במות הרמה

סוגי במות הרמה

סוגי במות הרמה הפועלים בטווחי גובה, משקלים ויכולות שינוע משתנות, צפויות לארגן את העבודה בשטחי חוץ ופנים בדרך יעילה, מהירה ובטיחותית ביותר. כיום במות הרמה נמצאות בשימוש במגוון עבודות קיימות ומומלץ להכיר את יתרונותיהן ואת הסוגים הקיימים, על מנת לבחור בסוג הבמה והדגם המתאימים לכם ביותר.

 

שימושים אפשריים בבמות הרמה

במות הרמה מוגדרות כציוד משלים שנועד לשנע עובדים, אביזרים וכלי עבודה כבדים למקומות גבוהים. הבמות הללו משרתות שורה ארוכה של בעלי מקצוע: קבלני בנייה ושיפוץ, צבעים, זגגים, אוטמים, גגנים, מתקינים, אנשי גיזום ונוי, אחראים ומנהלים לוגיסטיים, מפעלים תעשייתיים וכל עבודה נוספת שבה יש צורך לפעול בגובה, כמו למשל בעת עבודה על עמודי חשמל ותאורה, פריסת כבלי תקשורת ועוד.

במות הרמה מפרקיות 4X4

הבחירה הראשונה של המשרד לבטיחות וגיהות

לבמות ההרמה יש מספר יתרונות משמעותיים שהופכים אותן לעדיפות על פני הפיגומים. ראשית, כפי שאתם מבינים, לא כל עבודה בגובה היא עבודת בנייה, מה שמייתר את הצורך בבניית פיגומים על הרעש, הלכלוך וחסימת האור והאוויר שנובעת מהם. בנוסף, במות ההרמה נחשבות כיום על פי המשרד לבטיחות וגיהות כאמצעי השינוע הבטוח ביותר מעלה-מטה, הן עבור העובדים באתר והן עבור עוברי אורח שחולפים במקום.

 

יתרונות נוספים

במות ההרמה אף מסוגלות לנוע בתנועות ספציפיות ולא רק בקו ישר. מה עושים כאשר מעוניינים להחליף שלט חוצות ענקי, שהגישה אליו חסומה על ידי בניין מגורים סמוך? במקרה כזה ישנן במות הרמה שיוכלו לנוע בתנועה אלכסונית, כך שהן "ממקמות" את בעל המקצוע בדיוק היכן שצריך, בתנועה מהירה ופשוטה, ללא מורכבות וללא תוספת עלויות.

 

סוגי במות הרמה נפוצים בישראל

אם תיסעו כעת בדרכים, בעיקר במקומות שבהן נבנות שכונות חדשות או מתבצעות עבודות בגובה, בוודאי תפגשו לפחות שני סוגים שונים עיקריים של במות הרמה: במת הרמה חשמלית ובמת הרמה נייחת. מלבדן, השוק מציע גם במות הידראוליות, ניידות, פירקיות, במות מספריים ובמות טלסקופיות.

לכל במה יש יתרונות או דרכי פעולה משלה ועל כן יש להתאים אותה במדויק לצרכים האישיים שלכם מבחינת הגובה המקסימלי, המידות והמשקל. כלקוחות, הבמה אמורה להתחשב בכל צרכי העבודה שלכם: במות שמשקל הנשיאה שלהן מתאים למטען כבד ביותר, במות שטווח הגובה שלהן משמעותי מאוד, במות קטנות שמספקות תנועה עם מטענים קלים או ציוד מצומצם, במות חשמליות או שמופעלות על ידי דיזל.

סוגי במות הרמה
סוגי במות הרמה

 

הנתונים המשותפים לכל במות ההרמה

החלק המשותף לבמות ההרמה הוא שהתפעול שלהן יכול להתבצע גם במקומות חיצוניים וגם פנימיים, ללא הבדל. כולן יתאימו הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי – לגינה וליער, להיכל ההופעות הענקי ולאמפיתיאטרון, לתעסוקה מול תשתיות בגובה ולשירותי ניקיון בחלונות הגבוהים.

 

סוגי במות הרמה מומלצות ומבוקשות

במות הרמה מספריים

אלו הן במות בעלות משטח פלדה חזק ועמיד בכל מזג אוויר וטמפרטורה. במות אלו מתאימות לנשיאת משקלים קלים עד בינוניים ומגיעות עם מרפסת נשלפת לגובה, הממקסמת את הגישה אל הנקודה בה צריך לפעול. בדרך כלל הבמות מתקבלות עם גלגלים שמותאמים לקרקע הספציפית, כך שיוכלו לנוע בקלות וללא מאמץ או טלטול.

את במות המספריים בדרך כלל נפגוש במתחמי אחסון ולוגיסטיקה, אצל קבלני חברות החשמל, עובדי תחזוקה וכדומה.

 

במות הרמה עם זרוע

במות אלו מתאימות להעמסת עובדים על גבי סל הרמה והוא זה שמחובר לזרוע גדולה ומתקפלת, שמגיעה עד לגבהים משתנים (תלוי בסוג הספציפי של אותה במה וביצרן).

עבודה באמצעות הזרוע מתאימה למקומות עם בעיית גישה, כך שצריך לעקוף את המכשול ולהגיע עד לנקודה המדויקת. לכן נפגוש אותן בטיפול בשלטי חוצות, במתחמים פנימיים כמו אולמי מופעים ומרכזי כנסים, מחסנים לוגיסטיים ומפעלים וכמובן במתחמים חיצוניים כמו פארקים, חורשות, שדרות ועוד.

 

במות הרמה נגררות

אלו הן במות שאפשר לשנע בקלות ממקום למקום על ידי רכב ולכן מתאימות מאוד לעבודה רוחבית או למספר עבודות קטנות באזור גאוגרפי מסוים. השינוע של הבמה מתרחש תוך שאפשר להניח עליה ציוד כבד ולהרים אותו לגובה, חוסך זמן ומייעל את העבודה. הודות לתנועה שלהן, במות אלו מתאימות בעיקר לעבודות שמבוצעות בחללים פתוחים וגדולים.

 

במות הרמה טלסקופיות

מדובר בבמות חדשניות, שנועדו בדומה לבמות הזרוע המפרקית, לעקוף מכשולים כמו קירות, מצוקים, עמודי חשמל וכדומה. הבמה תציב את הציוד ובעל המקצוע בנקודת העבודה המדויקת ותוכל לעשות זאת גם על פני משטחים לא מפולסים או מיושרים, כך שהתנועה של הבמה יוצרת משטח ישר מספיק. במות אלו יעילות ביותר לענף הבניה.

 

איך לבחור את הבמה המתאימה ביותר?

כפי שאתם מבינים, שוק הבמות ומתקני ההרמה מציע קשת רחבה מאוד של פתרונות, כל אחד מהם מותאם לסוגים מסוימים של עבודה או נתוני שטח וביצוע נדרשים. לכל במה יש מפרט טכני משלה וכולן מספקות מענה בטוח למגוון עבודות גובה.

ויחד עם זאת, לא תמיד יודעים החברה או האדם הפרטי כיצד למצוא את במת ההרמה האידיאלית ביותר עבורם, גם ברמה התפעולית ומבחינת אופן השינוע הנדרש.

 

פתרונות לעבודה בגובה זה ליפטר!

כדי שתוכלו לבחור בסוג במת ההרמה האידיאלי לסוג ואופן העבודה המתוכננת, אנו בחברת ליפטר בע"מ מספקים לכם מעטפת מושלמת לרכישה או להשכרת במות הרמה. הצוות שלנו ישמח להציג לכם את הבמות הקיימות ולעבור איתכם יחד על המפרט הטכני והיכולות של כל אחת. תוכלו לעשות זאת גם על ידי צפייה בקטלוג האתר שלנו ולקבל החלטה.

לאורך עשרות שנות ניסיון צברנו ידע אדיר בתחום פתרונות ההרמה ואנו ערוכים לספק לכם ייעוץ וליווי מקצועי להתאמת הבמה האידיאלית, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפושים ותהיות. הבמות הקיימות אצלנו הן חדשות בלבד, מטווח שנות הייצור מ2017 והילך ואנו מקפידים לחדש את המלאי באופן קבוע בהתאם לתחלופת השנים.

 

תיקונים ושירות טכני

חברת ליפטר מנהלת מערך טכני מקצועי שיגיע אליכם במהירות האפשרית וזאת מתוך ההבנה שכלי נטול שימוש שנמצא בתוך האתר מעכב משמעותית את העבודה ואף מייקר אותה. באמצעות המעטפת שלנו תוכלו לשמור באופן עקבי ורציף על בטיחות העובדים, לקצר ולייעל את זמן העבודה ולחסוך בעלויות כוח האדם, שכן אין צורך בכמות גדולה של עובדים כפי שמתרחש בעבודות עם פיגומים וסולמות.

 

במות חדשות מטובי היצרנים

אנו בליפטר בע"מ דואגים לספק לכם את במות ההרמה המתקדמות והאיכותיות ביותר בשוק העולמי. כל אחת מהבמות הקיימות אצלנו נבדקת בבדיקה חצי שנתית מטעם בודק מוסמך של משרד העבודה ועומדת בתקנים הישראלים והאירופאים המחמירים. השירות שלנו ניתן לאזורי הצפון והמרכז.

סוגי במות הרמה
סוגי במות הרמה

 

בשורה התחתונה

במות הרמה נמצאות כיום בשימוש בעולמות הבנייה, ההתקנות והלוגיסטיקה יותר מתמיד! תוכלו לפגוש אותן במגוון עבודות כמו חשמל ותאורה, מיזוג אוויר, עולמות הבנייה והשיפוצים, תחום השילוט, ענף הנוי והגיזום, מחסנים, תעשיית האלומיניום ועוד.

חלק גדול מהקבלנים נדרשים לבצע עבודות כאלה ואחרות בגבהים משתנים, מה שהפך את במות ההרמה לכלי עבודה יעיל ומרכזי, המוכח כבטיחותי מאוד, יעיל וחסכוני בכוח אדם ובזמן.

חברת ליפטר במות הרמה מציעה מגוון סוגי במות הרמה, שיותאמו אישית לצרכי העבודה האישיים של כל לקוח. תוכלו לרכוש או להשכיר מאיתנו במות גם בהזמנה מעכשיו לעכשיו וליהנות מהשירות המקצועי והמהיר שלנו, באמצעותו תוכלו לסיים את כל העבודה בזמן.

השוק מציע מגוון רחב של פתרונות הרמה בעלי נתונים, מאפיינים ותכונות משתנים, לא כולם יתאימו לכל סוג של עבודה או סביבת עבודה. כאשר המפרט הטכני של במה ספציפית תומך בחלק המרכזי של דרישות העבודה והמאפיינים המיוחדים שלה, אופן הביצוע בשטח יהפוך חלק ומהיר בהרבה, ללא עיכובים ותוך שמירה על יעילות מקסימלית.

ליפטר מתמחה בייבוא ושיווק במות הרמה לקנייה ולהשכרה, תוך התאמה אישית של סוג ומאפייני הבמה ברמה הטכנית, לכל מטרות ודרישות העבודה בפועל. אנו מציעים במות חשמליות ועל מנוע דיזל של טובי היצרניות בזירה הבינלאומית, עם טווחי גובה, משקל ושינוע משתנים, לצד נתונים נוספים שישפיעו על בחירת הדגם הרלוונטי לעבודתכם. צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ לכם בתהליך הבחירה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

מילון מושגים במות הרמה

במות הרמה הן אלמנט חיוני בענפים רבים במשק. הן מאפשרות להאיץ תהליכי עבודה מגוונים, מספקות מענה בטיחותי, יעיל ונוח לעבודות שונות בגובה ובנוסף – קיים

מתקן הרמה הידראולי

מתקני הרמה הידראוליים הם מתקני הרמה שונים, אשר הזרועות שלהם, או מנגנון ההרמה שלהם פועל על כוח הידראולי, כלומר – באמצעות לחץ של מים ו/או

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?