במות הרמה

במות הרמה למתקיני פרגולות

איכות חיים משתקפת דרך מספר גדול של אמצעים ואין כל ספק שפרגולה היא אחת מהן. כדי להפוך כל פרגולה למבנה אידיאלי, מגן ובטיחותי, יש לבחור במות הרמה למתקיני פרגולות, שיספקו את המענה הנדרש להתקנה מכל סוג וחומר וישמרו על עבודה חלקה וזהירה.

 

פרגולה יפה, נוחה ומרגיעה

לשתות את הקפה על הבוקר בגינה. לארח חברים ומשפחה. ליהנות מהשקט והשלווה שמחוץ לארבע קירות. כל אלו ועוד המון סיבות הופכות את הפרגולה לסממן המגורים האיכותיים ואת הבית למלא יותר באפשרויות נוחות לכל סיטואציה. יחד עם זאת, כדי שהפרגולה תותקן בהצלחה מקסימלית ותאפשר לכל אלו להתרחש, יש להשתמש בבמות הרמה למתקיני פרגולות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה למתקיני פרגולות: כל היתרונות החשובים

אז מהן במות הרמה למתקיני פרגולות ומדוע השימוש בהן בתהליך ההתקנה צפוי לשפר את איכות המבנה ויעילותו עבור הלקוח? בראש ובראשונה, מדובר באמצעי מכאני שיכול לשאת חפצים ואובייקטים כבדים לגובה.

אם מדובר בפרגולת עץ למשל, הנחשבת למאסיבית במיוחד ברכיבי קורות התמיכה שלה, המתקינים יוכלו להשתמש במתקן הרמה כדי להניף את הקורות לגובה בקלות רבה ובכך לחסוך גם במאמץ פיזי ולעתים אפילו בצוות נוסף.

יתרון נוסף מתייחס באופן ייחודי להתקנת פרגולות במרפסות גובה, שבהן בניית הפרגולה צריכה להתרחש מחוץ למבנה, מה שידרוש מהמתקינים לעלות לגובה המרפסת יחד עם כל הציוד הנחוץ.

במצב כזה, במות הרמה למתקיני פרגולות הופכות לאמצעי מרכזי מאוד בתהליך הבנייה, שכן הן מעלות גם את הציוד והחומרים לשלד הפרגולה לגובה וגם את המתקינים עצמם, תוך שמירה מוחלטת על בטיחותם לאורך תהליך העבודה.

הפונקציונליות של הבמה מאפשרת תנועה חלקה מעלה ומטה גם כאשר נדרש שינוי גובה תוך כדי תהליך הבנייה וכמובן יציבות מקסימלית, גם אם מדובר ברחוב בשיפוע או פרגולה על מרפסת שנמצאת בבניין חדש שסביבו עדיין יש דרכי עפר.

 

כיצד בונים פרגולה בעזרת פתרונות הרמה?

את הפרגולה והתקנתה צריך לתכנן עד לפרטים הקטנים, לכן המתקינים מביאים בחשבון את תנאי השטח, מידות הקורות של הפרגולה והתחשבות בתנאים קונסטרוקטיביים ואקלימיים, כמו למשל האיטום ואפשרויות הניקוז ממים. בחלק הסופי יבואו בחשבון עיצוב הפרגולה וכמובן בדיקה מקיפה של התקנות העירוניות וההתאמה לחוק הפרגולות.

במות הרמה למתקיני פרגולות יאפשרו לתהליך ההתקנה לבצע עבודה מהירה וממוקדת במספר שעות לפרגולה קטנה, כך שניתן יהיה לענות על כל הדרישות התכנוניות ולהימנע מעבודה "כפולה" או מתמשכת כתוצאה מהצורך במאמצים ומשאבים נוספים.

 

בחירת הבמה האידיאלית

במות הרמה בישראל הפכו לכלי העזר המרכזי למגוון עבודות בנייה והתקנה. התחום הלך והשתפר לאורך השנים, עד שהצליח לספק רמה גבוהה ואיכותית שתענה על מגוון רחב של צרכים ודרישות, תוך שהיא שומרת באופן מלא על כל היתרונות הגלומים בפתרונות ההרמה.

כיום הבמות הן ברובן חשמליות ומתאימות הן לנשיאת משקלים גדולים (מאות ק"ג בכל הרמה) ומאפשרות גם חיבור של סל הרמה שבו יושב המתקין כאשר הוא מוגן מכל צדדיו.

יחד עם זאת, פרגולה שדורשת עבודה בגובה (כידוע, מעל שני מטרים על פי חוקי עבודת הגובה בישראל) תצריך במות הרמה למתקיני פרגולות שיודעות לתפקד גם בתנאים חיצוניים מאתגרים יותר ושאינן בהכרח זקוקות לשקע טעינה חשמלי.

במות אלו בדרך כלל פועלות על בסיס מצברי דיזל חזקים ומגיעות גם לטווחי גובה משמעותיים יותר, באמצעות זרוע טלסקופית או זרוע מפרקית – מה שמאפשר עקיפה יעילה של מכשולים שונים כמו מרפסת השכנים, עץ מפריע, חומה וכל אובייקט נוסף.

 

התאמת אופן ההתקנה למפרט הבמה

שוק במות ההרמה עצום ומגוון, לכן במות הרמה למתקיני פרגולות יכולות להתקבל בטווח רחב של יכולות והספקים, טווחי משקל וגובה, אפשרויות שינוע וכן הלאה. כל מתקין שיבחר את במת ההרמה המתאימה לו, יצטרך לשאול את עצמו שאלות רבות בנוגע לגובה המקסימלי, הצורך בציוד, כמות הציוד ומשקלו, תנאי השטח, אפשרויות מתקן ההרמה והאם הוא ידידותי לתפעול ונוח לשליטה.

מעל לכל אלו – חשוב להתייחס לרכיב הבטיחות בקפדנות המקסימלית ולהימנע משימוש בבמת הרמה ללא הסמכה ורישוי לעבודה בגובה וגם ללא תנאי מיגון נדרשים בפתרון ההרמה הנבחר.

במות הרמה למתקיני פרגולות
במות הרמה למתקיני פרגולות

 

מחפשים במת הרמה לקנייה או השכרה?

כחברה בעלת ניסיון עשיר בתחום פתרונות ההרמה, נוכל להציע לכם במות הרמה למתקיני פרגולות ברף הגבוה ביותר לאיכות ובטיחות ותוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר בתחום. כל במות ההרמה שלנו מגיעות עד לשנת הייצור 2017 בלבד, כך שתוכלו להשתמש בבמות חדישות ומתקדמות שמייעלות את אופן ביצוע העבודה ומשך העבודה בכל שלביה.

בנוסף, אנו מעמידים לרשותכם מערך ייעוץ ושירות הכולל התאמה בין פעולת ההתקנה הנדרשת לסוג הבמה שתשרת אתכם בדרך המוצלחת ביותר ומאפשרים לכם להשכיר במת הרמה או לרכוש אותה לבחירתכם. אם יש בכך צורך, המעבדה הטכנית הניידת שלנו תגיע עד אליכם לשטח ותדאג לטפל בכל בעיה במסגרת האחריות. 

מתקינים את הפרגולה הבאה בקרוב? צרו עמנו קשר ונדאג לבמת ההרמה המקצועית והמתקדמת ביותר בעבורכם.

ככל שמדובר בפרגולה שלא נבנתה מאפס בשטח, אלא על בסיס ייצור דגם במידות ובדרישות המתאימות, במת ההרמה תוכל להניף את הפרופילים והסוכך עד למיקומם הרלוונטי, כך שכל שנותר למתקינים לבצע הוא את עבודת הריתוך והאיטום של כל החלקים. במרפסות גבוהות שבהן אין גישה פנימית לפאות החיצוניות של הפרגולה, במת ההרמה תתפקד גם כמשטח העבודה של המתקינים.

הדבר תלוי בסוג הפרגולה, שכן אלומיניום למשל דורש משקל מקסימום יחסית נמוך בהשוואה לפרגולה שעשויה מעץ גושני המאסיבי. חברת ליפטר המתמחה בייעוץ לפני השכרה או רכישה של במות הרמה, תוכל לקבל מכם את כל מאפייני הפרגולה ודרישות העבודה ולהתאים לכם את הבמה האידיאלית מבחינת משקל ההנפה, שמביא בחשבון גם את חומרי הגלם וגם את כוח האדם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?