במות הרמה

מה היתרונות של חברת ליפטר על פני המתחרים?

חברת ליפטר היא חברה שפועלת מאז שנת 2016, ומתמחה באספקה והתאמה של במות הרמה. במות הרמה הן כלי עבודה חיוניים ואפקטיביים ביותר בכל מה שנוגע לעבודה בגובה, והלקוחות הרבים של ליפטר נהנים מבמות הרמה ברמה הגבוהה ביותר, שעונים על הצרכים שלהם באופן מדויק. אם אתם צריכים לבצע עבודה בגובה, בין אם כצורך חד פעמי ובין אם באופן קבוע, כדאי לכם לפנות לליפטר – במאמר הבא נסביר בדיוק מהם היתרונות של ליפטר על פני המתחרים בתחום.

 

יתרון ראשון: מוצרים שמתאימים לכל צורך

עבודה בגובה היא תיאור כללי של סוגי עבודות, ובפועל יש הרבה מאוד סוגים של עבודות בגובה, ועבור כל סוג עבודה שכזה צריך למצוא את הציוד המתאים. עבודה בגובה בסביבה בנויה על כביש סלול היא שונה מאוד מעבודה בגובה בתנאי שטח קשים, ושתיהן שונות מאוד מעבודות בגובה שמתנהלות בתוך שטח סגור.

עבור כל סוג כזה של עבודה, ליפטר יודעת להתאים את במת ההרמה הנכונה ביותר. בין אם מדובר בבמות גבוהות במיוחד המונעות במנוע ניזל ונישאות על ידי זרוע מפרקית, ובין אם מדובר בבמות חשמליות על מספריים שמתאימות למרחבים סגורים ועוברות גם דרך פתחים צרים יחסית – במות ההרמה של ליפטר נותנות לכם את המענה שחיפשתם.

 

יתרון שני: עבודה בגובה בנוחות ובבטיחות

במות הרמה הן פתרון נוח ובטיחותי לעבודה בגובה, ובמות ההרמה של ליפטר הן מהטובות ביותר בעולם כולו בתחום זה. אנחנו עובדים עם במות איכותיות של החברות הגלובליות הולוט (Haulotte) ומנטל (Mantall), וכל מוצר שאנחנו מייבאים בלעדית עומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר מאירופה, ארה"ב וישראל.

חשוב לזכור שעבודה בגובה של פועל אחד על במת הרמה שוות ערך לעבודה של שלושה פועלים עם סולם או עם פיגומים ניידים – כך שמדובר לא רק בפתרון הבטיחותי ביותר (עם גידור מובנה בבמת הרמה ונקודות אבטחה רבות), אלא גם בפתרון הנוח ביותר לעבודה והאפקטיבי ביותר ברמת התפוקה.

 

יתרון שלישי: אחריות ושירותי מעבדה

כמובן שבמות ההרמה עצמן הן לא כל הסיבה שבגללה כדאי לכם לפנות לליפטר כאשר אתם זקוקים לפתרון של עבודה בגובה. סיבה מרכזית נוספת לכך היא האחריות שיש על במות ההרמה האלה ברגע שבו אתם פונים לשירות של ליפטר. אנחנו לא רק משווקים במות הרמה ברמה הגבוהה ביותר – אנחנו גם מבינים בבמות ההרמה האלה, בתפעול שלהן ובתיקון שלהן במידת הצורך.

המוצרים של ליפטר מגיעים עם אחריות מלאה. אם ישנה תקלה מהותית שדורשת עבודה משמעותית על במת ההרמה, המעבדה שלנו יודעת לאבחן ולטפל בתקלות מהסוג הזה מקצה לקצה. לבסוף, גם במצב של תקלה במהלך העבודה, שלא מאפשרת ללקוח להביא אלינו את במת ההרמה לתיקון ודורשת מענה וטיפול בתקלה בשטח – אנחנו מספקים שירותי מעבדה ניידים שמגיעים עד לאתר העבודה של הלקוח.

כך, פנייה לליפטר עבור במות ההרמה שנחוצות לכם היא לא רק החלטה נכונה בגלל המוצרים האיכותיים שלנו, אלא גם בגלל שאתם יכולים לדעת שיש לכם רשת ביטחון רחבה מאוד עבור פתרון העבודה בגובה בו בחרתם.

 

יתרון רביעי: מקצוענות ללא פשרות

אחרי שדיברנו על המוצרים האיכותיים שמשווקים על ידי ליפטר, ואחרי שדיברנו על איכות השירות של ליפטר ועל המסירות ללקוח, צריך לדבר גם על איכות העובדים שלנו. כשאנחנו מדברים על מקצוענות ללא פשרות אנחנו מתכוונים לזה – אנשי המקצוע של ליפטר הם לא אנשי מכירות בכל מה שנוגע לבמות הרמה, הם בראש ובראשונה אנשי מקצוע בתחום העבודה בגובה.

כשלקוח פונה אלינו בשביל לבחור בבמת הרמה שמתאימה לצרכים שלו, המומחים שלחנו יודעים לנתח באופן מלא את הצרכים האלה ולהצביע על המוצרים המתאימים ביותר בהתאם. כשלקוח נתקל בבעיה בתפעול של במת ההרמה או בתקלה טכנית בבמה, המומחים שלנו יודעים לתקן ולתת מענה מתוך מקצועיות גבוהה מאוד.

פנייה לליפטר היא תעודת ביטוח למענה נרחב ואיכותי ככל הניתן בכל מה שנוגע לעבודה בגובה – וזה מתחיל בראש ובראשונה במקצועיות של אנשי המקצוע שלנו.

 

יתרון חמישי: לא צריכים לקנות? אפשר גם לשכור

אם אתם קבלני עבודה מסוג כלשהו, סביר להניח שיש לכם צורך קבוע בעבודה בגובה, אולי אפילו באופן יום יומי. במצב כזה, הצעד הנכון עבורכם יהיה לקנות את במת ההרמה שעונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, ובמידת הצורך אפילו לעשות את ההשקעה ולהשקיע בכמה סוגי במות הרמה שיתאימו לצרכים שונים.

עם זאת, לא כל עבודה בגובה צריכה להתבצע על ידי אנשים שמבצעים עבודות כאלה באופן קבוע, ולעתים יכול לעלות צורך בביצוע עבודה ספציפית בגובה, או אפילו בסוג אחר של עבודה בגובה לעומת זה שאתם מבצעים בדרך כלל. במצבים כאלה, ליפטר מספקים לכם פתרון איכותי של השכרה ולא רק של קניית במות השכרה.

דרך השירות של ליפטר תוכלו לשכור את במת ההרמה הנחוצה לכם באופן נקודתי – במחיר נמוך בהרבה מזה שתצטרכו לשלם על רכישת במת ההרמה.

מה היתרונות של חברת ליפטר על פני המתחרים?
מה היתרונות של חברת ליפטר על פני המתחרים?

 

ליפטר נותנים לכם את הפתרון השלם והמלא בתחום במות ההרמה

כמו שבוודאי הבנתם, עבור כל צורך של עבודה בגובה – ליפטר נותנים לכם את המענה האיכותי ביותר. החל משלב אפיון הצורך שלכם וההבנה של איזו במת הרמה בדיוק נחוצה לכם, ועד התיקון והטיפול במצבי תקלה שונים – ליפטר מלווים אתכם לאורך כל הדרך.

במות ההרמה של ליפטר הן המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, ואנשי המקצוע של ליפטר הם כמה ממומחי ציוד העבודה בגובה הבולטים בתחום זה במדינת ישראל. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לפנות אלינו – ולהתרגל לסטנדרט הרבה יותר גבוה.

במת הרבה היא כלי עבודה בגובה, שלמעשה כולל משטח מגודר שמורם במלואו באמצעות זרוע או באמצעות מבנה מוצלב (מספריים). במת ההרמה נותנת משטח יציב, רחב, בטיחותי ונוח לכל עבודה בגובה שעשויה להיות נחוצה לכם.

הדבר תלוי מאוד בסוג העבודה שעליכם לבצע. בעבודה בשטח סגור בכל מקרה נחוצה במה חשמלית שכן אי אפשר להפעיל את מנוע הדיזל במתחם סגור, ואילו בשטחים פתוחים בהם יש צורך בכלי חזק שגם יכול לעבור על פני מכשולים – עדיף מנוע דיזל.

ליפטר מעניקים אחריות מלאה על במות ההרמה שלנו, כולל שירותי מעבדה ותיקונים בשטח.

גם אם יש לכם במת הרמה בטיחותית ואיכותית, לא כל פועל יכול לעבוד עליה. אך ורק פועלים שעברו הסמכה של עבודה בגובה, עם כל הדגשים הבטיחותיים ועם אישור מתאים לכך מטעם הרשויות, יכולים להפעיל ולעבוד על גבי במות הרמה.

בהתאם לצורך שלכם, תוכלו לבחור אם לשכור את במת ההרמה שנחוצה לכם או לקנות אותה. אם יש לכם צורך קבוע בביצוע עבודות בגובה – יהיה יותר חסכוני עבורכם אם תקנו את הבמה. מאידך, אם יש לכם צורך חד פעמי או מוגבל בזמן – בהחלט תוכלו גם לשכור את במת ההרמה שנחוצה לכם.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?