במות הרמה

במות הרמה לתיקון תריסים

במות הרמה לתיקון תריסים מאפשרות לבעל המקצוע לבצע את עבודת התיקון או ההתקנה בגובה בצורה חלקה, יעילה, מהירה ומשתלמת. כבר בדקתם את השותף החדש לעבודה? הנה כל היתרונות והאפשרויות שמציעים כיום פתרונות ההרמה ושיספקו לכם יתרון על פני כל בעל מקצוע אחר בתחום:

 

במות הרמה כפתרון אפקטיבי לתיקונים והתקנות

תריסים מעניקים לחלל גימור מתאים, חציצה טובה בין תנאי הפנים והחוץ ואפשרויות הצללה והחשכה במקומות מוארים ופתוחים מאוד. אך מה עושים כאשר התריס המקולקל נמצא בגובה רב ובעל המקצוע נאלץ לטפס על סולם רעוע כדי לתקן אותו? סביר להניח שהעבודה תימשך זמן רב ותהפוך למאומצת, ייתכן שאפילו יקרה יותר למתקין שנדרש לפחות לאיש צוות נוסף.

האם ידעתם שכל אלו יוכלו להיפתר על ידי במות הרמה לתיקון תריסים? הפתרון האפקטיבי ביותר למתקינים ולבעלי מקצוע, שמאפשר להם להגיע לגובה העבודה הנדרש ולבצע את ההתקנה או התיקון מבלי לקטוע את מהלך העבודה ולהימנע מסכנות בטיחות.

הבמה מאפשרת נשיאה של כלים, חומרי גלם וציוד יחד עם בעל המקצוע עצמו, כך שהוא איננו זקוק לצוות ומשאבים רבים ויכול לסיים את עבודתו ביעילות ובמהירות רבה, על הצד הטוב ביותר.

כיום במות ההרמה מאופיינות בטווח רחב של משקלי נשיאה וגבהים, כך שהן יכולות לשרת מגוון רחב של בעלי מקצוע וחברות העוסקים בהתקנה ותיקון תריסים לרבות תריסים חשמליים ומספקות יתרון משמעותי במתן השירות הספציפי של אותו בעל מקצוע על פני בעלי מקצוע מתחרים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה לתיקון ארגז תריסים

ארגז התריס נמצא בנקודה חיצונית, כך שכאשר צריך לפתוח אותו ולאפיין את התקלה, הטכנאי צריך לעמוד בחלקו החיצוני של החלון – דבר שלא תמיד מתאפשר כאשר מדובר בחלון בניין או אם מדובר בחלון בלגי עצום ממדים כמו בחנות מסחרית או מלון למשל.

במצב כזה, במת הרמה לתיקון תריסים תוכל לשרת את כל פעולות בעל המקצוע מן הרגע הראשון: הרמת הטכנאי לפירוק הארגז ואפיון התקלה, ביצוע התיקון בו במקום וסיום פעולה מהירה ומוצלחת.

 

במות הרמה לתיקון תריסים: איך לבחור?

במות הרמה לתיקון תריסים כאמור נבדלות זו מזו במאפיינים טכניים שונים כמו גובה מקסימלי ומשקל ההרמה המקסימלי. יחד עם אלו, קיימים מאפיינים נוספים כמו אפשרות התפעול והשינוע, סוג המנוע של הבמה (חשמלית או דיזל) וגם סוג הבמה עצמה.

במות הרמה לתיקון תריסים
במות הרמה לתיקון תריסים

במה חשמלית או דיזל

ככל שהטכנאי או המתקין נדרש לעלות לנקודה גבוהה שנמצאת מעל ראשו, מומלץ לבחור בבמת הרמה מספריים. במה זו נעה מעלה ומטה בצורה אנכית בלבד כך שהיא תתאים מאוד לתריסים בכל גובה ובכל גודל.

הבמה מתבססת על טעינה חשמלית כך שפעולתה שקטה והיא תתאים לכל מבנה שבו קיימת תשתית חשמל פעילה. יחד עם זאת, הבמות החשמליות בכללותן מתפקדות היטב בשטח מישורי וקשיח כמו רצפה, בטון או אספלט. אם מתווה השטח אחר, יש לבחור בבמת הרמה לתיקון תריסים המתבססת על מנוע דיזל.

 

במת מספריים או זרוע מפרקית

אפשרות בחירה נוספת היא ביכולת ההרמה של הבמה, כלומר במנוף שלו. במות הרמה לתיקון תריסים שאינן נעות בצורה אנכית בלבד כבמת המספריים, יכולות להיות בעלות זרוע טלסקופית או זרוע מפרקית. הטלסקופית היא זרועה ארוכה וישרה, בעוד שהזרוע המפרקית מתקפלת ונפתחת בהתאם לצורך ולמרחק רב מאוד.

במות אלו יתאימו לעבודות התקנה ותיקונים שבהן יש צורך לדלג או לעקוף מכשולים שונים כמו למשל מרפסת או עץ מפריע, לבצע את העבודה תוך כדי הימצאות הכלי בשיפוע (למשל חלון שנמצא במורד הדרך) ולהגיע לנקודה גבוהה שאין דרך להתקרב אליה דרך השטח, כך שהכלי יגיע עד לנקודת המקסימום והזרוע שלו תישלח קדימה ולמעלה למרחק הנדרש.

 

דרישות והנחיות חשובות למתקיני תריסים בגובה

על פי חוקי העבודה בגובה בישראל, כל פעולה המבוצעת בגובה של שני מטרים ויותר מוגדרת כעבודה בגובה, המחייבת בהסמכה ורישוי מתאימים. לאור זאת, מתקין תריסים שאיננו בעל היתר לעבודת גובה, לא יוכל להשתמש בפתרונות הרמה או לתפעל אותם.

בנוסף, חשוב לזכור שגם במהלך העבודה עם במת ההרמה אין לעבור מתחת לתריס כשהוא בתנועה. יש לסיים תחילה את התיקון ולהרחיק את סל ההרמה מנקודת התיקון ורק לאחר מכן לנסות להפעיל מחדש את התריס.

נציין גם שככל שהדבר נוגע לארגז החיצוני, רצוי להתקין אותו מלכתחילה במקום שיש אליו גישה. יחד עם זאת, גם כאשר הארגז מותקן במקום חסר גישה, לכם כבעלי המקצוע המשתמשים בבמות הרמה לתיקון תריסים יהיה יתרון בולט הודות ליכולת להגיע לנקודה הרצויה ללא מאמץ.

 

חיפשתם במת הרמה איכותית לתיקון תריסים?

אנחנו בחברת ליפטר בע"מ, דואגים שתקבלו את פתרון ההרמה האיכותי והמקצועי ביותר. לשם כך אנו מעמידים לרשותכם מלאי גדול ומגוון של במות הרמה לתיקון תריסים – בייצור מחברה מובילה תוך עמידה במאפיינים הטכניים המתקדמים ביותר בתחום. כל הבמות אצלנו ניתנות להשכרה או לרכישה וניתן לבחור מתוכן ע"י יצירת קשר עם אחד מנציגנו, שיתאים לכם את הבמה האידיאלית.

אם אתם זקוקים לפתרון הרמה מנצח – אנחנו הכתובת. צרו עמנו קשר עוד היום ותיווכחו בשירות והמקצועיות שלנו.

בוודאי. על פי תקנות הבטיחות לעבודה בגובה, כל אדם שמפעיל במת הרמה מחויב בהדרכה לעבודה בגובה באמצעות הבמה, שתבוצע ע"י מדריך מוסמך. הדבר מופיע גם בתקנות מסירת מידע והדרכת עובדים, שמכיל גם את הסיכונים בהפעלת פתרונות הרמה בגובה וכן בתקנות העגורנאים, מפעילי מכונות הרמה אחרות ואתתים, שקובעות את הצורך במינוי מתאים להפעלת כל במה.

כל עוד בעל המקצוע איננו מוסמך לעבודת גובה ולא קיבל לכך היתר על פי חוק, אין לאפשר לו לבצע התקנה או תיקון בגובה של מעל 2 מטרים מהקרקע. המעסיקים נדרשים לספק לעובדיהם הכשרה מקצועית בתחום, מה שיסייע להם גם בתפעול במת ההרמה בזמן אמת ואף יועיל לבחירה בדגם הבמה האיכותי ביותר בהתאם לכל דרישות העבודה והוראות הבטיחות.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?