במות הרמה

במות הרמה לרשתות יונים

במות הרמה לרשתות יונים מחליפות בשנים האחרונות את שיטות ההתקנה המסורתיות, המבוצעות בדרך כלל על ידי סנפלינג, טיפוס על סולמות או פיגומים. במה הן מצטיינות וכיצד מתקינים באמצעותן את הרשת? כל המידע ממש כאן:

 

יתרונות רשתות היונים כאמצעי הרחקה

יונה היא סמל לשלום, לטוהר ולמזל. אך בחלון הבית היא הופכת למטרד נוראי, מרעיש, מזהם וגם בעל סכנות תברואתיות רבות. מכיוון שאין רצון לפגוע ביונים אך ישנו הצורך לשמור גם על סביבה ביתית נאותה למחייה, מרחיקי יונים נוהגים להשתמש ברשתות יונים, שאותן היונים לא יכולות לעבור ולכן לא יישארו לקנן באותו המיקום.

במות הרמה לרשתות יונים

רשתות הרחקה נחשבות לפתרון מוצלח: הן נמנעות מפגיעה ביונים ואינן מסבות להן כאב או נזק והתקנתן נחשבת באופן יחסי לפתרון משתלם לעומת מנגנוני הרחקה אחרים, חלקם יקרים יותר. הרשת דקה ואיננה בולטת למראה באופן שפוגם באסתטיקה החיצונית של המבנה או הנוף מהמרפסת ואיננה פוגעת גם בסירקולציית האוויר שחודרת אל תוך הבית.

בשל תכונות אלו, חלק גדול מהבניינים החדשים שנבנים כיום מבצעים התקנת רשתות מבעוד מועד. במקומות אחרים, ייתכן שהוועד החליט על התקנה יזומה בהשתתפות כספית של הדיירים ובמקרים מסוימים יהיה צורך להסיר את הרשת הישנה ולהחליפה בחדשה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה להתקנת רשתות יונים

במות הרמה לרשתות יונים

כל אלו מביאים אותנו לכדי הצורך המרכזי בבמות הרמה לרשתות יונים. מדובר במכשירים מכאניים קטנים הכוללים זרוע ארוכה ומשטח הרמה בקצה.

במות ההרמה נושאות את מרחיק היונים עד לנקודות התלייה של הרשת ומאפשרות לו להתקין אותה ביציבות מלאה במקומות המתאימים, תוך פעולה מהירה ובטוחה לחלוטין. הבמה סגורה מכל צדדיה ומסוגלת לטווחי משקלים גבוהים מאוד, כך שהיא תוכל להעלות עליה כמה מתקינים בעת ובעונה אחת כדי לייעל את העבודה, יחד עם הרשתות וכלי העבודה להתקנתן באותה הפעימה, מבלי לעלות ולרדת.

 

יתרונות כפולים למתקינים וללקוחות

כמתקינים בענף ההדברה או הרחקת היונים, אתם בוודאי מעוניינים לספק ללקוחות שלכם שירות מצוין, ללא עיכובים, בעיות, תקלות או קשיים. הבמה תגיע במדויק לכל פינה כנדרש מבלי להעמיד בפניכם מכשולים או קשיים ותפטור גם את הצורך לרדת ולעלות בכל פעם מחדש, כדי להעריך את אופן ההתקנה או להעלות ציוד נוסף.

כמו כן, רשתות נגד יונים דורשות התקנה נכונה ומדויקת של בעל המקצוע, כלומר כיסוי מלא לכל הפתחים והחללים שבהם היונים עשויות לקנן והגעה לנקודות מסתור קשות בהן יונים יכולות להשתחל ולהתמקם ללא הפרעה.

ובעוד שבשימוש באמצעים אחרים כמו סנפלינג או פיגומים קיים צורך להתמודד עם המקומות הקשים במינימום ציוד ומעמסה, במות הרמה לרשתות יונים יאפשרו לכם להגיע פיזית לכל פינה נדרשת ולהשתמש בציוד נוח ומקצועי בהתאם לסוג המבנה, סוג הפתח וגם סוג הרשת שהוזמנה (מאלומיניום, מתכת, ניילון וכן הלאה).

 

בחירת רשתות היונים

כמתקינים, אתם אלו שנדרשים לבחור את סוג הרשת המותקנת ולשתף בשיקולים המקצועיים שקיבלתם לשם כך את מזמיני העבודה. את ההתקנה יש לבחון בהתאם לסוג המבנה וגודלו, סוג הרשת והיכולת שלה להיצמד כראוי למפתחים בעייתיים, התחשבות בגובה המבנה, כיוון האוויר והרוח, כמות היונים שמגיעות לקנן במקום ועוד.

בהעדר במות הרמה לרשתות יונים, עשויים להימצא בפניכם גם שיקולים נוספים שנוגעים לאפשרות הפיזית להתקין רשת, למשל על גבי בניין פתוח מצדדיו שנמצא סמוך לים ונושבת בו רוח חזקה ומסוכנת. במקרה כזה, לא ניתן לבצע התקנה ללא עזרי הרמה בטיחותיים מתאימים. עליכם להתחשב גם ברמה הבטיחותית שלכם ולהימנע מכל התקנה שעשויה לסכן אתכם בביצועה.

במות הרמה לרשתות יונים בהקשר הזה, מציעות יציבות מקסימלית תוך כדי עבודת ההתקנה. מדובר במשטח יציב, קשיח ומיושר שעליו בעל המקצוע דורך וממנו הוא יכול לבצע את כל פעולת ההתקנה בקלות ובנוחות.

על פי המשרד לבטיחות ולגהות, במות ההרמה נחשבות כיום לאמצעי הבטיחותי ביותר, בוודאי שלעומת סנפלינג או פיגומים שמאלצים את המתקינים להתמודד גם עם תנאי מזג האוויר החיצוניים בגובה ובצורה מסוכנת.

 

כיצד מתקינים באמצעות במות הרמה רשתות יונים?

התקנה עם במות הרמה לרשתות יונים מתבצעת במהירות ובקלות רבה ביותר, דרך כמה פעולות מרכזיות:

ראשית מודדים את מידות הרשתות וחותכים את הכבלים על פי האורך הרצוי. את הגזירה יש לבצע במיומנות ובדיוק, בהתאם לגודל המתאים.

בסיום המדידה והחיתוך של הרשת, עולים עם במת ההרמה עד לנקודת הקצה העליונה ביותר ומקבעים אליה את רשת היונים. כעת יש להוריד את הבמה לאורך הרשת ולקבע גם את הקצה התחתון שלה. כעת הרשת מונעת מהיונים לחדור פנימה, תוך שהיא הונחה בצורה מקצועית וללא קושי או מורכבות מיותרת מצידכם כמתקינים.

 

במות הרמה לרשתות יונים זה ליפטר!

אם אתם מחפשים במות הרמה להתקנת רשתות יונים, להחלפת רשתות ישנות ולטיפול בנזקי הקינון של יונים וציפורים אחרות – אנחנו הכתובת עבורכם! חברת ליפטר מתמחה בייבוא ושיווק במות הרמה מתקדמות ממיטב היצרנים ומעמידה לרשותכם יועצים מקצועיים לבחירת הבמה המתאימה עבורכם.

נשמח לעזור לכם לרכוש במת הרמה שתשרת אתכם באופן קבוע, או להשכיר במה על פי הצורך הנקודתי או התקופתי שלכם. כל הבמות שלנו מגיעות עד שנת הייצור 2017 בלבד ועוברות בדיקה חצי שנתית מטעם בודק מוסמך של משרד העבודה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להציג לכם את כל הדגמים המצוינים והמשתלמים שלנו.

יש לעלות תחילה אל קו ההתקנה הגבוה ביותר ולוודא כי אין בנקודה זו יונים, קן יונים או ביצים שיש לפנות תחילה. כעת יש לקדוח, לרתך או לקדוח את הקצה העליון של הרשת. כעת מומלץ לנוע מטה עם במת ההרמה אל נקודת ההתקנה התחתונה של אותו צד לרשת, לפני שפורשים אותה עד לנקודת ההתקנה הנגדית.

אם מדובר במבנה שהגישה אליו ישירה ונקודת הגובה איננה עולה על 10 מטרים, ניתן להשתמש בבמת מספריים שעולה מעלה בצורה אנכית וניתן לנוע איתה גם לאורך. אך כאשר נקודת ההתקנה גבוהה יותר, או אם בדרך אליה יש מרפסת גבוהה, עץ מפריע או עמוד שחוסם את הגישה, מומלץ לבחור בבמת זרוע עם פתיחה מפרקית של 16-20 מטרים. בהתאם לקריטריוני עבודת ההתקנה, נשמח לייעץ לכם בבחירת הבמה המתאימה ביותר.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?