במות הרמה

במות הרמה למתקיני סורגים

כל בית המכיל ילדים וחפצים יקרי ערך זקוק לסורגים שימגנו אותו וימנעו תרחישים בלתי רצויים ואף מסוכנים. אך כיצד למגן חלון גבוה שהגישה אליו מוגבלת? במות הרמה למתקיני סורגים פותרות את הבעיה ומספקות התקנה פשוטה, מהירה ובטיחותית לכל חלון באשר הוא.

 

מתי נדרשת התקנה של סורגים בגובה?

בבתים ומבנים רבים, התקנת הסורגים היא מהלך בלתי נמנע. קחו בית ספר לדוגמה, הבנוי לגובה כך שחלק מהתלמידים לומדים בקומה השנייה והשלישית של המבנה. אם כחלק ממשחק או השתוללות יתרחש מפגש בינם לבין זכוכית החלון הרגישה, עלולה להיווצר חלילה סכנת נפילה חמורה וקשה.

בדוגמה אחרת, יש בתים שיבקשו למגן את עצמם מפני גניבות, שכידוע מתרחשות לא פעם הודות לחלון הפתוח או היכולת לשבור את השמשה. בכל המקרים הללו יש צורך להתקין סורגים בגובה, כאשר הדבר מבוצע על ידי במות הרמה למתקיני סורגים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה למתקיני סורגים: כל היתרונות החשובים

מה בדיוק מבצעת במת ההרמה? עד לפני כמה עשורים, הדרך להתקין סורגים בקומה גבוהה הייתה על ידי התקנה פנימית (כלומר הנחת הסורג מהמסגרת הפנימית ולא מהחיצונית) או באמצעות עזרים אחרים כמו פיגומים או סולם.

מאחר ואלו נחשבים לבטיחותיים פחות, מי שבכל זאת ביקשו להתקין סורגים בקומה גבוהה, הזדקקו למנוף שפעולתו עשויה להצריך אישורים רבים וזאת עוד לפני הגדלת התקציב לכדי שימוש במנוף ובאיש מקצוע מתאים לכך.

כיום השיטה השתנתה ומי שמעוניין בסורגים במיקום גבוה, יוכל להזמין מתקין סורגים שברשותו במת הרמה. הבמה מרימה את בעל המקצוע יחד עם כל הציוד הדרוש לו עד לנקודה הרצויה, משמשת כעת כמדרך נוח שממנו ניתן לבצע את פעולת ההתקנה ומסייעת כל העת באמצעות שליטה בגובה, בטווח התנועה והמיקום, תוך שמירה מלאה על בטיחותו של המתקין.

במות הרמה למתקיני סורגים נחשבות כיום לפתרון ההרמה הבטיחותי והאיכותי ביותר על פי המשרד לבטיחות ולגיהות ולכן מתקינים רבים ממהרים להשתמש בהן למגוון רחב של צרכים, בייחוד בתחומי הבנייה והמערכות (כמו תאורה, חשמל, תקשורת וכיוצ"ב).

מלבד פעולת ההתקנה של הסורגים עצמם, המתקין נדרש לפעולות נוספות וביניהן צביעה או פעולות מסגרות. תוספת עיטורים למשל, תוכל להתבצע על ידי הוספתם בו במקום, לסורגים שכבר קיימים וכך גם חידוש הצבע שהתקלף ודהה.

הגמישות של בעל המקצוע באפשרויות הביצוע מול לקוחותיו, תאפשר לו לשמור על מאגר לקוחות איכותי וגדול ולהנגיש את שירותיו לכל דורש ללא מאמץ מיותר. כך ניתן להגדיל את שורת הרווח של בעל העסק ולספק לו עבודה "נוסעת" – מגוונת ורבה מאוד.

סוגים שונים של במות למתקינים

במות הרמה למתקיני סורגים מכילות מגוון יתרונות. זהו למעשה כלי מכאני מתקדם שנועד להרים אלמנטים לגובה, ביניהם גם אנשים וציוד מגוון. במות ההרמה מתקבלות דרך שורה רחבה של מאפיינים טכניים, מה שמבדיל אותן מאחת לאחרת ומאפשר בחירה מדויקת יותר בבמה שתשרת את בעליה בהצלחה.

במת ההרמה מספקת הגעה מהירה ונוחה עד לכל נקודה רצויה, תוך שליטה בגובה הרצוי ובאלמנטים נוספים על פי סוג העבודה ואופן העבודה הנדרש.

הבמה הנפוצה והמוכרת מכולן היא ככל הנראה במת הרמה מספריים. זוהי במה שזרועות ההרמה האלכסוניות שלה, מזכירות בפתיחתן את צורת המספריים ומכאן שמה. במה זו נעה מעלה ומטה בקו ישר, כך שהיא תאפשר למסגר להגיע ישירות לחלון הרצוי ולבצע את עבודתו בקלות, כאשר הציוד כבר מונח לידו, ללא צורך בעלייה וירידה בכל פעם מחדש.

סוג אחר של במה הוא במת הזרוע המפרקית, הכוללת זרוע נפתחת עד לאורך והגובה הנדרשים ומספקת הגעה לנקודות עם בעיות גישה, או כאלו שהדרך אליהן מכילה מכשולים כמו מרפסות, עצים, בניין אחר, דוד שמש ועוד. "וריאציה" אחרת של הבמה היא זרוע טלסקופית, שמתקבלת כזרוע ישרה וארוכה, ללא קיפול או שליטה בטווח הפתיחה.

כל אחת מסוגי במות ההרמה למתקיני סורגים יכולה לתפקד גם כמשטח העבודה עצמו, כך שהמתקין נותר בתוך הבמה לאורך כל עבודתו ושומר כראוי על בטיחותו. משטח העבודה יכול להכיל אנשי צוות נוספים, את כל הציוד הרצוי וגם את הסורגים עצמם כמובן – הכל בהתאם למשקל המקסימלי שאותה במה יכולה לשאת.

לצורך העניין, נציין כי במות הרמה למתקיני סורגים יכולות לשאת 250 ק"ג וחלקן נושאות גם 700 ק"ג. הכל תלוי בצורך ומאפייני העבודה.

במות הרמה למתקיני סורגים
במות הרמה למתקיני סורגים

 

במת הרמה מתקדמת ואיכותית – רק בליפטר!

בחירת במת ההרמה תלויה רבות בסוג, המאפיינים, דרישות העבודה ותנאי השטח. מאחר והתקנת הסורגים מתרחשת באופן חיצוני, יהיה צורך להשתמש בבמה שמתאימה לתנאים חיצוניים מגוונים כמו במה על בסיס מנוע דיזל. בנוסף ולשם השמירה על הבטיחות, יש להתאים את הבמה לגובה והמשקל הנדרשים ולבחון גם את גודלה הכללי של הבמה לטובת מעבר תקין במפתחים צרים ובין בתים.

חברת ליפטר המתמחה בייבוא ושיווק במות הרמה תשמח להעניק לכם שירות מקצועי וליווי עד למציאת פתרון ההרמה המתאים ביותר. חברתנו מחזיקה בכלים מקצועיים ומתקדמים ברמת האיכות הגבוהה ביותר, מהם ניתן לרכוש או להשכיר על פי הצורך שלכם. צרו עמנו קשר ונדאג לבמת ההרמה המקצועית ביותר עבורכם.

במת מספריים עולה מעלה ומטה בתנועה אנכית וישרה, מה שמאפשר התקנת סורגים חיצוניים מבחוץ, בכל דירה נמוכה עם חשש מפריצות. בעל המקצוע יכול להשתמש במדרך הבמה כמשטח עבודתו, תוך שכל הציוד כבר נמצא לידו. כך ניתן יהיה לחסוך משמעותית בזמן עבודה ובכוח אדם, לשמור על רצף עבודה נוח וממוקד יותר ולהימנע ממפגעי בטיחות לאורך עבודת ההתקנה, הריתוך והצביעה.

סורגים בקומות גבוהות מגנים בעיקר מפני נפילת אדם מגובה רב ולכן נדרש פתרון הרמה שמתמודד הן עם טווח הגובה והן עם משקל הסורג, שעשוי להתקבל כיחידה מאסיבית לסגירת חלון רחב מאוד. במות הרמה בעלות זרוע מפרקית נמתחות עד הגעה לנקודת הביצוע, תוך שהן מתגברות על מכשולים בגובה נמוך או אופקי לבמה כמו עצים, עמודים ומרפסות. במות אלה מתאימות מטבען לתנאים חיצוניים ולכן יתאימו לעבודות התקנה מורכבות ובגובה רב.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?