במות הרמה

במות הרמה לחשמלאים

צמצום זמן העבודה, הגדלת בטיחות הסובבים ומענה איכותי לכל בעיה בחשמל שהותקן בגובה. במות הרמה לחשמלאים הן כבר מזמן לא מותרות וכך תבחרו אותן לעבודתכם בשטח:

 

חשמל ופתרונות הרמה – שני מקצועות שדורשים מיומנות

עבודות חשמל כרוכות כידוע לכולנו בסכנת חיים ממשית ודורשות מיומנות, בקיאות מדהימה וגם שליטה בכל ליקוי חשמלי ובאפשרויות התיקון המתאימות לו. בטיפול בחשמל אין לפעול ללא פיקוח או סיוע, ללא ידע מקצועי ולעתים גם ללא גורם מוסמך שמורשה לטפל באותה תקלה או התקנה.

מלבד הידע העשיר שהחשמלאים נדרשים לו בתחומם, עליהם להכיר גם בחשיבות העזרים המשמשים אותם לאורך העבודה, כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא במות הרמה לחשמלאים. במות אלו מתפקדות כפתרון הרמה איכותי ומשוכלל, מעלות לגובה הנדרש את החשמלאי והציוד הרלוונטי ומאפשרות לו לבצע את כל פעולותיו בצורה תקינה ובטוחה, ללא עיכובים וללא בעיות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

עבודות חשמל בגובה – מה נדרש מהחשמלאי?

תקנות רשמיות של חברת החשמל קובעות כי יש להיצמד לנהלי הבטיחות והביטחון בכל עבודת חשמל בגובה, לרבות שימוש בציוד ופתרונות הרמה נאותים. אם מדובר בהחלפת תאורה בגובה, נדרש פיקוח של חשמלאי מוסמך ויש לוודא שמתח החשמל במקום נמצא למטה. הוראות אלו מספקות מידע גם למקרה של תקלות ברשת החשמל תוך כדי העבודה וכיצד להתמודד איתן.

חשמלאי שמטפל בבעיות, תקלות והתקנות חשמל בגובה ומשתמש בבמות הרמה, מצמצם באופן משמעותי ביותר את הסכנות שעלולות להתרחש בפעולתו. במות הרמה לחשמלאים מסוגלות להציל חיים ממש, למנוע נפילות מסוכנות וגם לספק סביבת עבודה נאותה, דבר שמאפשר חיסכון אדיר בכסף ובזמן העבודה.

 

במות הרמה לחשמלאים במקום סנפלינג

סנפלינג נחשבת לדרך נפוצה להגיע לגובה רב ולטפל בתקלות שנוצרו בו. כך לדוגמה, יכול החשמלאי להגיע בדיוק אל שלט החוצות הגבוה והתקול ולטפל בתקלה תוך דקות בלבד. אלא שבפועל, זמן רב מאוד חלף מהרגע שבו הגיע החשמלאי למקום ועד שהתחיל לרדת בחבלי הסנפלינג, דבר שלעתים לא רק מעכב את זמן העבודה הכולל, אלא גם מביא להחרפת נזקים שנגרמו זה מכבר למערכת החשמלית ויש לטפל בהם בדחיפות.

במות הרמה לחשמלאים מרימות את החשמלאי בצורה נוחה ובטוחה, במקום לאפשר לו לעלות עד לנקודה גבוהה יותר ולרדת ממנה לנקודה המדויקת. הדבר חוסך זמן יקר ומשמעותי ביותר ומגביר את רמת הבטיחות. בנוסף, מתרחשת גם התייעלות טובה מאוד בזמנים, שכן הבמה תציב את בעל המקצוע בנקודה המתאימה גם אם קיימת בעיית גישה.

במות הרמה לחשמלאים

 

במת הרמה מספריים לחשמלאים

חשמלאים שמעוניינים לטפל בבעיות שילוט ותאורה, להחליף נורות או לבדוק פריסה חשמלית שנמצאת בגובה, יכולים להשתמש בבמת הרמה מספריים שתעלה אותם מעלה ומטה עד לגובה משמעותי. במות הרמה לחשמלאים מסוג זה נעות בצורה אנכית, כך שהן עולות ויורדות בקלות ונטענות בטעינה חשמלית פשוטה.

במות אלו פשוטות וידידותיות מאוד לתפעול ולעבודה. הן נעות בשטחים קשים ומישוריים כמו מדרכות, רצפות ואספלט, מה שהופך אותן לבחירה הראשונה בעבודות חשמל פנימיות.

 

במת הרמה מפרקית לחשמלאים

סוג נוסף של במות הרמה מתייחס לאתגרי הגישה שחלק מנקודות החשמל סובלות מהן. כך למשל, קורה לא פעם שפנס הרחוב המהבהב "עטוף" כמעט לחלוטין בסבך העץ השכן, דבר שלא מאפשר לחשמלאי להתרומם עד לנקודה הרצויה.

במקרים אלו, במות הרמה לחשמלאים בעלות זרוע מפרקית יכולות לסייע הרבה יותר. במות אלו מגיעות עם זרוע מתקפלת, לרוב ארוכה ונעה למספר כיוונים (כלומר שלא רק מעלה ומטה), כך שהיא תוכל לעבור בצורה פשוטה כל מכשול ולהציב את החשמלאי בדיוק היכן שצריך. במות אלה מגיעות בטעינה חשמלית או דיזל, כך שהן מסוגלות גם לעבודות חיצוניות ובשטח לא סלול כמו סלעים ושיפועים.

 

כיצד לבחור במת הרמה אידיאלית?

חשמלאים נדרשים לעבודה מקצועית ואיכותית, שמונעת סיכונים כלפי עצמם וכלפי הסביבה. על כן הם זקוקים לבמת הרמה שתשמש ככלי עזר חיוני ואמין בכל שלב ושתתמוך בעבודה השוטפת, במקום לסרבל אותה ולהקשות עליה.

הדרך הטובה ביותר לבחור במות הרמה לחשמלאים היא בהתאם לאפיון העבודות הנדרשות. מהו משך העבודה? כמה אנשי צוות וציוד היא דורשת? היכן היא תבוצע? מה טיב הפעולה המתבצעת בגובה? באיזה גובה בכלל מדובר? האם יש סוגיות מקצועיות שיש להביא בחשבון לפני תחילת העבודה (מקום צר למשל שהבמה תידרש לעבור בו)? ככל שתמפו את אופי העבודה, כך יהיה קל יותר להחליט מהי הבמה המתאימה לכם.

בנוסף, חשוב לפנות לחברה מקצועית שמספקת ייעוץ והתאמה לחשמלאים בבחירת במות הרמה ייעודיות. אנו בחברת ליפטר מתמחים בשירות מקצועי הכולל מכירה והשכרת במות הרמה לחשמלאים ומעמידים לרשותכם כלים מתקדמים ואמינים שיסייעו לכם לפעול בדרך הטובה והבטוחה ביותר. לקבלת ליווי מקצועי להשכרה או קניית במות הרמה צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

חשמלאים לעיתים צריכים לבצע עבודות תיקון והתקנה בגובה, חשבו לדוגמא על עבודה בקווי חשמל ברחוב. במות הרמה נותנות את הגובה החסר לעובדים ואת החופש להגיע לאן שירצו כדי לבצע את העבודה שהם צריכים, בין אם מדובר בביצוע עבודה ברחוב ובין אם מדובר בביצוע עבודת חשמל בפנים הבית.

אמנם סנפלינג אכן מאפשר להגיע לגבהים גבוהים על ידי ירידה מהגובה, אך במות הרמה מאפשרות הגעה מדויקת יותר לגובה ובכך התאמה טובה יותר למשימה אשר נדרש החשמלאי לעשות.

במת הרמה מפרקית היא במה עם זרוע מתקפלת אשר גמישה יותר בתנועה שלה ובהגעה שלה למקומות שלעיתים קשה להגיע אליהם על ידי במת הרמה פשוטה שזזה בצורה אנכית או אפילו משופעת.

בחירת במה לחשמלאים צריכה להתבסס על מאפייני העבודה שנדרש החשמלאי לעשות. חשוב להבין כמה צר המקום בו החשמלאי צריך לעבור בו, באיזה גובה הוא, כמה הבמה צריכה לשקול מבחינת כמות אנשים וציוד ושאלות נוספות.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?