במות הרמה

במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4X4

במת הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל, הרמה עד 16 מטר
LIFTER - icon
זרוע מפרקית מנוע דיזל 16 מטר 4X4 – Haulotte HA16RTJPRO
במת הרמה של ליפטר בעלת זרוע מפרקית עם מנוע דיזל, הרמה עד 20 מטר
LIFTER - icon
זרוע מפרקית מנוע דיזל 21 מטר 4X4 – Haulotte HA20RTJPRO
מידע נוסף

מגוון תחומים רחב זקוק לפתרונות עבודה בגובה

בניינים, רבי קומות למגורים, עסקים ומסחר, שדרות עצים גדולות ופארקים המהווים ריאות ירוקות, אמצעי תקשורת שונים ועבודות חשמל משופרות, מחסנים מלאים בסחורה ובמוצרים שונים, אסתטיקה ועיצוב במקומות בילוי מקורים… 

כל אלו זקוקים לדרך ביצוע חלקה, מהירה וכמובן בטיחותית מאוד, מה שכמובן מקבל מענה מתאים על ידי במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4X4.

צריכים במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4X4 או במת הרמה מפרקית אחרת?

חברת ליפטר בע"מ תמצא לכם את הפתרון האולטימטיבי לכל עבודה בגובה ותעניק לכם שירות מקצועי וחסר פשרות, הכולל במות הרמה חדשות בלבד, משנת 2017 ואילך.

יתרונות בבמות הרמה עם זרוע מפרקית

עבור רבים, עבודה בגובה נחשבת ליום עבודה סטנדרטי לחלוטין. עם זאת, רמת הסיכון בעבודות אלו גבוהה מאחרות ולכן דורשת אמצעים בטיחותיים, נוחים לתפעול ומהירי ביצוע, כך שיעדי העבודה לא ייפגעו בשום שלב.

במת הרמה בעלת זרוע מפרקית עם מנוע דיזל תאפשר לכם להתמודד עם כל שיפוע או מכשול שהעובדים בגובה ניצבים מולו, כך שזרוע הבמה תתקבל בצורה אופקית או משופעת ויהיה ניתן לספק גישה טובה לאזור התפעולי הנדרש.

סוגים של במות הרמה

כיום בכל ענפי המשק שזקוקים לעבודות בגובה, נהוג להשתמש בבמות הרמה. הן הפכו לחלק בלתי נפרד ממגוון תחומי עבודה ולכן כל במה מתוכננת לספק פתרונות נפרדים ומציעה מפרט טכני שונה.

באמצעות הבמה, אפשר להניף לגובה הנדרש את העובדים או הציוד ולפעול בראש שקט לאור הביטחון המוגבר שמבנה הבמה מציע.

סוגי הבמות השונות נבדלים זה מזה ביכולותיהם הטכניות:

  • גודל המתקן עצמו
  • יכולות השיפוע שלה
  • הגובה המקסימלי שאליו תגיע
  • משקל ההעמסה המקסימלי הניתן על הבמה
  • ועוד.

במה משוכללת וגמישה יותר בתכונותיה, תאפשר ביצוע ושימוש חלקים, אפקטיביים ובטוחים ביותר.

 

כיצד לבחור במת הרמה מתאימה?

בחירת במת ההרמה היא שיקול חשוב שצריך להתבצע מבעוד מועד וביחס לסוג העבודה שתבוצע, הגובה הנדרש, כמות העובדים או הציוד שאמורים להימצא על במת ההרמה וכמובן תנאי השטח, שישפיעו גם הם על סוג הבמה שתוזמן.

הצוות המקצועי של ליפטר ידאג שתקבלו את המענה המושלם לעבודת הגובה – תוכלו לפרט על הצרכים, על העבודה המתוכננת ואומדני הגובה, השיפוע או התנאים ואנו נדאג להתאים לכם את הבמה האידיאלית למטרה.

במת הרמה זרוע מפרקית או מספריים? ומה ההבדל?

בעולם במות ההרמה קיימים סוגי במות שונות, אך שתי הבמות העיקריות הן במת מספריים ובמת הרמה עם זרוע מפרקית. מה ההבדל ביניהן בעצם?

במת המספריים נעה למעלה ולמטה, בצורה אנכית בלבד:

היא תתאים למקומות שבהן הדרישה היא לפעול מול שטח שנמצא "מעל הראש" וכולל משטח קשיח ומיושר כמו אולמי ספורט, מחסנים לוגיסטיים, מבנים שזקוקים לעבודה באזורי התקרה, עמודי תאורה וחשמל לאורך כביש או מדרכה, תליית שלטים ועוד.

במות אלו מבוססות על מצברים חשמליים.

במת הרמה זרוע מפרקית דיזל 16 מטר

במת הרמה זרוע מפרקית דיזל 16 מטר

במת הרמה מפרקית נעה למעלה ולמטה, אך גם לצדדים:

כך שבמת הרמה מפרקית יכולה להציב את העובדים בזווית משופעת ביחס לקרקע. למשל על מרפסת בקומה גבוהה מאוד, על אזור משטחים שנמצא על במה בנויה סמוך לתקרה, מעבר למכשול כמו סלע או תהום שחוסמים את המעבר ועוד.

זרוע הבמה המפרקית ארוכה מאוד והיא תצליח לנוע על כל סוגי המשטחים ולא בהכרח קשיחים או מיושרים בלבד. כל אחד מהסוגים הללו כולל מבחר במות לפי גבהים, בסיסים בגדלים שונים, עומסים שונים, אורך הזרוע, סוג מנוע שונה (דיזל או חשמלי) ועוד.

זרוע מפרקית מנוע דיזל 16 מטר – Haulotte HA16RTJPRO 4X4

חברת ליפטר מתחייבת לספק לכם את במות ההרמה המקצועיות, החדישות והמשוכללות ביותר. במה זו מציעה גובה עבודה מקסימלי של 16 מטרים, עם גובה פלטפורמה של 14 מטרים, כאשר רוחב הבמה בגודל 2.3 מטרים.

דגם זה מסוגל לעמוד במשקל עצמי של עד 6,650 ק"ג ולהתמודד עם משקל העמסה של 230 ק"ג. מהירות ההרמה מתקבלת תוך 40 שניות בלבד ובסיס הבמה מגיע למהירות נסיעה של 5.2 קמ"ש.

ומה עוד? 

זרוע מפרקית מנוע דיזל 16 מטר – Haulotte HA16RTJPRO 4X4 מציעה יציאת מפרק אופקית גדולה מזו של המתחרים (8.3 מטרים) ויכולת ביצוע של 3 פעולות מקבילות.

בנוסף, דיפרנציאל הגלגלים מותאם אוטומטית לתוואי השטח, כך שניתן לעלות ולרדת מדרגות ומדרכה, לעקוף מכשולים גבוהים ולהתמודד עם כל עבודה בשיפוע ובתנאי חוץ.

במת הרמה זרוע מפרקית דיזל 20 מטר

במת הרמה זרוע מפרקית דיזל 20 מטר

זרוע מפרקית מנוע דיזל 20 מטר 4×4 – Haulotte HA20RTJPRO

דאגנו לדגם איכותי ומתקדם לעבודות בגובה של עד 20.6 מטרים! עם רוחב במה של 2.42 ומשקל העמסה של 230 ק"ג, הבמה תאפשר לכם להתמודד עם כל עבודת חוץ הכוללת מכשולים, שיפועים ותוואי שטח משתנה (דיפרנציאל הגלגלים מותאם אוטומטית לאותו תוואי שטח).

מהירות ההרמה עד לגובה המקסימלי לדגם זה מתקבלת תוך 48 שניות, כאשר הדגם מגיע למהירות נסיעה של 5 קמ"ש ויציאת המפרק האופקי מגיעה עד לאורך של 12.2 מטרים.

כיצד לעבוד עם במת ההרמה באופן בטוח?

במות הרמה נחשבות לכלים מקצועיים ובטיחותיים ומכאן שהן כוללות מספר כללים חשובים במהלך העבודה. ראשית, על פי חוקי העבודה והמשרד לבטיחות וגהות, על כל מפעיל במת הרמה להיות מעל גיל 18 ולהיות בעל רישיון נהיגה תקף בדרגה B.

בנוסף, עליו לבצע הדרכה לעבודה בגובה ולהציג אישור תקף לכך. עובדים שפועלים על במות ההרמה עצמן מוכרחים לעבור הכשרה לעבודה בגובה לרבות ביצוע ריענון הוראות הבטיחות אחת לתקופה.

בנוסף, על כל העובדים להצטייד בציוד מגן אישי כנדרש (קסדה, רתמה, חבל עגינה, נעלי עבודה ומכנסי עבודה). תפעול במת ההרמה מחייבת פיקוח מקצועי, לרבות הפעלה על פי הוראות היצרן בלבד.

על מנהלי העבודה לערוך בדיקה מקדימה לפני ההפעלה, לוודא כי כל אמצעי הבטיחות במקום קיימים ולהכין כראוי את הסביבה שבה מתבצעת העבודה.

תחזוקת במת הרמה מפרקית

תחזוקת הבמה מוכרחה להיות קפדנית ושוטפת. חשוב לוודא שכל חלקי המתקן תקינים ומתפקדים כראוי ושלא נשקפים סכנות, מפגעים או אפילו עיכובים כתוצאה מחלקים שאינם במקומם. כלקוחותינו, אין צורך שתדאגו לנושא התחזוקה משום שאנו עושים זאת למענכם.

ליפטר מקפידה על תחזוקה בלתי מתפשרת לכל במות ההרמה ושומרת על תקינותן באמצעות הוראות היצרנים מהם מיובאת כל במה.

כדי להבטיח אפס תקלות תפעוליות ובטיחותיות בעת העבודה, אנו נספק לכם את הבמות המפרקיות החדשות והמתקדמות ביותר של טובי היצרנים, כך שתמיד תפעלו באמצעותנו בצורה חלקה, מהירה ואפקטיבית.

ליפטר מרימים אתכם לגובה!

במות ההרמה שלנו יספקו לכם בטיחות מוגברת בביצוע כל עבודה ויבטיחו פעולה מהירה, חלקה ואפקטיבית לכל מטרה נדרשת.

תוכלו להתייעץ איתנו טרם ההזמנה כדי לוודא שהבמות שהצגנו כאן אכן מתאימות לצרכי העבודה המתוכננת ולבצע הזמנה גם בטווחי עבודה קצרים, אפילו מעכשיו לעכשיו.

אנו לעולם לא מתפשרים על איכות הבמות שקיימות אצלנו, מקפידים לערוך בדיקות חצי שנתיות מטעם בודק מוסמך של משרד העבודה ועומדים בכל התקנים האירופאיים והישראליים המחמירים ביותר.

להשכרה או מכירת במת הרמה זרוע מפרקית צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

מידע מקצועי

סוגי במות הרמה

סוגי במות הרמה הפועלים בטווחי גובה, משקלים ויכולות שינוע משתנות, צפויות לארגן את העבודה בשטחי חוץ ופנים בדרך יעילה, מהירה ובטיחותית ביותר. כיום במות הרמה

קרא עוד »
איך לבחור במת הרמה?

במות הרמה הן פתרונות בטוחים ואיכותיים לעבודה בגובה, המספקים מענה להרמה של בני אדם, ציוד ואביזרים שונים לגבהים שונים. עסקים וחברות מכל הסוגים משתמשים בבמות

קרא עוד »
ליפטר במות הרמה

ליפטר במות הרמה חברת ליפטר מספקת פתרונות לעבודה בגובה באמצעות במות הרמה בצפון ומרכז הארץ תוך כדי מתן שירות מקצועי, יחס אישי, זמני אספקה מעכשיו

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה חשמליות

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות הרמה טלסקופיות דיזל

במת הרמה עם זרוע טלסקופית נחשבת למכשיר אפקטיבי ונוח לביצוע עבודות בגובה. קיימים סוגים שונים ושימושים שונים של במות הרמה טלסקופיות דיזל, כמו גם סוגים

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

מתקני הרמה חשמליים

חברת ליפטר מציעה ניסיון רב בתחום השינוע ובשיווק מתקני הרמה חשמליים והידראוליים, אנו מציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר ופתרונות מתקדמים וחדשניים בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?