במות הרמה

במות הרמה לטכנאי טלוויזיה

אמנם את הטלוויזיה הביתית ממקמים כמטר מהרצפה בסך הכל, אבל מה לגבי מסכי ענק בקניונים, שדרות, אצטדיונים, אולמי מופעים, מתחמים מסחריים ואפילו חנויות למוצרי חשמל? בכולן יש לעבוד עם במות הרמה לטכנאי טלוויזיה, שמספקות התקנה ושירות תיקונים חלקים, מהירים ובטיחותיים.

 

במות הרמה הן יתרון אדיר לטכנאים

כל טכנאי ללא קשר לתחום מומחיותו, שואף לבצע את התיקון הנדרש ממנו במהירות וביעילות, לשביעות רצון לקוחותיו. אך למען האמת, גם הטכנאי המקצועי ביותר בנמצא יתקשה להשיג יתרון תחרותי מוחץ אם הוא נמנע מלהשתמש בפתרונות טכנולוגיים כמו במת הרמה המיועדת לטכנאים.

במות הרמה לטכנאי טלוויזיה, מספקות את היתרון התחרותי הדרוש לטכנאי: מדובר באמצעי הרמה שמאפשר הן את נשיאתה של הטלוויזיה לגובה, לצורך תלייתה והתקנתה והן את נשיאתו של הטכנאי, כאשר מדובר במסך שתלוי בגובה רב או שיש להתקין בגובה של מעל 2 מטרים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

מקסום עבודת הגובה

החוק בישראל קובע כי כל פעולה ועבודה המבוצעת בגובה של שני מטרים ומעלה נחשבת לעבודה בגובה ולכן דורשת מהמתקין רישוי והסמכה מתאימים לעבודה בגובה, לצד היצמדות להתקנים ופתרונות הנחשבים לבטוחים. על פי קביעת המשרד לבטיחות וגיהות, במות ההרמה נחשבות לאמצעי הבטיחותי ביותר לעבודה ולכן מומלץ להשתמש בהן על פני כל סולם או פיגום.

לאור כל אלו, אם אתם טכנאי טלוויזיה שמעוניינים לעבוד מול לקוחות גדולים, לתת שירות התקנות ותיקונים מורכב ולבצע את כל אלו בהצלחה תוך זמן קצר וביעילות מקסימלית, פנו אלינו לליפטר ותקבלו שירות התאמה מקצועי להשכרה או רכישת במות הרמה לטכנאי טלוויזיה.

 

במות הרמה לטכנאי טלוויזיה ומתקיני מסכים גדולים

במות הרמה לטכנאי טלוויזיה ולמעשה לטכנאים בכלל, מתקבלות בטווח רחב של דגמים, סוגים ופונקציות תפעוליות וטכניות, כך שכל בעל מקצוע יוכל להתאים את הבמה הנבחרת לאופן ושיטות עבודתו. אם מדובר בפרויקט נקודתי, כמובן שמומלץ להשכיר במת הרמה שתענה על דרישות הפרויקט בכל פעם.

הסוגים המרכזיים של במות הרמה לטכנאי טלוויזיה הם הבמה המפרקית ובמת המספריים – לכל אחת מהן יכולת תנועה שונה בגובה, המתורגמת בשטח לדרך פעולה אחרת מצידו של הטכנאי.

במה מפרקית כוללת למעשה זרוע ארוכה שמתקפלת ונמתחת לפי הצורך, עוקפת מכשולים בדרך ומציבה את הטכנאי על כל ציוד העבודה הנדרש לו בדיוק בנקודת התיקון או ההתקנה.

במת מספריים לעומתה, נעה מעלה ומטה בלבד, כך שתוכל להתאים למקומות שבהם אין צורך לעקוף מכשולים או להתמודד עם תנאים מאתגרים יותר במהלך העבודה בגובה.

 

אילו מתקינים וטכנאים משתמשים בבמות הרמה?

שיטוט קצר בשכונה יחשוף את עובדי החשמל שנישאים על מתקן הרמה גבוה לראש עמודי התאורה או החשמל, גננים שעוסקים בגיזום או תליית דגלים, בעלי מקצוע מתחומי השיפוצים, החקלאות ואפילו פחחים, מסגרים ומוסכים. כל אלו ועוד שפע בעלי מקצוע משתמשים בבמות הרמה שמאפשרות עבודה אפקטיבית בגובה, ללא סיכון חיי אדם ומבלי לעכב או להאט את קצב העבודה.

בענף ההתקנות ותחומי הטכנאים השונים, ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות הרמה, כאשר לא כולם מתייחסים רק לכלים חיצוניים אלא גם לאפשרויות שניתן לתפעל בקלות רבה בחללים סגורים. בראש ובראשונה מדובר בפתרון הרמה המאפשר לטכנאי להרים עד לנקודת ההתקנה הרצויה את הפריט, במקום לשאת אותו בכוחותיו.

היכולת להניח את הטלוויזיה על מתקן ההרמה ולשלוט בגובה הנדרש לו, פוטרת את הטכנאי ממאמץ ושחיקה פיזית ובנוסף חוסכת בכוח אדם.

במת הרמה לטכנאי טלוויזיה היא מתקן גדול יותר, שמאפשר נשיאה בטוחה של כלים, ציוד ואנשים ותתאים כמובן להתקנה שאיננה ביתית בגובה נמוך (לטובתה אפשר בהחלט להשתמש במתקן הרמה ייעודי לציוד). הבמה נושאת לגובה הנדרש את הטכנאי תוך שימוש במנוע עוצמתי ומנגנון מכאני מתקדם, ידידותי לתפעול ובעל יציבות מצוינת.

 

בחירת במת הרמה לטכנאי טלוויזיה

לבמות ההרמה סוגים שונים כמו במת זרוע מפרקית, במה עם זרוע טלסקופית, במת מספריים, במה המבוססת על מנוע חשמלי ועל מנוע דיזל. במה לבחור? כדי למקסם את עבודתו של טכנאי הטלוויזיות, יש לאפיין את עבודתו על דרכי פעולותיה הרבות ולהתאים אליה את במת ההרמה שעונה על המכלול הרחב ביותר של דרישות תפעוליות.

יש לציין שבמות שמבוססות על מנועי דיזל נחשבות חזקות ועוצמתיות, בעלות יכולת נשיאה של משקלים גבוהים מאוד ומצטיינות גם בעבודות בתנאים מאתגרים כמו שיפועים. יחד עם זאת, הן פולטות עשן מזהם והדבר איננו מומלץ בסביבה הסגורה שבה פועלות הטלוויזיות.

במות חשמליות לעומת זאת, צפויות להתאים יותר לטכנאי הטלוויזיה, הן מפאת העדר פליטת העשן המזהם והן בשל היכולת שלהן לפעול מעולה בכל שטח קשיח ומיושר. במות הרמה לטכנאי טלוויזיה המבוססות על חשמל זקוקות לטעינה, אך מסוגלות לתפקד לאורך עבודתו השוטפת של הטכנאי ללא הגבלות.

במות הרמה לטכנאי טלוויזיה
במות הרמה לטכנאי טלוויזיה

 

פתרונות הרמה מתקדמים זה ליפטר!

חברת ליפטר המתמחה בייבוא ושיווק במות הרמה מתקדמות לטכנאים ומתקינים, שמחה להזמין גם אתכם לייעוץ מקצועי מקדים עם נציגי החברה, בו תוכלו להתאים את סוג הבמה הטוב ביותר לתנאי עבודתכם ולייעל אותה בדרכים מדהימות. ניתן להשכיר את הבמה או לרכוש אותה, תוך קבלת אחריות ושירות מעבדת תיקונים ככל שיידרש. פנו אלינו ונדאג לבמת ההרמה הטובה ביותר עבורכם!

בדרך כלל הצורך בבמות הרמה למתקיני מסכים עולה בהזמנת התקנות לאצטדיונים, קניונים, אולמות אירועים ומתחמי הופעות, בהם נדרשים מספר מסכים גדולים וגבוהים. הבחירה בין השכרה לקניית במה, נעוצה באינטנסיביות הזמנת ההתקנות הללו ובפרקטיקה מצד בעל המקצוע בשטח. אם מדובר במומחיות בהתקנת במסכים גדולים, נוכל להמליץ על רכישת פתרונות ההרמה הטובים ביותר.

שני סוגי הבמות העיקריים אלו במת המספריים ובמת הזרוע המפרקית. שניהם יתאימו להתקנות של טלוויזיות ומסכים גדולים, אם כי נוכל להמליץ על פתרון ההרמה הטוב ביותר בהתאם לכל דרישות העבודה הקיימות. לאחר שנאסוף את כל הנתונים לגבי הפרויקט, נוכל לאתר עבורכם את במת ההרמה עם המפרט הטכני המוצלח ביותר למענה על כל הדרישות.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?