במות הרמה

במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

במת הרמה זרוע מפרקית - Lifter במות הרמה
LIFTER - icon
זרוע מפרקית מנוע חשמלי 15 מטר Haulotte HA15IP
מידע נוסף

במת הרמה מפרקית עם זרוע חשמלית

עבודה בגובה היא חיונית וחשובה מאין כמוה למגוון גדול של תחומים, בהם חקלאות, תחזוקה וניקיון, תשתיות חשמל ותקשורת ועוד רבות. לצורך עבודה תקינה, יעילה ובטיחותית בגבהים של מטרים אחדים ועד עשרות מטרים, יש לצייד את העובדים בציוד רלוונטי, שיש לו את התכונות הדרושות לביצוע העבודה הנדרשת.

יש להבטיח כי העובד יוכל לעמוד ביציבות על מתקן הרמה תקין ובטוח, שיוכל להשתמש ביציבות בידיו ובכלי העבודה שהביא איתו, יש להגן עליו באמצעות מעקה בטיחות ועוד. לצורך כך, אנו בחברת ליפטר מספקים ללקוחותינו מתקני הרמה איכותיים, בטיחותיים ומתוחזקים היטב, בכלל זה גם במת הרמה מפרקית עם זרוע חשמלית.

מה הן במות הרמה מפרקיות – מנוע חשמלי?

במת הרמה חשמלית מפרקית היא שונה מבמות הרמה הפועלות על מנוע דיזל, פשוט מפני שהן מונעות מכוחם של מספר מצברים חשמליים, המספקים לה את המתח החשמלי הדרוש. בניגוד לבמה עם מנוע דיזל, במת הרמה חשמלית מאופיינת בפעולה שקטה יחסית.

היא גם נוחה מאוד להפעלה, בין היתר משום שאין צורך לתדלק את הבמה ולספק למנוע דיזל באופן שוטף. יחד עם זאת, במת הרמה חשמלית, בניגוד לבמת הרמה הפועלת על מנוע דיזל, עובדת בתוואי שטח ישר וקשיח.

כושר ההרמה של במות הרמה מפרקיות חשמליות מגיע עד כמעט רבע טון (כ- 230 קילו) ולכן היא יכולה לשאת על הפלטפורמה שלה שני עובדים יחד, נוסף על הציוד הדרוש להם לצורך העבודה.

במת הרמה חשמלית – יעילות ונוחות בעבודה

במה מפרקית חשמלית מתאימה למגוון רחב של יישומים ושימושים, ביניהם התקנת מזגנים שיפוץ מבנים מקורים, הרמת סחורות במחסן לוגיסטי ועוד. זאת בזכות רמה גבוהה של נוחות ופונקציונליות ויכולת מעקב של מכשולים בעת שימוש בבמה זו.

לצד היתרונות הרבים של במת הרמה חשמלית מפרקית, ניתן למצוא יתרונות נוספים, ייחודיים למוצר זה של חברת ליפטר. יתרונות אלה נובעים מכוח העובדה כי בחברת ליפטר אנו מקפידים הקפדה יתרה על רמה גבוהה של תחזוקה ובטיחות של המתקן, מציעים במה עם יציאת מפרק אופקי גדולה מהמתחרים, יכולת מעבר בפתחים צרים ועוד.

שימושים לבמת הרמה חשמלית מפרקית

במת הרמה מפרקית עם מנוע חשמלי מתאימה למגוון רחב של שימושים, בכלל זה עבודות בחללים סגורים, לצד עבודות חוץ בסביבה עם תוואי שטח קשיח. הן מאפשרות למבצעי העבודה לעקוף מכשולים גבוהים בסמוך לנקודת העבודה בזכות זרוע מפרקית ארוכה ולכן מתאימות למגוון סוגי עבודות, אשר סוגים אחרים של במות לא מתאימים להן.

במת הרמה מפרקית מנוע חשמלי של ליפטר – מפרט טכני

במה מפרקית חשמלית של ליפטר מגיעה לגובה עבודה של עד 14.87 מטר, כאשר גובה רצפת הסל שלה מגיע עד 12.87 מטר. אורך הבמה במצב מכונס עומד על 6.65 מטר ואילו רוחבה מגיע ל 1.52 מטר. יציאת מפרק אופקי באורך של 8.65 היא שמאפשרת את הגמישות והתגברות על מכשולים שונים בדרך לנקודת העבודה.

הבמה עצמה שוקלת 7,230 ק"ג ואילו משקל העמסה שלה מגיע עד 230 קילו. היא מסוגלת לבצע נסיעה בשיפוע של 14.6° (25%) ואף יש לה יכולת עליית סל בשיפוע של . מידות בסיס גלגלים – 2X1.5 מטר, מאפשרות הגעה למקומות צרים וקטנים.

במת הרמה חשמלית להשכרה

במת הרמה חשמלית, כמו מתקני הרמה אחרים, בדרך כלל נהוג להשכיר לצורך ביצוע העבודה.

זאת משום שפעמים רבות הקבלנים אשר מעוניינים לבצע עבודה בגובה לא תמיד יכולים לאחסן את הבמה במקום מתאים, אינם יודעים כיצד לתחזק אותה כראוי ואף לא תמיד יודעים איזה סוג של במת הרמה חשמלית להשכרה הם צריכים בדיוק לצורך ביצוע עבודה ספציפית.

כאשר פונים לחברה כמו ליפטר, אשר במות הרמה הן תחום המומחיות הבלעדי שלה, זוכים לקבל יתרונות רבים לצד השכרת הבמה:

  • תחזוקה שוטפת, קפדנית ומקצועית של הבמות
  • ייעוץ מומחים לבחירה מדויקת של במה מתאימה לסוג העבודה
  • לא צריך להחזיק בציוד שאין בו שימוש, אלא רק לתקופת הפרויקט
  • קבלת ציוד מתקדם ואיכותי ממיטב היצרנים בעולם
  • מגוון סוגי במות הרמה לביצוע סוגים שונים של עבודות
  • ניתן להזמין במה גם בהתראה קצרה
  • עמידה בתקנים המחמירים של אירופה וישראל
  • קבלת שירות ותמיכה

יחד עם זאת במקרים מסוימים כדאי לרכוש במת הרמה.

במת הרמה חשמלית למכירה

לצד היתרונות הרבים שיש בהשכרה של במת הרמה חשמלית, יש גם חברות שעושות שימוש קבוע בסוג יחיד של במת הרמה וגופים אלה לעיתים קרובות מעדיפים לרכוש במת הרמה שתאפשר להם לעבוד באופן שוטף ללא הפסקה.

גם במקרה של רכישת במת הרמה חשמלית, חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה, שמעסיקה מומחים בתחום.

אלה מספקים מענה מקצועי ואמין לגבי סוג הבמה המתאים לסוג העבודה ומאפשרים ללקוח לבחור במת הרמה שתאפשר לו לעבוד ביעילות ובטיחות.

נוסף על כך, חברת ליפטר מקפידה לספק במות הרמה חדשות ואיכותיות בלבד, במחירים תחרותיים, לצד שירות מקצועי, אדיב ומהיר.

איך בוחרים במת הרמה מתאימה?

ניתן למצוא במות הרמה חשמליות או עם מנוע דיזל, במות המגיעות לגבהים של עשרות מטרים לצד במות המגיעות לגובה של כמה מטרים בודדים, במות עם יכולת לנוע בשטח בנוי בלבד לצד במות עם יכולת לנוע בשטחים מורכבים בתנאי חוץ. ישנן במות מספריים ובמות עם זרוע הידראולית ועוד.

לכן, כאשר פונים לחפש במת הרמה לצורך ביצוע עבודה בגובה, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע, או מומחים בתחום. את אלה אפשר למצוא רק במקום אחד – בחברה העוסקת בהשכרה ומכירה של במות הרמה מקצועיות.

במות הרמה חשמליות בסטנדרט גבוה

אצלנו בליפטר תמצאו מערך טכני רחב ומקצועי אשר עומד לשירות לקוחותינו בכל עת ומספק מענה מהיר ויעיל, כדי להבטיח שהעבודה שלכם לא תיפגע בגלל עיכוב טכני כלשהו. מחפשים במת הרמה חשמלית איכותית? רוצים לקבל פרטים נוספים? צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לענות על כל שאלה.

מחירי הבמות נובעים מהמאפיינים הספציפיים של כל דגם, סוג היצרן ובשאלה האם תעדיפו לקנות או להשכיר את הבמה. צרו איתנו קשר ונשמח לספק לכם את המחירים המלאים לכל דגם רלוונטי.

מדובר בזרוע מתקפלת הנמתחת אופקית, כך שניתן להשתמש בה הן לעלייה לגובה והן לטובת עקיפה של מכשולי גובה כמו ענפים, עמודי תאורה, חוטי חשמל ועוד.

במות חשמליות מצטיינות בעבודה בשטחים מישוריים, בנויים וסגורים שיש בהם צורך לכלים קומפקטיים ושקטים יותר, המבצעים בקלות את המשימה. מנועי הדיזל לעומת זאת מתאימים יותר לעבודות חיצוניות, בטווחי גובה משמעותיים יחסית ולשינוע בשטחי עפר ושיפוע.

במה זו משלבת בין כמה יתרונות בולטים כמו הצורך בשקע טעינה פשוט והעבודה השקטה בשטח בנוי ואף צפוף, יחד עם הגעה לטווחי גובה משמעותיים תוך עקיפת מכשולי גובה. בליפטר תוכלו לרכוש או להשכיר במת זרוע מפרקית מנוע חשמלי עד 15 מטרים, עם תנועת 360 מעלות.

כל הבמות שלנו בחברת ליפטר מגיעות עד לשנת הייצור 2017 לכל המוקדם, מה שמבטיח לכם דגמי הרמה חדישים ואמינים לכל סוג של עבודה.

בהחלט. אנו פועלים תחת כל התקנים הישראליים והאירופאיים המחמירים ומייבאים ציוד הרמה משוכלל העומד בתקנים הללו מטובי היצרניות בעלות שם עולמי.

הבחירה בין קנייה או השכרה תלויה בסוג והיקף העבודה, תדירותה וטווח השימוש בבמה בכל פרויקט. אם מדובר בתדירות נמוכה וטווחי עבודה קצרים, השכרה תתאים לכם יותר.

בוודאי. האחריות שלנו כוללת מענה ותמיכה וגם שירותי מעבדה לתיקונים ותקלות.

אנו ממוקמים בעמק יזרעאל, סמוך ליישוב רמת ישי ומספקים שירות לכל אזורי הצפון והמרכז 24/7 ביממה. צרו איתנו קשר ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ומהיר ללא פשרות.

מידע מקצועי

סוגי במות הרמה

סוגי במות הרמה הפועלים בטווחי גובה, משקלים ויכולות שינוע משתנות, צפויות לארגן את העבודה בשטחי חוץ ופנים בדרך יעילה, מהירה ובטיחותית ביותר. כיום במות הרמה

קרא עוד »
איך לבחור במת הרמה?

במות הרמה הן פתרונות בטוחים ואיכותיים לעבודה בגובה, המספקים מענה להרמה של בני אדם, ציוד ואביזרים שונים לגבהים שונים. עסקים וחברות מכל הסוגים משתמשים בבמות

קרא עוד »
ליפטר במות הרמה

ליפטר במות הרמה חברת ליפטר מספקת פתרונות לעבודה בגובה באמצעות במות הרמה בצפון ומרכז הארץ תוך כדי מתן שירות מקצועי, יחס אישי, זמני אספקה מעכשיו

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה חשמליות

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות הרמה טלסקופיות דיזל

במת הרמה עם זרוע טלסקופית נחשבת למכשיר אפקטיבי ונוח לביצוע עבודות בגובה. קיימים סוגים שונים ושימושים שונים של במות הרמה טלסקופיות דיזל, כמו גם סוגים

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

מתקני הרמה חשמליים

חברת ליפטר מציעה ניסיון רב בתחום השינוע ובשיווק מתקני הרמה חשמליים והידראוליים, אנו מציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר ופתרונות מתקדמים וחדשניים בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?