במות הרמה

מנוף סל בצפון

השכרת מנוף סל היא אפשרות שקיימת בכל הארץ ובכל אזור. למרות זאת, ההתמקדות באזור מסוים יכולה להוזיל עלויות. כלומר הצורך של מנוף סל בצפון אותו משכירים מחברת השכרת מנופים בצפון תהיה זולה יותר מאשר השכרת שירותי מנופים באזור המרכז וזאת בשל המרחק ועלויות הדלק. המאמר יפרט על מנופי סל, היעילות שלהם והיתרונות של מנופי סל בצפון.

 

פתרון לעבודות בגובה – מנוף סל בצפון

חברה מובילה להשכרת מנופים בצפון תהיה אפקטיבית יותר לתושבי הצפון ובעלת זמינות גבוהה יותר. לפיכך, כשצריך לעבוד עם מנוף סל בצפון מומלץ להשכיר אותו מחברה העובדת באזור. למנוף סל יש יתרונות לעבודות פשוטות בגובה, לשינוע ציוד בקלות ובמהירות, להעלאת אנשים לצורך עבודות שונות, לחיסכון בכוח אדם, בזמן ובעלויות נוספות.

 

מהו מנוף סל ולמה הוא משמש?

מנוף סל הוא פונקציה המסייעת להרמת אנשים וציוד לגובה באמצעות מתקן ייעודי המורכב מסל מתכת וזרוע טלסקופית או הידראולית. למנוף סל יש מידות וסוגים מגוונים, הוא יכול להגיע לגבהים שונים בין 15-50 מטר ולתמרן בקלות בשטח. המנוף מורכב כאמור מסל שאליו מחוברת זרוע מתכווננת שמותקנת ברכב כמו טנדר או משאית כדי שיהיה אפשר להעביר את המנוף ממקום למקום.

 

היתרונות של מנוף סל

למנוף סל יש כושר יציבות גבוה, כושר העמסה גדול ואפשרות להגיע לגבהים שונים ולמקומות שקשה להגיע אליהם עם מנופים אחרים. למשל, בין שני בניינים, מקומות צרים וכד'. בשונה ממנוף רגיל או עגורן הוא קומפקטי ולכן הוא מתאים לענפים רבים בתעשייה.

 

לאיזה צורך משתמשים במנוף סל?

מנוף סל משמש את כל התחומים במשק. מאחר והבניה בצפון בתנופה, קבלנים רבים משתמשים בו לצורך בנייה, שיפוצים, תחזוקה, שינוע של ציוד חומרי בניין, כתחליף למעלית באתרי בנייה, הקמת תשתיות לחשמל וקווי תקשורת, גיזום ועיצוב עצים בגובה, תליית פרסום עירוני, במוסדות ציבוריים לצורך תלייה ותחזוקה, העברת סחורה כמו מטענים בנמל חיפה, מעבר למשרד או מבנה חדש, לענף החקלאות בכל הנוגע לגדיד התמרים באזור טבריה או לקטיף מנגו ואבוקדו באזורים אחרים וכיוצא בזה.

 

משכירים מנוף סל ודואגים לחנייה

אחד הסוגים הפופולריים של מנופי סל הוא מנוף הרמה בעל זרוע מתקפלת העובד על חשמל. הביקוש שלו גדול מכיוון שיש לו כושר תמרון גבוה והוא מתאים לכל שטח, גובה ואורך. אף על פי כן, יש לדאוג לחנייה גדולה כשמביאים אותו למקום העבודה על מנת שיהיה ניתן לתפעל אותו עם בסיס מתאים ורחב כך שהזמן יהיה מנוצל כראוי.

אחת האפשרויות היא לחבר אותו למשאית ולדאוג למקום חנייה. היעילות של המשאית היא מהסיבה שניתן לנייד אותה ברחבי הצפון ולבצע את העבודות הנדרשות. בסוף יום העבודה ניתן לקפל את הזרוע של המנוף ולהותיר אותה בבטחה במשאית.

מנוף סל בצפון
מנוף סל בצפון

 

איפה בצפון מומלץ להשכיר מנוף סל?

את מנוף הסל ניתן להשכיר או לרכוש. כאשר ישנן עבודות שוטפות יהיה מומלץ יותר לרכוש אותו. כאשר העבודות הן זמניות, האופציות הן השכרה על בסיס חודשי או שבועי או השכרה לפי שעה. הכל בהתאם למטרת ההשכרה ולזמן שזקוקים לו. בצפון מומלץ להשכיר מנופים מחברה אמינה שמעניקה שירותים זמינים לאזור זה.

חשוב לשים לב שהחברה מחזיקה צי מנופים מכל הסוגים והגדלים, שהיא מקפידה על תקנות הבטיחות ומתחזקת את המנופים שלה על פי ביקורת של משרד העבודה בכל חצי שנה. בנוסף, לחברה צריכים להיות מפעילים המוסמכים לעבוד בגובה שמכירים תחומים מגוונים בתעשייה. לסיכום, מומלץ לבחור בחברת מנופים איכותית ומומלצת.

על מנת להשכיר מנוף סל בצפון ניתן לעיין במקומונים האינטרנטיים ולמצוא חברת השכרת מנופים בעלת מוניטין. אפשרות נוספת היא להיכנס לאתרי חברות השכרת מנופים המעניקים שירותים לאזור הצפון ולקרוא חוות דעת של לקוחות. בנוסף, קבלנים יכולים לבדוק עם הקולגות שלהם על חברה מומלצת וכך להעביר מפה לאוזן את המידע.

קבלנים רבים מעדיפים לעבוד בלילה במיוחד כשמדובר על התקנת שלטים, נורות או קישוטים ברחובות הומים אנשים ותנועת רכבים גדולה. השעות הקטנות של הלילה מספקים מענה לקבלנים ופחות עומס ביום לכלי הרכב. לפיכך, בהחלט ניתן להשכיר מנוף סל לעבודות לילה.

באופן כללי יש לנקוט באמצעי זהירות בעבודה בגובה על פי התקנות של משרד העבודה. על אחת כמה וכמה בלילה צריך ליווי משטרתי שיחסום את תנועת כלי הרכב והולכי הרגל, לאבטח את האזור עם שילוט זוהר ולדאוג לציוד מיגון לעובדים כמו קסדות, רתמות וכד'.

בוודאי. כל עבודה בגובה מעל 2 מטר חייבת מפעיל מקצועי שעבר הכשרה בתחום מסוים וקיבל רישיון לעבודה בגובה. למשל, רק מפעיל מקצועי שקיבל הסמכה לעבודות תחזוקת מבנים בגובה יוכל לבצע עבודות אלו. אין להחזיק מפעיל בלי רישיון לעבודה בגובה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?