במות הרמה

במות הרמה להתקנת שלטים

שילוט הוא חלק בלתי נפרד ממציאות החיים של כולנו, כאשר במות הרמה להתקנת שלטים הן שותפות מלאות בעיצוב ויצירת אותה המציאות. חברת ליפטר בע"מ מתמחה בפתרונות ההרמה האיכותיים ביותר לשילוט בכל גודל ומיקום ומספקת לכם ממש כאן את כל המידע לגבי סוגי הבמות האידיאליות, המאפיינים והיתרונות המעולים:

 

שילוט הוא צורך פרקטי, גם בגובה

עולמנו מבוסס על שלטים. הם מופיעים בדרכי הנסיעה שלנו בכל כביש, מתנוססים על גבי כל חנות ומרכז מסחרי ומדברים אלינו בדרכים ובסגנונות שונים. בתקופה שבה טכנולוגיה הייתה מצרך יקר ופחות מפותח, ממש עד לפני מספר עשורים, עוד יכולנו לפגוש משלטים שטיפסו על סולמות גבוהים כדי לתלות את שלט החוצות המפורסם הבא.

כיום המשלטים כבר אינם צריכים להסתכן בטיפוס על סולמות מעורערים בעלי שלבים שבורים והם נוהגים להשתמש בבמות הרמה להתקנת שלטים כאמצעי מהיר, נוח וגם בטיחותי ביותר.

במות הרמה מפרקיות 4X4

תהליך התקנת השילוט בגובה

התקנות בגובה הן עניין מורכב למדי, דורשות מיומנות וגם אמצעים תפעוליים נאותים. המתקין עצמו אמור להיות בעל רישוי והסמכה לעבודת גובה ורצוי שיהיה לו גם ניסיון כלשהו בהתקנה של שלטי חוצות, כרזות על גבי גשרים, חומות או בניינים, פוסטרים גדולים שמתנוססים במקומות בולטים וכיוצא בזה. בסיום התקנת השילוט בגובה, יספק מהנדס הבטיחות אישור להשלמה תקינה של העבודה.

במות הרמה להתקנת שלטים

מאפיינים ודרישות מבמת ההרמה

השותפה המלאה לפעולותיו של המתקין היא כמובן במת הרמה לשילוט. במה זו יכולה להתקבל בתצורות שונות ובמאפיינים טכניים שונים, על פי דרישות העבודה. ויחד עם זאת, יש גם מספר מאפיינים זהים שנדרשים מכל במה לסוגיה:

שימוש בסל הרמה בטיחותי

מתקין השילוט אמור להימצא מוגן מארבעת צדדיו, כך שעבודתו בכל גובה תתבצע בבטחה וללא מפגעים וסיכונים מיותרים.

 

במה בעלת משטח רחב ונוח

לאורך התקנת השילוט, הבמה מהווה את משטח הדריכה של המתקין, כך שעליו להיות יציב ורחב ללא דופי.

 

במה גדולה ומרווחת

מכיוון שהמתקין עולה לגובה עם ציוד התקנה מתאים לרבות חלקי השלט ואמצעים לתלייתו או הדבקתו, חשוב שגודל הבמה יספק מקום הן לבעל המקצוע והן לפריסה נוחה של כל הציוד הדרוש לו על רצפת הבמה.

 

יתרונות בבמות הרמה להתקנת שלטים

במות ההרמה כפי שכבר הבנתם, הם אמצעי בטיחותי מאוד. אך מהן יתרונותיהן הנוספים? ובכן, בראש ובראשונה החיסכון האדיר בזמן. המתקין נדרש לעלות ולרדת רק פעם אחת, דבר שמקצר בפועל את זמני העבודה ומייתר את הצורך מהמשלט לרדת ולעלות שוב לטובת הבאה של ציוד נוסף או לתקן את מיקום הסולם שלו ביחס למיקום השלט.

כמו כן, הדבר מונע מהמתקין להשתמש בסולם הטיפוס המובנה שקיים בשלטי חוצות גדולים ובבניינים שונים. זרוע הבמה כבר תסיע לבדה את בעל המקצוע כך שהוא יגיע לנקודת ההתקנה במהירות וללא שחיקה או מאמץ פיזיים.

יתרון נוסף מגולם במאפייני הבמה עצמה, כאשר באפשרותה לשאת משקל מקסימלי משמעותי בטווחים משתנים (של כמה מאות ק"ג להרמה בודדת), להגיע עד לגובה או מרחק מקסימליים מסוימים (למשל הצורך לתלות שלט על צלע הר מחוסר גישה ישירה לפסגה) וכן לנוע לאורך קו נסיעה רצוי כאשר ישנו צורך בשילוט רוחבי, למשל של שדרה שלמה.

 

סוגי הבמות האידיאליים לשילוט

במות הרמה להתקנת שלטים יכולות להתקבל ממספר סוגים מרכזיים, לכל אחד מהם מאפיינים מעט שונים, כאמור בהתאם לדרישות העבודה. להלן שני סוגי הבמות הנפוצות ביותר להתקנת שילוט:

במות הרמה מפרקיות (נקראות גם במות טלסקופיות) – במות אלו כוללות זרוע ישרה או זוויתית ארוכה במיוחד ונועדו כדי להתגבר על מכשולי גובה שונים ובעיות גישה כמו במקרה של עקיפת חומה או מרפסת, ענפי עצים, עמודי חשמל ותאורה, סלעים משמעותיים ועוד. במות אלו מגיעות אצלנו בהנעה חשמלית או עם מנוע דיזל.

במות הרמה מספריים – במות אלה נעות מעלה ומטה דרך מנוף הרמה שצורתו מזכירה את צורת המספריים. מדובר בסוג הבמות הנפוץ ביותר, שמחובר אליו בקצהו העליון סל הרמה סגור מכל צדדיו ועליו יכול המתקין לדרוך בנוחות ולבצע את עבודתו ברוגע.

 

מה ההבדל בין במת מספריים וזרוע מפרקית?

במות מספריים הן במות הרמה עולות ויורדות בקו אנכי, כך שיתאימו בעיקר לשילוט במתחמים סגורים ועל גבי משטח קשיח ומיושר, כמו קניון או אצטדיון למשל.

במות הרמה בעלות זרוע מפרקית נעות גם כלפי מעלה ומטה אך גם לכיוונים שונים וברמה משתנה של גמישות על פי יכולותיה האישיות של כל במה ומאפייניה (זרוע נפתחת הצידה או באלכסון, עם תנועת 360 מעלות). במות אלו גם מציעות טווח גבהים משמעותי ביחס לבמות המספריים ועל כן יתאימו מאוד לעבודות חוץ ולנסיעה על שטחי עפר ואדמה ולא רק אספלט ומדרכות.

 

במות הרמה להתקנת שלטים זה ליפטר!

הדרך הטובה והיעילה ביותר כיום להתקנת כל שילוט בגובה תהיה באמצעות במת הרמה. הבמה היציבה והבטיחותית מגיעה עד לגובה הדרוש, נעה בתוואי שטח משתנה ומספקת מדרך נוח ואיכותי לביצוע עבודה רציפה, ללא קיטועים או צורך להפסיק אותה באמצע.

חברת ליפטר בע"מ מזמינה אתכם להתרשם ממקצועיות, שירות ואמינות ללא פשרות ולהשכיר או לרכוש מאיתנו במת הרמה מותאמת לסוג העבודה הנדרשת עבורכם. צרו קשר עכשיו ונשמח לחזור אליכם במהירות עם כל הדגמים והמחירים האטרקטיביים שלנו.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?