במות הרמה

במות הרמה לניקוי חלונות

במות הרמה לניקוי חלונות הופכות לפתרון האפקטיבי ביותר לעבודת הניקיון החיצונית והפנימית במגוון מבנים ומתחמים. אז מה כדאי לדעת על פתרונות ההרמה החדשניים ומדוע הם יעילים יותר מהסנפלינג? עולם גבוה, עבודות בגובה אנו חיים בעולם שהולך ונבנה לגובה, כאשר אחת הדרכים המוצלחות ביותר לבצע עבודות בגובה רב היא להשתמש בבמות הרמה.

הבמות מסוגלות להירתם למגוון רחב של תפקידים ועבודות שאינן בהישג הידיים, אך ייתכן שהנפוצה והמוכרת מכולן היא עבודת ניקוי החלונות.

 

היכן מנקים חלונות – לא רק בבניינים?

בנייני משרדים רבים בנויים חלונות-חלונות ונדרשים לשמור בכל עת על מראה אחיד ואסתטי שמעיד גם על רשמיות וחשיבות העסקים במבנה וגם על סביבת עבודה נאותה ונעימה. מכיוון שגובה רב עשוי להביא איתו גם לכלוך רב, יש לתחזק את החלונות בצורה שוטפת ולהקנות בכל שלב מראה שקוף וברור. כיום ניקוי החלונות הפך לפעולה תדירה ששום בניין לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליה.

מלבד בניינים וגורדי שחקים גדושים בחלונות, הפך גם השימוש בזכוכית ובכלל בחלונות אור גדולים לטרנד אדריכלי בענף הבנייה הפרטית. גם בנייה מהסוג הזה מצריכה ניקוי חלונות תכוף ויסודי שמבוצע בדרך כלל באמצעות במות הרמה לניקוי חלונות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

יתרון במות הרמה לניקוי חלונות על פני אפשרויות אחרות

כמובן שבמת ההרמה היא רק דרך אחת לניקוי חלונות, כאשר דרך נפוצה אחרת היא הסנפלינג. כאן לעומת זאת, הבמה שממונעת בדיזל או בחשמל מאפשרת להגיע למקומות מדויקים ביעילות ובנוחות גבוהה יותר וגם מייתרת את השימוש הבזבזני במים דרך אוסמוזה הפוכה.

את ניקוי החלונות ניתן לבצע מתוך סל הרמה שמחובר לבמה ונשלט על ידי לוח פיקוד שנמצא בגוף המוכן שעל הקרקע. במות הרמה לניקוי חלונות בגובה נחשבות לפתרון פופולרי ובטיחותי שמתאים גם לניקיון רגיש ועדין יותר, כמו למשל של מסכי טלוויזיה באצטדיון, זכוכיות הקניון או שלטים דיגיטליים למיניהם.

בבניינים נמוכים ורחבים אחת המגרעות בעבודת הניקיון היא שהעובדים מבזבזים זמן יקר על עלייה במדרגות, הקמת מערך חבלים, שינוי נקודות עיגון וכל אלו עוד לפני שהתחילו בכלל בביצוע העבודה. במצבים אלו רצוי לשקול ביצוע באמצעות במות הרמה לניקוי חלונות, מה שפותר את כל מורכבות ההכנה המוקדמת ומרכז את כל העבודה לכדי פעולת הניקוי בלבד.

במות הרמה לניקוי חלונות

אפיון משימת הניקיון

בעבודות ניקיון חלונות על ידי במות הרמה, ניתן להתאים בעצמנו את סוג הבמה הנדרשת. די בשיחת טלפון קצרה לחברת השכרת במה שתאתר עבורנו את הבמה המתאימה. אם מדובר בפרויקט או בצורך מורכב יותר אפשר לתאם פגישה עם החברה בשטח ולברר מהי הבמה הנכונה ביותר למלאכה.

בדרך כלל בחירה בשטח מתבצעת בקרב מי שזקוקים לפתרון במות הרמה לניקוי חלונות או מסכים בחללים פנימיים ורוצים לדעת האם הבמה תוכל לעבור ברוחב וגובה דלתות מסוימות או מהו הלחץ שהבמה צפויה להפעיל במטרה למנוע נזקים לריצוף מהעבודה.

במות הרמה לניקוי חלונות מגיעות עם כמה אמצעי מיגון ובטיחות יעילים, אך ניתן להוסיף גם רצועות ואמצעי מיגון נדרשים. כמו כן, עבודה על במות הרמה מחייבת תעודת עבודה בגובה בתוקף. בתוך סל ההרמה יש נקודות עיגון שהעובדים צריכים להתאבטח בהן וכן לאבטח את כל הציוד שעולה מעלה כדי למנוע ממנו ליפול מתוך הסל.

כשהסל מגיע לגב הנדרש אפשר לבצע כל פעולה רלוונטית שהוזמנה – מניקוי חלונות ועד איטום חיצוני למבנה וצביעתו.

 

בחירה בסוג הבמה המתאים למלאכה

אם אתם שוכרים מבנה גבוה או מתגוררים באחד כזה, ברור לכם שניקוי החלונות שלו מהווה משימה מורכבת. הדרך היחידה לחסוך חלק משמעותי מהמורכבות מבלי להתפשר על הבטיחות בעבודה ואיכות הניקיון תהיה על ידי במת הרמה לניקוי חלונות.

ניתן לבחור את דגם הבמה היעיל ביותר למשימה מבין שני סוגי במות מרכזיים: הראשון הוא במת הרמה מספריים – במה חשמלית שתתאים למתחמי פנים בעיקר. הסוג השני הוא במת הרמה טלסקופית או זרוע מפרקית שהמנוע שלה הוא דיזל או חשמלי והזרוע שלה ארוכה ונפתחת לכל הכיוונים האפשריים.

מלבד אלו, כל במה שולטת במאפיינים שונים לגבי ההספק ויכולות השינוע, גובה מקסימלי, משקל נשיאה מקסימלי, אפשרויות התפעול של הבמה, האם היא ניידת ועוד. חברה מקצועית בתחום תדע לייעץ לכם בנוגע לבחירת הבמה האידיאלית לצרכים המדויקים שלכם.

 

בשורה התחתונה:

אין ספק שניקיון חלונות דורש טיימינג מתאים ושלא תמיד ניתן יהיה להשתמש בבמות הרמה לניקוי חלונות. ברוח חזקה למשל, קשה להימצא בתנאי גובה חיצוניים ולכן מומלץ לבצע את הניקוי בשבוע שבו תחזית מזג האוויר יציבה ולא צפויות סופות גשמים, חול או רוחות.

ועם זאת כדאי לדעת שחברות להשכרה של במות הרמה לעבודות גובה אינן מתמחרות עלויות בהתאם לעונה או תנאי מזג האוויר כך שהמחיר נותר יציב ואחיד לאורך כל השנה.

אם אתם זקוקים לבמת הרמה לניקוי חלונות בגובה – אנחנו הכתובת עבורכם. חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק פתרונות הרמה מגוונים, להשכרה ולמכירה. אנו פועלים בפריסה ארצית וערוכים לספק לכם ליווי למציאת הבמה המתאימה ושירות תיקונים בשטח כדי להימנע מעיכובים בביצוע העבודה. פנו אלינו ונשמח לספר לכם על כל היתרונות המצוינים שלנו!

במות הרמה לעומת סנפלינג של ניקוי חלונות מאפשרות להגיע בצורה מדויקת לחלונות מאשר סנפלינג אשר לעיתי קשה לשלוט במיקום של הגולש כאשר הוא מנסה לנקות. כמו כן, במות ההרמה גורמות לבזבוז נמוך בהרבה של מים מאשר בסנפלינג.

מנקה החלונות עומד על במת ההרמה אשר מרימה אותו לגובה שבו הוא רוצה לנקות ומשם הוא כבר מנקה באופן רגיל. הבמה מאפשרת את הגובה אליו הוא רוצה להגיע מבלי צורך בהקמה של פיגומים או בקונסטרוקציה שגם לוקחת זמן וגם לא תמיד בטיחותית מספיק.

לא בהכרח כל במת הרמה תתאים לכל משימה של ניקוי חלונות בשל כך שכל משימה דורשת דברים אחרים אשר הבמה צריכה לתת מענה עליהם למנקה. בין אם מדובר בגובה אליו רוצים להגיע ובין אם מדובר ברוחב שבו העובד צריך לעבור.

ישנם כול מיני מאפיינים אשר כדאי לשים לב אליהם כאשר בוחרים במת הרמה למשימה מסוימת. לדוגמא, האם הבמה כוללת מנוע שמאפשרת תנועה או הגעה למקומות אחרים וכן, האם הבמה יכולה לנוע על גבי מנוע או שהיא יחסית מקובעת.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?