במות הרמה

במות הרמה לעבודות איטום

במות הרמה לעבודות איטום מספקות את המענה האינטגרלי השלם בין נזקי האיטום המתרחשים בגובה ובין הצורך לטפל בהם באופן בטיחותי ומהיר, ללא מורכבות מיותרת. כיצד צפויה השיטה לשרת את מומחי האיטום בעבודתם?

 

דרישות האיטום בגובה בישראל

חלק משמעותי מבתי האב בישראל נחשבים לוותיקים, כלומר כאלו שנבנו לפני יותר מ-30 שנים וכבר צברו כמה וכמה ליקויים ניכרים במעטפת המבנה החיצונית. בליקויים הללו יש לטפל באופן נקודתי או מקיף לכל המבנה, כך שיש צורך להזמין במות הרמה לעבודות איטום מהסוג הזה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

כיצד מתבצע איטום עם במות הרמה?

במות הרמה נחשבות לאמצעי המוצלח ביותר לעבודות איטום בקירות חיצוניים. באמצעות הבמה ניתן להגיע למקומות גבוהים וגם כאלו שאינם נגישים מספיק, להביט באופן כולל על הנזקים הקיימים ולמפות אותם, להגדיר את סדר עדיפויות העבודה ולפעול באופן בטיחותי לחלוטין, ללא סכנות מיותרות.במות הרמה לעבודות איטום

אופן העבודה עם במות הרמה לעבודות איטום תלוי בדרך כלל באופן התיקונים שיש צורך לבצע. אם מדובר בבעיית איטום נקודתית לדוגמה, אין צורך בכוח אדם משמעותי ורב כך שניתן להסתפק בצוות קטן או אפילו בעל מקצוע אחד, להעלות אותו על מנוף סל שמצוי בקצה הבמה ולבצע את העבודה במהירות.

אם מדובר בבעיית איטום גדולה ומורכבת שמצריכה חומר רב וזמן עבודה משמעותי על גבי אזורים גדולים, יש לפעול עם במת הרמה גדולה וליצור תכנון וסדר עבודה מוגדר לכל איש צוות.

במות הרמה לעבודות איטום – האם הן באמת עדיפות על הסנפלינג?

במות הרמה לעבודות איטום בגובה מספקות מענה מקיף לכל מקרה, אם כי ישנם אמצעים אפשריים נוספים כמו סנפלינג ופיגומים המשמשים גם הם לעבודות איטום מסוימות. אם כך, מה בדיוק ההבדל? פיגומים הם כמובן אמצעי העבודה המסורתי בגובה, אותם מקימים עם תחילת העבודה או ככל שיש צורך לעלות לנקודה גבוהה יותר.

הפיגומים נחשבים לאמצעי לא בטיחותי מספיק וכבר אירעו מקרים של פציעות ואובדן חיי אדם כתוצאה מנפילה מגובה. הסנפלינג נחשב לאמצעי בטיחותי בהרבה הודות לחבלי האבטוח שלו והוא מאפשר לבעל המקצוע להגיע במדויק לנקודה הרצויה.

יחד עם זאת, הסנפלינג דורש מיומנות בפני עצמו, כך שאוטם שאיננו מיומן בכך או שמתקשה להתנהל בצורה טובה ונשלטת עם החבלים והשיטה, צפוי להימנע לחלוטין מעבודות בגובה או שלא לבצע אותן בצורה הטובה ביותר.

במות-הרמה-לעבודות-איטום1

במות ההרמה לעומת זאת, משתמשות במנופי סל יציבים, המניפים את האוטם לגובה, בצורה ישירה ומאובטחת, תוך שימוש ברתמה ובגידור מכל ארבעת הצדדים. הדבר מאפשר לאוטם לקבל משטח עבודה נוח בדיוק בנקודת העבודה הנדרשת, ללא צורך במיומנויות שגובות זמן ממושך מאוד מיום העבודה או בחשיפה מסוכנת לאירועי בטיחות.

במות הרמה לעבודות איטום נחשבות כיום לאמצעי העבודה הבטיחותי ביותר בגובה על פי המשרד לבטיחות ולגהות וכל הדרישה לתפעולן היא רישיון לעבודות בגובה בהתאם לחוק.

 

הפעלת במת ההרמה במהלך האיטום

כדי להפעיל במת הרמה, יש צורך בידע בסיסי ובמיומנות, נוסף על הכשרות והדרכות בטיחות. ישנם ארגונים שנוהגים להשתמש במפעילי במות הרמה קבועים, בעוד שאחרים יתפעלו בעצמם את הבמות באופן שמאפשר להם להיות אדונים לעצמם במהלך העבודה ולכוונן את הבמה כנדרש.

מומחים לאיטום בגובה מטבע הדברים, יזדקקו לתפעול עצמאי של במה עם מנוף סל כדי להתרומם עד לנקודת הפעולה המדויקת בכל פעם. במות הרמה לעבודות איטום ניתנות גם לשינוע תוך כדי ביצוע העבודה, כך שניתן למרוח חומרי איטום, לקלף טיח או לחשוף סדק גדול גם באופן רוחבי.

 

דרישות טכניות ממתקן ההרמה

במות ההרמה מייצרות תנאים אופטימליים לעבודה, תוך שהן משתמשות ביכולות טכניות מוצלחות. על הבמות לעבור בדיקת בודק מוסמך של משרד העבודה באופן תקופתי ולענות על מגוון רחב ככל האפשר של צרכים במעמד העבודה, כמו טווח הגובה המקסימלי, משקל נשיאה מקסימלי שמביא בחשבון הן את העובדים והן את ציוד וחומרי העבודה, יכולות השינוע, ההפעלה (חשמלית או דיזל), גודל הבמה ועוד.

במות הרמה מספקות גם מענה לבעיות באתרי בנייה, כך שניתן להימנע מעלויות עקיפות בבניית קונסטרוקציות מיוחדות ולאטום כראוי את המבנה מבראשית. כדי לוודא שאתם מקבלים במות הרמה לעבודות איטום שמציעות פונקציונליות רבה וגם אמינות מקסימלית, רצוי ליצור קשר עם חברה מוסמכת ומקצועית שמעניקה גם אחריות על הבמה שקניתם או השכרתם.

 

מעוניינים להשכיר או לקנות במת הרמה לאיטום? רק בליפטר!

כפי שקראתם, במות הרמה המשמשות אוטמים בעבודתם בבניינים חיצוניים מציעות פתרון מהיר, יעיל, נוח ובטיחותי. הטכנולוגיה מצמצמת את ההתארגנות הלוגיסטית הכרוכה בעבודת הגובה ונמנעת מנזק סביבתי.

אנו בחברת ליפטר מתמחים בייבוא ובשיווק של במות הרמה מתקדמות, חדשניות ואמינות, אך ורק מטובי היצרנים העולמיים. אצלנו תוכלו להשכיר מגוון במות הרמה על פי סוגי במות, סוג המנוע, גודל, משקל וגובה מקסימליים ואפשרויות נוספות בהתאם לסוג העבודה ומאפייניה.

כל הבמות שלנו מגיעות עד שנת הייצור 2017 בלבד ועוברות בדיקה חצי שנתית של בודק מוסמך כחוק. צרו עמנו קשר ונשמח להציע לכם במות איכותיות ומשוכללות לכל עבודות האיטום, בהשכרה או במכירה לבחירתכם.

איטום בהטלאה ידנית או בהתזה שמתרחש בחלקם החיצוני של מבנים, בתקרה הפנימית של מבנה גבוה, בבסיסו של גשר או חניון ולעתים גם בקרב מכולות, ספינות ואפילו מטוסים, דורש אמצעי יעיל להעלאת בעל המקצוע באופן בטוח עד לנקודת הביצוע, כשחומר האיטום וכלי העבודה נמצאים לצידו. במת הרמה איכותית תתמוך כראוי בביצוע האיטום עד להשלמתו, תוך שליטה מלאה בפעולת המנוף מצד בעל המקצוע.

עבודות איטום מתבצעות עם מכשור רב, לעתים גם מול כמה אנשי מקצוע שנדרשים להימצא בגובה בעת ובעונה אחת. נתונים אלה ועוד רבים אחרים כמו סביבת העבודה עצמה, תנאיה ומאפייניה הספציפיים, באים לכדי בחירה בבמת הרמה שתוכל להתאים לכל הדרישות הללו. חברת ליפטר המתמחה בפתרונות הרמה, תוכל לעזור לכם בתהליך התאמת במת ההרמה האידיאלית לביצוע העבודה, בהתאם לסוג הבמה והמפרט הטכני שהיא מציעה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?