במות הרמה

במות הרמה להתקנת מערכות סולאריות

במות הרמה להתקנת מערכות סולאריות תומכות כיום בהתקנה בטיחותית ומהירה של מגוון מערכות גג ומספקות ביצוע חלק שיגרום לכולנו ליהנות מחסכון משמעותי בחשמל. מהן הדרישות מפתרון ההרמה מול המערכת הסולארית וכיצד בוחרים את סוג הבמה המתאימה? הכל כאן:

 

דרך חסכונית ויעילה להפיק חשמל

במשך יותר ממאה שנים מנסה האנושות למצוא את הדרך לנצל את האנרגיה העוצמתית של השמש על מנת להפיק חשמל זול וידידותי לסביבה. מאמצים אלו מבשילים בעשורים האחרונים לכדי מערכות המפיקות אנרגיה סולארית משתלמת ואמינה, המאפשרת לכולנו להתחיל להיפטר מחשבונות החשמל ולהתקדם לעבר יכולת חשמלית ירוקה ואיכותית.

שעה של קבלת אנרגיה מהשמש שווה לכמות האנרגיה המתקבלת בשנה שלמה. למסקנה הזו הגיעו כבר בתחילת המאה הקודמת, בשנת 1905 ליתר דיוק. מי שגילה אותה אז היה לא אחר מאשר אלברט איינשטיין שזכה עליה בפרס נובל לפיזיקה. אלא שבאותם ימים יצירת טכנולוגיה שכזו הייתה עניין יקר מאוד ורק כיום כבר ניתן לייצר אותה בעלויות שפויות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

ישראל היא מעצמה סולארית בעולם המערבי

ישראל של המאה ה-21 כבר נחשבת לאחת מחלוצות התעשייה הסולארית. רובנו משתמשים בדודי שמש שנחשבים למערכת סולארית ביתית יעילה וחלקנו מתחילים לזהות את היתרונות הגלומים במערכות סולאריות המפיקות חשמל לצריכה ביתית. הרי בסופו של דבר, כולנו מתגוררים במדינה שמשית מאוד, שבה כמות שעות השמש גדולה בכ-400% מיתר מדינות המערב.

 

הצורך בבמת הרמה להתקנת מערכת סולארית

מלבד הצורך הפרטי בחיסכון בחשמל, יש גם גופים ומוסדות, ארגונים וחברות שמעבר לאנרגיה סולארית עתיד להפוך אותן לחסכוניות והרבה יותר סביבתיות. מסיבה זו, גורמים שמתקינים מערכות סולאריות כבר נערכים לביקוש בהיקפים גבוהים וזקוקים לפתרונות מתקדמים ומשוכללים כדי לבצע את ההתקנה במהירות ובאיכות ללא דופי.

הפתרון המתקדם והמרכזי ביותר לעניין ההתקנות מהסוג הזה הוא במות הרמה. מדובר בגוף מכאני משוכלל שמתקבל כמעין רכב קטן עם מנוף הרמה, שמסוגל להרים לגובה משמעותי עובדים, כלים וציוד רלוונטי. הודות לתכונות והמאפיינים של במות ההרמה, הן מסוגלות כיום לבצע את התקנת המערכות הסולאריות בצורה המהירה, היעילה וגם הבטיחותית ביותר.

 

יתרונות, מאפיינים ורלוונטיות

במות ההרמה נבדלות ביניהן מבחינה טכנית, אך כולן מהוות כלים יעילים ביותר לעבודה בגובה. כידוע, בישראל מוגדרת כל עבודה בגובה של מעל לשני מטרים כעבודת גובה ועליה להתרחש רק בהסמכה וברישוי מתאימים. מכיוון שמערכות סולאריות מותקנות על גגות שכן הן אמורות לקלוט את אנרגיית השמש כראוי, ניתן לתפעל ולהשתמש בבמות ההרמה רק על ידי רישוי לעבודה בגובה.

במות הרמה להתקנת מערכות סולאריות ובכלל, נחשבות כיום לכלי המומלץ ביותר לעבודות גובה על ידי המשרד לבטיחות ולגיהות. הבמות עצמן ערוכות מבחינה טכנית למגוון עצום של עבודות, בתנאים ובמאפיינים שונים זה מזה, אך הן כולן מגיעות עם במה ממוגנת או סל הרמה, שבתוכם נמצאים בעל המקצוע יחד עם הציוד הרלוונטי.

הדבר מאפשר לעמוד על הבמה עצמה תוך כדי העבודה, ללא תנודות או קשיים מיותרים ומבלי לאבד זמן יקר מהשלמת ביצוע העבודה כולה.

במות הרמה להתקנת מערכות סולאריות

כיצד בוחרים במות הרמה מתאימות להתקנות?

כל במת הרמה שנועדה להתקין מערכות סולאריות או לבצע עבודה על גגות בשטח בנוי, אמורה להכיל משקל וגובה מקסימליים בהתאם למשקל הכולל של העובדים והמערכת שנעים מעלה ועל פי גובהו של הגג הנדרש כך שיהיה אפשר להגיע אליו ללא כל בעיה.

מכיוון שבמות ההרמה נבדלות זו מזו בהספק, מנגנון ההפעלה, יכולת השינוע ועוד שלל מאפיינים, כל אחראי עבודה מחויב לבחירת הבמה המדויקת ביותר לצרכיו, לאחר שמדד ובדק את שטח העבודה וקיבל את כל הנתונים הנדרשים לו לטובת ההתקנה.

 

סוג במת ההרמה המועדף בהתקנת מערכות סולאריות

בישראל יש שני סוגי במות הרמה נפוצים:

 

סוג ראשון של במת הרמה

הסוג הראשון והמוכר יותר הוא במת מספריים. במות אלו נעות מעלה ומטה בצורה אנכית, כך שהן מתאימות בעיקר לעבודה מול אובייקטים שאין אליהם בעיית גישה כמו קירות, מרפסות, ענפים גבוהים וכן הלאה. במות אלו גם מגיעות על פי רוב עם מנוע חשמלי, דבר שהופך אותן לאידיאליות בעיקר לעבודות פנים.

 

סוג שני

הסוג השני של במות הרמה וגם זה שיתאים יותר להתקנות של מערכות סולאריות הוא במות טלסקופיות או בעלות זרוע מפרקית.

במות אלו משתמשות בזרוע ארוכה בהרבה ולרוב מגיעות גם לגבהים משמעותיים יותר, דבר שצפוי לסייע להתקנה על גבי גג שיש צורך לבצע בו עקיפה מלאה של כל המבנה הקיים. הזרוע מונחת בשיפוע, כך שניתן למתוח אותה קדימה או לצדדים בהתאם לשטח הבנוי ונקודת ההתקנה המדויקת.

 

קניית במות הרמה להתקנת מערכות סולאריות

מתוך הכרה בצרכים המיוחדים של חברות המספקות שירותי התקנת מערכות סולאריות ובמאפיינים הדרושים להן, אצלנו בחברת ליפטר בע"מ תוכלו לרכוש במות הרמה איכותיות ומתקדמות בהתאם לצורך והמאפיינים המדויקים שלהם תידרשו.

אנו מציעים גם שירותי השכרת במות כאשר מדובר בפרויקט נקודתי ונשמח לתת לכם שירות וליווי צמודים עד לבחירה בבמת ההרמה האידיאלית ביותר לעבודת ההתקנות. הבמה תאפשר שימוש שוטף תוך כדי מקסום הביצוע, כך שניתן יהיה לסיים את ההתקנה בקלות ובמהירות ללא מפגעים בטיחותיים ובאיכות הטובה ביותר.

בנוסף, מעבדת השירות שלנו תוכל להגיע עד אליכם לנקודה המתאימה בשטח כדי לטפל בתקלה או בעיה, ככל שקיימת אחריות תקפה על הבמה שהושכרה או נרכשה מאיתנו. צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?