במות הרמה

במות הרמה מספריים חשמליות

במת הרמה Mantall - מספריים חשמלית לעבודות פנים 12 מטר גובה - ליפטר בע"מ
LIFTER - icon
במת מספריים חשמלית לעבודות פנים – 12 מטר Mantall XE120W
במת מספריים חשמלית לעבודות פנים
LIFTER - icon
במת מספריים חשמלית לעבודות פנים – 8 מטר Mantall XE80N
במות הרמה מספריים חשמליות - Lifter במות הרמה
LIFTER - icon
במת מספריים חשמלית לעבודות פנים – 6.4 מטר Mantall XE60ED
מידע נוסף

במות הרמה מספריים חשמליות למכירה והשכרה

חברת ליפטר בע"מ מציעה ללקוחותיה במרכז ובצפון סוגים שונים של במת הרמה חשמלית למכירה. מדובר בבמות מתקדמות, בטוחות ותקניות על בסיס זרוע מפרקית או כבמת מספריים, כאשר הבחירה בסוג הבמה מושפעת מצרכי ותנאי עבודה מבוקשים מהמתקן. למען מטרה זו עומד לרשותכם צוות מקצועי של החברה שילווה וייעץ בבחירת במת הרמה חשמלית מתאימה.

כלי יעיל לעבודה בגובה

במת הרמה חשמלית כפי שיש לנו לספק, הינה כלי יעיל לעבודה בגובה בחללים סגורים או על גבי משטחים קשיחים, היכול לשאת בבטחה בני אדם וציוד. כך למשל, במות אלו יכולות לשמש במחסנים לוגיסטיים, אולמות תצוגה, לביצוע עבודות ניקיון בגובה, התקנת שילוט, התקנת מערכות ספרינקלרים, לעבודות שיפוץ ובניה ועוד. באמצעות במות אלו ניתן להגיע במדויק ובבטחה לכל גובה מבוקש ולהרים לגובה עובדים, חומרי גלם, ציוד, כלי עבודה וכו'. יכולת ההרמה של הבמות נשענת על מנוע חשמלי רב עוצמה ומבנה מתקדם, עמיד, חזק ויציב, ואילו השליטה בבמות אלו הינה פשוטה ומהירה.

במות ההרמה שלנו בפעולה

דגמי במות חשמליות

אנו מציעים ללקוחותינו דגמים חדישים ומתקדמים של במת הרמה חשמלית למכירה, המיוצרות על ידי חברות עולמיות מובילות, כדוגמת:

Mantall

במות הרמה מספריים חשמליות, קלות וקומפקטיות, במות אלו, עם יכולת ניידות גבוהה במקומות צרים, ייעודיות לעבודות פנים ועל גבי משטחים ישרים וקשיחים. הבמות מגיעות לגובה של 4 מטרים ועד 12 מטרים ומציגות רמה גבוהה של בטיחות, זמן מהיר של הרמה והורדה ומגוון אופציות תכנות של המתקן. בנוסף הבמות יכולות לשאת משקל של בין 230 ק"ג ועד 350 ק"ג.

במות הרמה חשמליות: פתרון אידיאלי לכל עבודות הגובה

תחום פתרונות ההרמה מציע מגוון עצום של אפשרויות לעבודה בגובה, תוך כדי העמסת ציוד כבד והרמתו, הגעה לנקודות מורכבות בקלות ותפעול חלק ובטוח ללא סיכון. מבין כל הפתרונות המוצעים בשוק, נחשבות במות הרמה חשמליות לכלי העבודה המרכזי והאפקטיבי ביותר, שלוקח חלק בשלל תחומים כמו חשמל, גינון, תפאורה, תאורה, התקנות, לוגיסטיקה, אחסון, צבע, שיפוצים ועוד.

במת הרמה חשמלית מתבססת למעשה על מצבר חשמלי שניתן להטעין עם שקע 220V פאזה אחת, מה שהופך אותה לפתרון יעיל במיוחד בשטחים בנויים ובתוך מבנים שונים מכל סוג. הנהלת הקניון המעוניינת בשילוט פנים בתקרת המבנה, מחסן שזקוק להרמה לגובה של מלאים, טכנאי מזגנים המעוניין לטפל בתקלת מיזוג אוויר באולם הרצאות – כל אלו יתבצעו באמצעות במות הרמה חשמליות התורמות לעבודה נוחה ופשוטה. 

הבמות יתאימו גם לעבודות חוץ מסוימות, למשל הרחקת יונים ממסתור הכביסה בבניין רב קומות שהגישה אליו עוברת דרך השטח החיצוני בלבד, ריצוף, זיגוג ואיטום חיצוניים, שילוט חוצות, עבודות גינון ונוי ועוד. 

 

במת הרמה חשמלית 8 מטר

במת הרמה חשמלית

יתרונות הבמות החשמליות

במות הרמה חשמליות למכירה והשכרה נחשבות לאמצעי הרמה בטוח לחלוטין, שמגיע לנקודת שיא הגובה שלו תוך כמה עשרות שניות לכל היותר (בטווחי גובה משמעותיים). המנוע החשמלי מספק עבודה שקטה מאוד, מה שימנע מטרד בסביבה בנויה והומה אדם ויפחית משמעותית את זיהום האוויר והפגיעה האקולוגית. 

במות אלו נעות בשטחים מישוריים וקשיחים בלבד ומגיעות להספקים טובים מאוד מבחינת הגובה המקסימלי וטווח משקל ההרמה הכולל, כך שניתן לבצע באמצעותן מגוון עבודות ולשמור על זמני ביצוע יעילים ואף קצרים בהרבה מהמקובל, מה שמעניק יתרון יחסי לחברות ולבעלי עסקים המשתמשים בהן באופן קבוע.

 

כיצד פועלת במה חשמלית?

במות הרמה חשמליות מתקבלות במספר סוגים אפשריים, כאשר השניים המרכזיים ביותר הם במת הרמה מספריים ובמת הרמה בעלת זרוע מפרקית. 

במות הרמה חשמליות מדגמי המספריים נחשבות לדגם המוכר ביותר בתחום ההרמה, כאשר הן נעות בצורה אנכית מעלה ומטה, כך שהן יכולות להרים לגובה עובדים מקצועיים, חפצים ואובייקטים ולטפל בהם בכל נקודה. שטח הבמה משמש גם כמדרך העבודה, כך שאין צורך לעזוב את המתקן וניתן לבצע את העבודה כולה ממש מתוכו. 

במות ההרמה בעלות זרוע מפרקית לעומת זאת, מורכבות ממנוף נפתח עד לאורך הרצוי, כך שלא תתרחש רק הרמה לגובה של בעל המקצוע או הציוד הרלוונטי, אלא גם הנעתם לנקודות גישה מורכבות או כאלו שמוסתרות וחסומות על ידי מכשולים שונים כמו עצים או מרפסות למשל. במות אלו כוללות בקצה שלהן סל הרמה או מדרך נוח, המאפשרים עבודה יעילה ובטוחה בכל גובה ובכל נקודה.

במת הרמה חשמלית 6.5 מטר

במת הרמה חשמלית

במות הרמה מספריים חשמליות להשכרה ומכירה

זקוקים לבמת הרמה חשמלית אך מתלבטים לגבי הסוג והמאפיינים הדרושים לכם? בתהליך בחירת הבמה מול הנציגים המקצועיים שלנו, נוכל לאתר יחד את הסוג המתאים לכם בהתבסס על מאפייני העבודה ודרישותיה. בהתאם לשיקולי העבודה, תוכלו לבחור האם להשכיר או לקנות במה שתספק לכם מקסימום עבודה במינימום זמן.

להזמנת במת הרמה חשמלית, למידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ליפטר בע"מ בטלפון 077-803-5355 או בהשארת פרטים.

מידע מקצועי

סוגי במות הרמה

סוגי במות הרמה הפועלים בטווחי גובה, משקלים ויכולות שינוע משתנות, צפויות לארגן את העבודה בשטחי חוץ ופנים בדרך יעילה, מהירה ובטיחותית ביותר. כיום במות הרמה

קרא עוד »
איך לבחור במת הרמה?

במות הרמה הן פתרונות בטוחים ואיכותיים לעבודה בגובה, המספקים מענה להרמה של בני אדם, ציוד ואביזרים שונים לגבהים שונים. עסקים וחברות מכל הסוגים משתמשים בבמות

קרא עוד »
ליפטר במות הרמה

ליפטר במות הרמה חברת ליפטר מספקת פתרונות לעבודה בגובה באמצעות במות הרמה בצפון ומרכז הארץ תוך כדי מתן שירות מקצועי, יחס אישי, זמני אספקה מעכשיו

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה חשמליות

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות הרמה טלסקופיות דיזל

במת הרמה עם זרוע טלסקופית נחשבת למכשיר אפקטיבי ונוח לביצוע עבודות בגובה. קיימים סוגים שונים ושימושים שונים של במות הרמה טלסקופיות דיזל, כמו גם סוגים

קרא עוד »

עוד בנושא במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

מתקני הרמה חשמליים

חברת ליפטר מציעה ניסיון רב בתחום השינוע ובשיווק מתקני הרמה חשמליים והידראוליים, אנו מציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר ופתרונות מתקדמים וחדשניים בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?