במות הרמה

במות הרמה לצבעים

כיצד צובעים בניין שלם או מסיידים תקרה באולם אירועים? התשובה היא במות הרמה לצבעים! בתפעול פשוט וידידותי, מגוון רחב של מאפיינים וגם שמירה מלאה על הבטיחות, יכולים הצבעים כיום להשיג תוצאה מושלמת, במיוחד במקומות מאתגרים שעד כה צביעתם הייתה מורכבת ויקרה מאוד.

 

צביעה היא עסק מאתגר

כל אדם שניסה לצבוע את ביתו מבין שמדובר במשימה לא פשוטה. בייחוד לא כאשר נדרשת צביעה של התקרה והחיבור בינה לבין הקיר או צביעה חיצונית של המבנה כולו. לכן בכלל לא קשה לדמיין עשרות סיטואציות שמצריכות במות הרמה לצבעים מקצועיים, כדי שיוכלו לצבוע בניינים, מפעלים, מתחמים מסחריים ועוד המון.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה לצבעים במקום סנפלינג

עולמנו הולך ונבנה לגובה, דבר שמצריך בעלי מקצוע רבים שיצליחו להתמודד עם גבהים משמעותיים ולבצע את עבודתם השוטפת. אחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת היא באמצעות סנפלינג, בו הצבעי או בעל המקצוע נתלה מגבוה ויורד בזהירות עד לנקודת הצביעה המדויקת. אך האם סנפלינג מתאים למלאכת הצביעה היסודית והמאומצת בשכבות באופן קבוע?

במקרים רבים זהו איננו הפתרון המתאים, בייחוד לא אם מדובר בשטח עבודה רחב וגדול שצביעתו דורשת מספר שעות או ימים ולעתים גם צוות עבודה שלם. לכן הפתרון האידיאלי הוא במות הרמה לצבעים, המאפשרות לבעלי המקצוע להגיע עד לאזור הצביעה במהירות ובקלות יחד עם כל הציוד הנדרש ולבצע את פעולתם בצורה קלה ונוחה, תוך שהבמה נעה לאורך העבודה ובהתאם לצורך.

 

במות הרמה לצביעת קירות חיצוניים

צביעת בניין היא דרך מעולה להקנות לו מראה חדיש ומזמין יותר, אך לא מדובר רק בפעולה אסתטית. צביעת קירות חיצוניים נועדה גם להשלים בצורה יעילה יותר את האיטום הקיים ולמנוע סדקים שמהם יחדרו מים פנימה לתוך המבנה.

במות הרמה לצבעים יאפשרו לבעל המקצוע לצבוע את כל הבניין לאורכו ולרוחבו מבלי לסבול ממאמץ מיותר או מהצורך לעכב את העבודה כדי להחליף אזורי ביצוע. הבמה מכילה מראש את כל הציוד שנדרש לצבעי ומהווה גם את משטח הדריכה שלו, כך שניתן להשתמש בו במקום בפיגומים מסוכנים. ככל שהעבודה מתקדמת, ניתן לשלוט בבמה כך שהיא תזוז, תתרומם ותרד עד לנקודות הרצויות.

 

במות הרמה לצביעת תקרות גבוהות

הבמה האידיאלית ביותר לצביעה של תקרה גבוהה תהיה במת הרמה מספריים. במות אלו מכילות שתי זרועות שאליהן מחובר משטח הדריכה של הצבעי (צורתן מזכירה מספריים) והן מרימות את המשטח עד לגובה הנדרש. באופן כזה, יכול הצבעי להגיע לשטח התקרה המלא ולפעול בקלות ונוחות רבה, ללא צורך בסולמות גבוהים או ברולרים ארוכים מאוד שמקשים עליו לאורך זמן.

 

במות הרמה לצביעת קירות וחומות

לא פעם נדרשים הצבעים למשימה מיוחדת, במסגרתה יש לצבוע את חלקה העליון של חומה או מחיצה מסוימת. כאן ייתכן שמדובר בקיר חיצוני שהדרך לצביעתו עוברת דרך צמחייה או מכשולים מסוימים כמו גג או מרפסת ולכן מבין במות הרמה לצבעים המציעות מגוון מאפיינים, מומלץ לבחור בבמה בעלת זרוע מפרקית, שתתגבר על המכשולים הקיימים ותביא את הצבעי לנקודה המדויקת.

חלק מהבמות המפרקיות מגיעות עם זרוע טלסקופית ארוכה במיוחד, שיכולה לנוע במגוון דרכים ולא רק מעלה ומטה. הדבר מאפשר לצבעי להגיע גם למקום מרוחק, כמו למשל דפנותיו של גשר גבוה או מרפסת פרטית שבעליה ביקשו לחדש.

במות הרמה לצבעים

 

כיצד לבחור במות הרמה לצבעים?

הדרך הטובה ביותר לבחור במות הרמה לצבעים היא לשקול את כל מאפייני העבודה הקיימים: היכן העבודה תבוצע? מה יתרחש במסגרתה? כמה זמן העבודה תימשך? מהו משקל הצוות והציוד? מהו הגובה המקסימלי? מהי אפשרות השינוע של הבמה? האם היא חשמלית או על בסיס דיזל? ניידת או נייחת? מצליחה לעבור במקומות צרים? ועוד.

אפיון הדרישות ישפיע מהותית על סוג הבמה הנבחרת וככל שניתן יהיה לרדת לרזולוציות נמוכות יותר ברמת סוג ומאפייני העבודה, כך יהיה קל יותר לאתר את במת ההרמה שעונה על הצרכים המדויקים ביותר.

לפני שבוחרים בבמה להשכרה או לקנייה, חשוב לוודא גם שמדובר ביצרן מוכר ואמין ובכלי שתקינותו מוכחת. אנו בחברת ליפטר נשמח להציע לכם את במות ההרמה המתקדמות בישראל, כולן מיצרנים מוכרים ועוברות בדיקות תקופתיות מקצועיות כדי לוודא את תקינותן המלאה.

 

במות ההרמה המתקדמות של ליפטר

ליפטר בע"מ מזמינה אתכם, צבעים ובעלי מקצוע בתחומי הבנייה, השיפוצים והאיטום להתרשם מבמות ההרמה המתקדמות והאיכותיות ביותר, כולן מגיעות אך ורק עד לשנת הייצור 2017 וזאת במטרה להציע לכם את הדגמים העדכניים והמצטיינים בשוק העולמי.

תוכלו להיעזר בנו על מנת למצוא את הבמה המתאימה ביותר ואנו נשמח לתת לכם שירות וליווי מלאים לרכישת במה או לאורך כל תקופת ההשכרה, לרבות אחריות המלווה במעבדת תיקונים ניידת, כדי שלא תפספסו אף לא רגע מהעבודה. צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צבעים צריכים להגיע לגבהים גבוהים עם המברשת שלהם כאשר צובעים קירות של בית, חשבו כמה מורכב להגיע לקירות או תקרות של מבנים גבוהים מאוד כדוגמת לובי או חלל כניסה למבנה. במות הרמה הן בדיוק מה שצבעים צריכים לפתרון בעיות אלו.

במות הרמה לצבעים מסייעות גם לצביעה חיצונית אך בלי ספק שגם לצביעה פנימית של מבנה. צביעה, אפילו של בניין, עם במת הרמה, הופכת לפשוטה ואפילו כיפית.

כמובן! במות הרמה מגיעות לגבהים מאוד גבוהים ויכולות ומהוות את הפתרון המושלם עבור צביעה של תקרות. ניתן לעמוד על הבמה בבטחה בגובה מספק ולצבוע את התקרה כולה ללא מאמץ או הפעלת כוח מיוחד.

ראשית, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע באשר לבמה שהכי תתאים לכם, אך באופן כללי, בדקו את המאפיינים של הבמה לפי המאפיינים של העבודה שתצטרכו לעשות. לדוגמא, האם יש לבמה יכולת לנוע ללא מאמץ שלכם באופן ממנוע ואם היא תוכל לשאת את כול מה שאתם צריכים שהיא תשא.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?