במות הרמה

במות הרמה למתקיני צלחות לוויין

בעידן של תקשורת מהירה ומתקדמת, כולנו מעוניינים בזרימת מידע מהירה ואיכותית. הידעתם שבאמצעות במות הרמה למתקיני צלחות לוויין תוכלו לייעל את פעולת ההתקנה עד כדי הגדלה משמעותית של מעגל הלקוחות ומקסום שביעות רצונם? כך בדיוק תעשו זאת:

 

מטפסים בקלות על כל הגגות

מאז ימיו הראשונים של הלוויין, הוא עבר כברת דרך משמעותית. שירותי הלוויין שופרו, התקדמו ועברו כמה וכמה גרסאות ושדרוגים טכנולוגיים, עד שיצרו קליטת שידורים איכותית וחלקה שאיננה נפגעת.

עד לא מזמן, כל התקנה חדשה של צלחת לוויין דרשה מהמתקינים טיפוס לגובה – דבר שמנע ממקומות משוללי גישה לגג להתקין אצלם לוויין, או בכלל לטפל בתקלות או החלפתו בעת הצורך.

וכאן בדיוק נכנסות לתמונה במות הרמה למתקיני צלחות לוויין – פתרון הרמה מכאני ומתוחכם, המאפשר לצרכני התקשורת הלוויינית להשתמש בצלחת מתקדמת ללא כל קושי, תוך גיבוי מלא במקרה של תקלה או צורך בהחלפה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

כיצד פועלות במות הרמה למתקיני צלחות לוויין?

במת ההרמה מעלה אל נקודת ההתקנה את בעל המקצוע ואת כל הציוד המקצועי הנדרש לו לעבודה (כולל הצלחת עצמה) וכך הוא יכול לבצע את עבודתו בצורה מהירה ופשוטה, ללא עיכובים או בעיות.

הודות לתכונות אלו והודות לשימוש המוגבר כיום בבמות הרמה, יכולים גם צרכני תקשורת שאינם לקוחות הלוויין ליהנות ממנו בפעם הראשונה ובכך גדל עוד ועוד מעגל הלקוחות הפעיל של המתקין הפרטי או חברת ההתקנות עצמה.

 

בחירת במת הרמה מתאימה להתקנת צלחת לוויין

אז מהן במות ההרמה האידיאליות למתקינים בתחום הלוויין? חברת ליפטר מתמחה בייבוא ושיווק פתרונות איכותיים ומקצועיים לעבודות בגובה, המתאימות לצרכים מסחריים, תעשייתיים, מוסדיים ופרטיים.

כל במות ההרמה שלנו מגיעות מיצרן מוביל ובעל שם ועוברות בדיקות מקיפות כדי להבטיח את פעילותן. אצלנו תוכלו לבחור האם להשכיר או לקנות במות הרמה למתקיני צלחות לוויין בהתאם לצורך, תוך מתן ייעוץ להתאמה אישית של הפתרון הרלוונטי, שירות לקוחות זמין בכל עת ומערך תיקונים מקצועי לכל סוג במה.

 

סוגי במות הרמה

כחלק ממערך הכלים שלנו, באפשרותכם לבחור במת הרמה להתקנות מאחד הסוגים הבאים:

 

במת הרמה מספריים

אצלנו תמצאו במות מספריים מתקדמות ואיכותיות המבוססות על מנוע חשמלי נטען ובפעולה שקטה. הבמה תתאים להתקנות או תיקונים נקודתיים שניתן למקם ממש מתחתם את הבמה ולהעלות לגובה הרצוי את בעל המקצוע וכלי עבודתו. בנוסף, תוכלו לבחור האם להשתמש בבמה הכוללת סל הרמה או זרוע מפרקית.

 

במת הרמה מפרקית מנוע דיזל

במות עוצמתיות הכוללות תנועה לכל הכיוונים תוך שימוש בזרוע גדולה לעיקוף מכשולים שונים בגובה, כמו עצים, מרפסות, דודי שמש ועוד. במות המבוססות על מנועי דיזל מסוגלות גם לתנועה בשטחים משופעים או דרכי עפר, כך שיתאימו מאוד להתקנות המבוצעות בסביבה בנויה חדשה, שלא כל שטחי ההליכה והנסיעה סביבה הושלמו ויושרו עדיין.

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו גם מלגזונים, ציוד נלווה כמו רצועות לקשירת הציוד, סלי הרמה ועוד. כמובן שכל במות ההרמה ויתר הציוד עומד בכל הוראות החוק ובתקנים המחמירים ביותר, לרבות מעבר בדיקה חצי שנתית של בודק מוסמך כחוק. בנוסף, אנו נדריך ונכוון מתקינים לשימוש ותפעול הבמה ככל שיידרש וזאת במטרה להבטיח את שלומם ובטיחותם של כל העובדים, הלקוחות ויתר העוברים והשבים במהלך כל התקנה.

 

מהו היתרון שבהתקנת לוויין מקצועית עם במת הרמה?

סביב כדור הארץ חגים עשרות אלפי לוויינים הקולטים שידורים במקום אחד ומשדרים אותם במקום אחר. כך ניתן לצפות למשל במשחק ספורט ממקום אחר בעולם בשידור חי, או בערוצים חדשותיים המשדרים באותה העת והשעה מהדורה מסוימת.

מי שקולט את השידורים הללו הוא למעשה צלחת הלוויין המשמשת כאנטנה. הצלחת קולטת בתורה את האותות ומעבירה אותם לממיר, הממיר את כל האותות שהתקבלו לתמונה המשודרת על גבי המסך.

עקרונית כל לקוח יכול לבחור בצלחת לוויין על פי רצונו האישי או המלצת המתקין, אך מי שמתעסק בעיקר עם התקנה של צלחות גדולות שאינן לצרכים ביתיים, יצטרך כנראה במות הרמה למתקיני צלחות לוויין שמגיעות בגודל שטח במה משמעותי ובמשקל מקסימלי גבוה.

ביחס להתקנת הממיר, אין כל צורך בבמת הרמה משום שהתקנתו מתבצעת בסמיכות לטלוויזיה הקיימת. בנוגע לאחריות, הרי שקיימת אחריות על צלחת הלוויין והממיר ולכן ככל שבעל המקצוע שהתקין אותה מצטייד בבמת הרמה מתאימה, יהיה קל לו ליישם את האחריות במקרה הצורך ואף להגיע בהמשך לתיקונים מהירים ואפקטיביים.

המתקין יוכל להגיע גם לניקוי הצלחת והסרת מפגעים או לכלוך, בדיקה תקופתית לתקינות השדר והקליטה, או שינוי גודלה ואפשרויותיה של הצלחת – פעולות שישמרו כמובן את קהל הלקוחות הקבוע.

במות הרמה למתקיני צלחות לוויין
במות הרמה למתקיני צלחות לוויין

 

מעוניינים לקנות או להשכיר במת הרמה מקצועית?

חברת ליפטר מעמידה לרשותכם ייעוץ מקצועי להתאמה אישית של במת ההרמה, לרבות אפשרות לרכישה ולהשכרה, מעבדת תיקונים ניידת עד אליכם בשטח ומגוון פתרונות הרמה שישרתו אתכם לעוד שנים רבות קדימה. צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

בעקבות שיפור הטכנולוגיה שמאפיינת את במות ההרמה השונות, חלק גדול מעבודות ההתקנה הפיזיות פינה את מקומו לטובת עזרים שמסייעים להניף לגובה את צלחת הלוויין הגדולה, כך שהמתקין נדרש כעת רק לחבר אותה על הגג. במת ההרמה לא רק מסייעת בהנפת הצלחת, אלא גם בהגעת העובד לנקודת ההתקנה באמצעות סל הרמה, במקרה של מבנה עם בעיות גישה קשות, או צורך במיקום ייחודי של הצלחת.

בשל טווחי הגובה, אורך המפרק, התנועה ב-360 מעלות ומשקלי המקסימום, נמליץ על במות זרוע מפרקית או טלסקופית, המבוססות על הנעה בדיזל. במות אלה נחשבות לאידיאליות לעבודות חוץ (אין דורשות טעינה חשמלית) ובעלות הספק גבוה, מה שצפוי לייעל את מהלך העבודה, לקצר אותה ולמנוע כל בעיה במעמד ההתקנה בשטח. לבחירת הדגם המוצלח ביותר לעבודת ההתקנה שלכם, ניתן ליצור עמנו קשר לייעוץ והכוונה בכל עת.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?