במות הרמה

מנוף סל להשכרה

מנוף סל להשכרה הוא מנוף המיועד לעבודות פשוטות בגובה. לעומת מנופים גדולים ועגורנים בהם נושאים ציוד כבד ומגיעים לגבהים גדולים, מנוף הסל משפר את מהירות העבודה ומתאים גם להעלאת העובדים לגובה. כאן תמצאו את כל המידע על מנופי סל.

 

כיצד מורכב מנוף סל?

מנוף סל מורכב מסל מתכת המחובר לזרוע מתכווננת. הזרוע עצמה מחוברת לבסיס כמו משאית עומדת וניתן לשנות את הגובה שלה ולהניע אותה למעלה, למטה ולצדדים. את המשאית ניתן לנייד ממקום למקום ולעבוד כשהיא אינה בתנועה. את הזרוע אף ניתן לקפל בסיום יום עבודה בצורה אוטומטית ולהשאיר אותה במשאית באופן בטוח. את בחירת מנוף הסל עושים על פי סוג העבודה, משקל הציוד והגובה.

 

באילו מצבים משתמשים במנופי סל?

מאחר ומנופי סל מגיעים לגובה של 21-50 מטר ונושאים משקלים שונים, הם מהווים פתרון אופטימלי לענפי המשק השונים. קבלנים רבים משתמשים בהם לעבודות בנייה ושיפוץ, חשמל, תקשורת, תאורה, תעבורה, גינון, חקלאות, התקנת אנטנות וסלולר, כבאות והצלה, שלטי חוצות, עבודות צבע, ניקוי חלונות, שינוע ציוד במעבר דירה, התקנות מיזוג אוויר ועוד.

 

השכרת מנוף סל

השכרת מנוף סל מתאימה לצורך תפעול חד פעמי שאינו קבוע ושוטף. למשל, גופים פרטיים הנזקקים למנוף סל לצורך העברת דירה, שיפוץ ותיקוני צבע, העברת אריחי קרמיקה וכד', או גופים ציבוריים כמו רשויות מקומיות, חברות לתשתיות, תעשייה אווירית, גננים ומפעלים שונים שוכרים אותם על מנת לחסוך זמן, להעביר ציוד כבד ולשנע עובדים לצורך עבודות תחזוקה. זהו פתרון יעיל ובטיחותי שמתאים כמעט לכל מטרה.

 

היכן מומלץ להשכיר מנוף סל?

את מנוף הסל יש להשכיר רק בחברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין. החברה חייבת לדאוג לביטוח, לאחריות, למפעיל מוסמך עם רישיון לעבודה בגובה מעל 2 מטר ולבטיחות. לכן, חברה עם מנופי סל חדישים ומתוחזקים שיש לה שירות אישי וזמינות גבוהה, היא הפתרון האופטימלי להשכרת מנופי סל. בנוסף, מנופי הסל צריכים לעבור כל חצי שנה ביקורת ולעמוד בתקנים המחמירים. לכן, חשוב למצוא חברה עם ניסיון וותק בתחום באמצעות המלצות מקולגות או חוות דעת של לקוחות באינטרנט.

 

עלות השכרת מנופי סל

עלות ההשכרה של מנופי סל משתנה מחברה לחברה. באופן כללי העלות מחושבת לפי סוג העבודה, הגובה, המשקל ותנאי השטח. למשל, השכרת מנוף סל לשעה המגיע לגובה 15 מטר תהיה בין 500-750 ₪ וככל שהמנוף גבוה יותר כך המחיר יעלה. השכרת מנוף סל לנשיאת עובדים בגובה של 15 מטר יעלה לשעה בין 600-850 ₪ ומחירו יעלה ככל שהגובה עולה.

בנוסף, השכרת מנוף סל עם מפעיל לגובה של 4 קומות יעלה לשעה בין 400-700 ₪ וככל שזקוקים להובלה לקומה גבוהה יותר, כך המחיר יעלה. אם מדובר על מנוף סל לצורך עבודות בנייה כמו הרמת באלות או פינוי פסולת, מחיר ההשכרה לשעה בגובה של עד 25 מטר עם מפעיל יהיה בין 400-600 ₪ ויעלה במידה ומדובר על היקף עבודה גדול וגובה רב יותר. אם למשל מדובר על ציוד כמו מחפרונים ההשכרה לשעה תנוע בין 800-1,600 ₪.

מנוף סל להשכרה
מנוף סל להשכרה

 

היתרונות של מנוף סל

לסיכום, ניתן לומר שלמנוף סל יש יתרונות רבים. הוא קל לניוד, מתאים לעבודות פשוטות, מזרז את העבודה, עלויות ההשכרה שלו נמוכות יחסית למנופים אחרים, מתאים לעבודה במקומות בהם לא ניתן להתקין פיגומים, מאפשר נשיאה של אדם לגובה ויותר יציב ובטוח מסולם. בין היתר הוא מתאים להעברת ציוד כבד ושביר ומקל את הפריקה.

בין אם מדובר על מעבר דירה ובין אם על משרד, מנוף סל להשכרה הוא פתרון יעיל כאשר חדר המדרגות צפוף, כשאין בבניין מעלית, לחדרי מדרגות קטנים או קומה גבוהה. העברת הציוד תהיה בטוחה ויעילה יותר באמצעות המנוף במיוחד שמדובר על ציוד רגיש ושביר.

אחת הדוגמאות היא קטיף התמרים. בעונת הקטיף החקלאים משתמשים במנופי סל על מנת לקטוף את התמרים הנמצאים בגובה של 10-15 מטר. כדי לבצע את תהליך הגדיד בצורה בטוחה ובדומה גם קטיף של מנגו או אבוקדו, החקלאים מקבלים תפוקה מהירה ובטוחה.

בהתאם לרוחבו של הסל יכולים להיות בין 1-2 עובדים לצורך עבודות תחזוקה למשל.

לעבודות כמו החלפת מנורות רחוב, התקנת אנטנות סלולריות, החלפת שלטי חוצות, צביעה ותיקונים, תליית דגלים ומנורות צבעוניות, עבודות חיפוי חיצוניות, עבודות גיזום וגינון בגובה וכד'.

מאחר ועבודה במנוף סל היא עבודה בגובה צריך להתייחס בצורה קפדנית לכללים. כלומר, להשכיר מפעיל עם הסמכה ורישיון לעבודה בגובה מעל 2 מטר בתחום הנדרש. בנוסף, המפעיל צריך לדאוג שהסל נעול היטב, ללבוש רתמת הגנה ולחבוש קסדה. ניתן לקרוא על התקנות באינטרנט.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?