במות הרמה

פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר

אין ספק שהאדם הוא יצור מדהים. באמצעות תבונה ואינטליגנציה, הוא הצליח לשרוד במשך כמות זמן עצומה, תוך כדי שיפור איכות חייו באופן ניכר. למרות זאת, גם האדם הגבוה ביותר אינו יכול לבצע פעולות שונות בגובה.

לבעיה זו נוצרו פתרונות שונים לעבודה בגובה, המאפשרים לאדם לבצע פעולות מגוונות מעל הקרקע. תוכלו לעשות את הפעולות הללו באמצעות פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר.

 

מדוע צריך פתרונות לעבודה בגובה?

רוברט פרשינג וודלו, שנפטר בארה"ב בשנות ה-40 של המאה ה-20, היה האדם הגבוה ביותר שתועד בהיסטוריה האנושית. הוא התנשא לגובה של לא פחות מ-272 ס"מ! למרות זאת, גם הוא, כמו כל אדם אחר לא היה מסוגל לבצע פעולות מסוימות ללא סולם. אפילו אנשים גבוהים מתקשים בביצוע של פעולות שונות מעל לקרקע.

סולם הוא פתרון העבודה בגובה הקלאסי והעתיק ביותר. מאז ימי השרפרפים והסולמות, תחום העבודה בגובה התפתח, ואיתו גם פתרונות העבודה בגובה. כיום, ישנם פתרונות עבודה בגובה רבים, המבוססים על טכנולוגיה ומאפשרים לאדם לבצע פעולות שונות בגובה, מורכבות יותר ומורכבות פחות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה מספריים חשמליות

במת הרמה היא אחד מפתרונות העבודה בגובה המוכרים ביותר. מדובר במשטח מגודר (מכאן השם במה), שמחובר לברזלים היוצרים צורה של מספריים. הבמה יכולה לעלות לגובה, באמצעות מתן פקודה של המפעיל בעזרת לוח שליטה שעומד לרשותו. במות ההרמה האלו מגיעות בדגמים שונים ובגדלים שונים.

"המספריים" של הבמה עובדות בצורה חשמלית, כך שפעולות ההרמה וההורדה של הבמה מתבצעת על ידי מקור אנרגיה של חשמל. ניתן לעצור את הבמה באמצע העלייה לגובה, לפי המקום באוויר בו יש לבצע את העבודה השונה. במות אלו ניתנות לניוד באופן עצמאי או באמצעות כלי גרירה שונים.

 

במות הרמה מפרקיות

במות הרמה מפרקיות נראות כמו הכלאה של מנוף ושל זרוע רובוטית שניתן לראות במפעלים תעשייתיים רבים. לקצה המפרק מחוברת במה קטנה, המאפשרת למפעיל להגיע עד אל המקום בו יש לבצע את העבודה.

 

במות הרמה מפרקיות – מנוע חשמלי או מנוע דיזל?

במות הרמה מפרקיות יכולות להגיע בדגמים העובדים עם מנוע חשמלי, או בדגמים העובדים עם מנוע דיזל. כאשר מעוניינים לרכוש את אחד מאלו, חשוב לתת תשומת לב לעניין. מנוע חשמלי נחשב לפחות מזהם ולבעל עלות טעינה נמוכה. מנגד, מנוע הדיזל מספק יותר אנרגיה ועוצמה לבמת ההרמה לרוב.

פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר
פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר

 

מחירים משתלמים של פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר

פתרונות לעבודה בגובה מספיק מענה מהיר ויעיל לבעיה המצריכה טיפול בגובה. באמצעות פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר, תוכלו להנות מפתרונות יעילים במחירים זולים. מחירי השכרת פתרונות עבודה לגובה, כמו אלו שסקרנו לקודם, ניתנים להשכרה במחירים משתלמים. אם מצאתם פתרון עבודה לגובה שנראה לכם טוב מספיק, תוכלו לבקש הצעת מחיר באתר.

ת: אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. פתרונות העבודה בגובה יכולים לספק בסופו של דבר יכולת עבודה בגובה, כאשר לכל פתרון אפשרי, כמו במת הרמה מספריים חשמליים או במת הרמה מפרקית, יש את היתרונות והחסרונות השונים שלו, שיכולים לאפשר לרוכש לבדיל בין הפתרונות ולבצע את הרכישה המותאמת לו.

ת: פתרונות לעבודה בגובה מאת ליפטר יכולים לענות על צרכי העבודה השונים, כמו ניקיון של חלונות בגובה, תיקון של ציוד הממוקם בגובה, התקנת ציוד בגובה, עבודות חשמל וריתוך בגובה ועבודות שונות המתבצעות באתרי בניה ומחסנים.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?