במות הרמה

השכרת מנוף זרוע

תחום המנופים מתרכז כיום בשורה רחבה של אמצעים המיועדים לעבודה בגובה, מרביתם שופרו והשתכללו עם השנים כדי להתמודד עם משימות בתחומי הבנייה, ההובלות וההרמה. אלא שכיום אין צורך לרכוש את הכלי על מנת לפעול באמצעותו וניתן גם להשתמש בשירותי השכרת מנוף זרוע כדי למקסם את הביצוע בכל אחד מהתחומים הללו, ללא צורך באחסון ובשינוע.

 

מהו בדיוק מנוף זרוע?

מדובר במנוף שמורכב על גבי כלי רכב אחר, כמו משאית ואפילו נגרר או במה חשמלית. המנוף כשלעצמו, מאפשר להרים לגובה מטען גדול וכבד כאשר הגישה המדויקת שלו באזור העבודה תתבצע יחד עם הרכב המשנע אותו. מנופי זרוע מהווים כיום אלטרנטיבה מצוינת למנופי הענק הסטטיים, שכן הם מסתפקים באמצעי פרקטי בלבד, שמתאים עצמו למגוון רחב של צרכי עבודה, תנאים וסוגי פרויקטים.

הודות לזרוע מפרקית מתקפלת ונמתחת, זכה הכלי לשם מנוף זרוע. הזרוע פועלת בהתאם לדרישת המפעיל, בדומה לזרוע אנושית, כך שהיא מתרחקת ומתקרבת וגם נעה לצדדים בהתאם להוראות. בקיפול מלא, ניתן להניח את המנוף על המשאית לכל אורכה מבלי לבלוט ממנה. במתיחה מלאה, הזרוע תגיע גם ליותר מ-50 מטרים, בהתאם לאורכו המקסימלי של הסוג.

במות הרמה מפרקיות 4X4

כושר ההרמה והנשיאה של מנוף הזרוע

מנוף זרוע מסוגל להרים ולהניף משקלים משמעותיים עד לנקודה הרצויה בגובה, לרבות משקלים חריגים של אובייקטים שאינם בהכרח אנכיים. הדבר מאפשר לבעלי המקצוע לגשר על פערים בעבודתם הן ברמת הגובה והן ברמת המרחק, תוך שמירה על ביצוע חלק, מהיר ובטיחותי.

כך מהווה מנוף הזרוע פתרון להרמת מנשאים מגובה הקרקע לקומת הפנטהאוז, אך גם להעברה והנפה בין מפלסים. בנוסף, זרוע המנוף בנויה כך שהיא "מדלגת" מעל מכשולים שונים, למשל חומה, קיר או מבנה ומסוגלת להניח את מושא ההרמה שלה גם מעברם השני בקלות.

 

דרישות בהשכרת מנוף זרוע

מנוף זרוע נוצר בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לו להתמודד עם אובייקטים כבדים מבלי לסבול מאיטיות מוגברת או מקשיים פונקציונליים. למעשה, מפעיל המנוף יוכל להתקין מגוון רחב של אביזרים על קצה הזרוע, הנדרשים לביצוע משימתו. כך הופכת השכרת מנוף זרוע לפתרון עבור פעולות שבהן נדרשת תלייה של מחברים, ווי הרמה, רצועות, שרשראות, משטחים, סלי עובדים ועוד מגוון רחב של אמצעים, בהם נדרש התקן כלשהו.

השכרת מנוף זרוע תוכל להתאים למשל לרצפים לדוגמה, שנדרשים להרים משטחי בלוקים, משטחי בטון, חול, מלט, חצץ ועוד. היא תאפשר לקבלני הבניין לשלוט בקבלה ובהזזת חומרי הבניין ותסייע לקבלני השיפוץ להתמודד עם חומרים עדינים כמו זכויות, רעפים, עבודות גבס, מערכות מיזוג אוויר ועוד.

מנופי זרוע מושכרים מתפקדים כיום גם בשירותי הגינון והחקלאות, כך שהם מסייעים לנשיאה ממקום למקום של חבילות תבואה, באלות של אבני טוף, סוגי אדמה שונים, משטחי דשא ויריעות, גדרות עץ ומתכת ועוד.

השכרת מנוף זרוע מאפשרת גם נשיאה של עצמים בעלי נפח רב במיוחד כמו קרוואן, מבנה ממכולות, מחסן או כל מבנה יביל אחר. הזרוע תעמיס את האובייקט על גבי המשאית ומשם אל המקום המיועד. כל זאת בצורה קלה שאיננה מצריכה כמות רבה של כוח אדם ומשאבים נוספים.

 

השכרת מנוף זרוע לצורך מעברי דירה

מנופי הזרוע משמשים גם ככוח עבודה מושלם לצורכי הובלות דירה. אם בעבר נדרשו סבלים מטעם חברות ההובלה לבצע עבודת כפיים מאומצת וסיזיפית, הרי שכיום ניתן להשתמש במנופים מהירים ויעילים כדי להגיע לקומות הגבוהות, לשלוף דרך חלון הדירה או המרפסת את התכולה וזאת תוך כדי התגברות על מכשולים שונים בדרך אל היעד.

הצלחת ההובלה עם מנוף הזרוע נעוצה ביכולותיו המפרקיות. המתיחה של הזרוע תתבצע בהתאם לצורך, כאשר עליה מעמיסים תכולה עד למשקל המקסימום האפשרי של המנוף. כעת בקיפול מתון, יהיה ניתן להניח את התכולה בתוך משאית ההובלות או ישירות בפתח הבית.

גם הפעם השכרת מנוף זרוע לביצוע הפעולה תאפשר עבודה קלה וחסכונית, תוך שמירה על בטיחות מוגברת. חברות הובלות רבות מזמינות השכרת מנוף זרוע לדירות ולמשרדים בעלי תכולה משמעותית או למקומות גבוהים ונהנות מהאפשרות להשלים את ההובלה בקלות ובמהירות, ללא צורך בכמות רבה של כוח אדם.

 

השכרת מנוף זרוע לעבודות בשטחים צפופים

המפרקיות והגמישות במנוף הזרוע, יחד עם גודל משתנה ואף מצומצם, מביאים את השכרת מנוף הזרוע לכדי צורך ממשי בעבודות שמבוצעות במקומות צפופים, צרים ובעלי שטח מצומצם.

הזרוע המפרקית יכולה לפעול מבלי להתנגש באובייקטים או מבנים סמוכים גם כאשר היא נדרשת לצידוד במתאר צפוף ולשמור על בטיחות ברמה מקסימלית גם בסביבת עצים, עמודי חשמל, כלי רכב חונים וכמובן עוברים ושבים בשטחים הציבוריים הסמוכים.

כדי שהמנוף יקבל אספקת כוח לטעינה והנפה שלא על חשבון השמירה הנדרשת על תנאי בטיחות, מתקינים עזרים על גבי הגוף המניע את המנוף (כאמור הטנדר או המשאית).

עזרים אלה, מבוססים לא פעם על רגליים מייצבות שמעגנות את הכלי כראוי אל הקרקע ובכך מפחיתות לחץ ומשקל מכלי הרכב נושא המנוף ומקבעות את יציבותו. בחלק ממנופי הזרוע, ניתן גם להשתמש במשקל נוסף על גבי המשאית עצמה, כדי לספק תוספת חיזוק כלפי האובייקט שהמנוף מתבקש להרים.

 

כיצד לבחור מנוף זרוע להשכרה?

יכולותיו של כל מנוף זרוע נמדדות באמצעות נוסחה הכוללת את משקל ההרמה והספק ההרמה פר מטר. במילים אחרות – עד איזה משקל יוכל המנוף להרים, למרחק של מטר אחד? כך לדוגמה, מנוף בעל הספק של 500 ק"מ למטר אחד, יוכל להניף 500 ק"ג לכל מטר. מנוף עם יכולת נשיאה של 2 טון למטר יניף בפועל עד 2 טון למרחק של מטר אחד.

כמובן שככל שמדובר באובייקט שיש צורך בהנפתו למרחק גדול יותר, נרצה להשתמש במנוף שיכולת ההנפה שלו משמעותית יותר. כמובן שבהתאמה, גם משקל המקסימום של המנוף יפחת במקרה של צורך במרחק גדול יותר מטעמי בטיחות.

מפעילי המנוף עצמם, לרבות חברה המציעה השכרת מנוף זרוע, תדע לשקלל את הנתונים והדרישות של בעל המקצוע בהתאם לנוסחה ובכך להתאים כראוי את מנוף הזרוע לסוג העבודה, לתנאיה וגם לטעמי הבטיחות המלאים.

השכרת מנוף זרוע מחברה מקצועית, מביאה עמה ניסיון לא רק ביחס לסוגיית הביטחון אלא גם ביחס לתפעול והתפקוד המלא של המנוף בשטח. כלל האצבע יהיה לבחור בחברה בעלת מוניטין, ניסיון וכמובן אמינות ללא עוררין. למרות הצורך הבלתי מתפשר בכל מובן בנוגע לבטיחות, עדיין חשוב שלא להתפשר גם ביחס לאיכות המנוף המתפקד ולחברה העומדת מאחורי השכרתו.

כמשכירים, עליכם לבדוק את האמינות והמקצועיות של החברה המשכירה, לצד האמינות והיכולות התפקודיות של המנוף בפועל. יש לוודא כי כל האישורים למנוף התקבלו והם תקפים ומלאים וכי מי שיבצע את העבודה בפועל יהיה מנופאי מוסמך, בעל רישיון תקף וכמובן בעלי אישור לעבודה בגובה.

השכרת מנוף זרוע
השכרת מנוף זרוע

 

כמה עולה השכרת מנוף זרוע?

מחיר השכרת מנוף זרוע נקבע על סמך היכולות של כל מנוף, גודלו, משקל ההנפה המקסימלי למטר ועוד מספר פרמטרים כמו היצרנית של אותו מנוף, אורך המפרק ותכונותיו ועוד. חברה מקצועית ואמינה תדע להתאים את המנוף המושלם לכל משימה נדרשת, מבלי שתזרקו כספים לחינם על מנוף בלתי יעיל או אפקטיבי מספיק לדרישות העבודה.

המקצוענים שלנו בחברת ליפטר במות הרמה עומדים לרשותכם בכל שאלה ואנו נדאג לסייע לכם להשכיר את המנוף המתאים ביותר, מאחת היצרניות העולמיות המובילות.

מנוף זרוע הוא מנוף שניתן להרכיב על מתקן אחר כדוגמת רכב או במה חשמלית. מנוף זרוע מאפשר להרים מטענים כבדים לגובה רב מבלי להפעיל כוח פיזי של אדם.

מנופי זרוע יכולים להגיע לגובה גבוה מאוד, אך בפרט, כל מנוף זרוע יכול להגיע לגובה אחר ולשאת משקל אחר. על כן, וודאו שאתם בוחרים את המנוף המתאים לכם ביותר.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?