במות הרמה

במת הרמה מחירון – ממה העלות מורכבת?

אם חיפשתם לקבל על במת הרמה מחירון מתאים, דעו שיש כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר. אז מה חשוב לדעת וממה העלות שלנו בחברת ליפטר מורכבת? הנה כל מה שצריך לדעת רגע לפני שתשתמשו בבמות הרמה:

 

שימושים נדרשים לבמות הרמה

עולם העבודות בגובה עשיר ומגוון ובתוכו קיימות מגוון עבודות המבוצעות על בניינים, בתים פרטיים ואפילו סלעים או משטחים בגובה רב. כל אלו זקוקים לכלי עזר שיסייע להגיע עד לגובה בו העבודה אמורה להתבצע, כאשר הכלי המועדף ביותר בעולמות הבנייה, הניקיון, השילוט והנוי הוא כמובן במות הרמה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במת הרמה מגדילה פי שתיים את הנוחות והבטיחות

בתחום אפשר למצוא מגוון במות הרמה המשמשות לעבודה בגובה, כך שהן מרימות מעלה את איש המקצוע (פעמים רבות יחד עם הציוד שמשמש אותו) עד למקטע העבודה הרצוי. במות ההרמה נחשבות לבטיחותיות הרבה יותר מאשר פיגומים וגם תואמות יותר את נוחות העוברים והשבים, מבלי להטיל צל ושינויים בזרימת האוויר סביב המבנה, בדומה לפיגומים. כמו כן, את הבמה אפשר לקפל בסיום כל יום עבודה ולכן היא לא יוצרת הפרעה מתמשכת.

 

אופן העבודה עם במת הרמה

משטח הבמה חזק ויציב ומגיע במגוון גדלים, המורכבים על מנוף או מספריים כך שאפשר יהיה לעבוד באמצעותם על משטחים ישרים וגבוהים וגם להגיע אל מעבר לנקודה מסוימת, במקומות בעלי גישה בעייתית.

העבודה באמצעות במות הרמה גם היא משתנה מאוד. עבודות המתבצעות באופן מתמשך יצריכו מכם להשתמש בבמת הרמה במספר נקודות חוזרות, כמו למשל הגעה לחלקו העליון של מבנה חדש לצורך יציקת הבטון, יישום איטום לאחר מכן וצבע בסיום. לעומת זאת ישנם מצבים שבהם הבמה נדרשת לפרויקט זמני או קצר טווח, המתאימים להשכרת במת הרמה.

 

במת הרמה מחירון השכרה

השכרת במת הרמה נחשבת לפתרון מוצלח וזמין לכל מצב שבו הצורך בבמת ההרמה לא נדרש באופן קבוע, אלא רק לפרק זמן ספציפי. עלות רכישת במת הרמה הוא עסק יקר ולא תמיד יהיה טעם לשלם עלות שכזו, בטח שלא אם הוצאה זו יוצאת מכיסכם באופן פרטי.

כך לדוגמה, לא יהיה זה רלוונטי מצד הקבלן להציע לוועד הבניין לגלם עלות של מנוף ובמת הרמה, כאשר הוא בונה קומה נוספת או מוסיף גג מעוצב למבנה. במקרים אלו וככל שההשכרה היא לפרק זמן קצר של כמה ימים-שבועות בודדים, יהיה ניתן לחפש עבור במת הרמה מחירון מתאים ולהזמין על פי הצורך האישי של הפרויקט.

 

שירות השכרת הבמות של ליפטר בע"מ

חברת ליפטר בע"מ נמנית עם החברות המובילות בישראל שמספקות פתרונות עבודה בגובה. אצלנו תוכלו להשכיר במות הרמה על פי הצורך האישי שלכם וסוג העבודה שנדרשתם לה, תוך קבלת סיוע שוטף ומסביר פנים מצוות מקצועי, אדיב ומנוסה. כאן נוכל להעניק לכם ייעוץ ומידע בנוגע לבמות ההרמה המתאימות ולוודא שהרצויה לכם תהיה גם משתלמת מאוד.

 

כמה עולה במת הרמה?

לא מדובר בשאלה חד משמעית, משום שיש מגוון דגמים וגם מגוון פרמטרים שמשפיעים על המחיר. כמובן שסוג הבמה נכלל במשוואה: האם תעדיפו במה ניידת או נייחת? גדולה או קטנה? מופעלת על ידי דיזל או חשמל? לכל במה יש גם משקל נשיאה משלה וגובה מקסימלי שצריך להתייחס אליהם בעת הבחירה.

הצוות של ליפטר נכון לספק לכם את ההתאמה המדויקת ביותר לצרכים האישיים שלכם ושל אופי העבודה ולצייד אתכם בבמת הרמה חזקה, איכותית ובטיחותית.

 

מחיר הובלה הלוך לבית הלקוח

בעולם הציוד הכבד, מעטים מאוד הכלים שאפשר לבחור ולקחת מהמחסן או המפעל, מה שמצריך את ההובלה של במת ההרמה עד אליכם. מחיר ההובלה שמתווסף להשכרת הבמה, מושפע ממרחק גיאוגרפי בין מקום העבודה הרצוי ובין בית העסק של חברת ליפטר. זוהי דרך הוגנת ויעילה לחשב את תוספת ההובלה מבלי שתחויבו על "מחיר פיקס".

 

מחיר הובלה חזור מבית הלקוח

גם להובלה שמתרחשת עם סיום השימוש בבמת ההרמה אנחנו דואגים. וגם כאן המרחק הגיאוגרפי בין מקום העבודה וחברת ליפטר הוא זה שיקבע את העלות המשולמת.

במת הרמה מחירון - ממה העלות מורכבת?
במת הרמה מחירון – ממה העלות מורכבת?

מחיר שכירות לבמה

התשלום עבור ההובלה הוא רק חלק מהעלות הכוללת של השכרת הבמה וכעת נדרש להבין מהי מורכבות המחיר עצמו. ובכן, מחיר השכרתן של במות הרמה מורכב משלושה מחירונים: מחירון על בסיס יומי, על בסיס שבועי ועל בסיס חודשי. מחירון זה קובע מדרגות עלות כך, שככל שהבמה תושכר לטווח יותר ארוך, כך המחיר עליה יוזל.

 

דרישות נוספות בעת ההשכרה

ההשכרה מאפשרת לכם לבחור את סוג הבמה המתאימה לעבודה המתוכננת. יחד עם זאת, לכל במת הרמה יש מספר נהלים מחייבים שהצוות שלנו מיידע בהם טרם ההשכרה עצמה. כך למשל, לקוח שהשכיר במה עם מנוע דיזל, יצטרך להחזיר אותה יחד עם מיכל מלא, אחרת יחויב על חוסר הסולר שנמצא בבמה.

 

סוגים פופולריים של במות הרמה להשכרה

במות הרמה מספריים חשמליות

במות המספריים מציעות משטחי פלדה עמידים וחזקים מאוד, הערוכים למשקלים בינוניים ולהגעה לטווחי גובה משתנים. הבמות שאנו מציעים מתאימות לשטחי פנים וחוץ, בין היתר כאלו שסובלים מבעיות גישה אך נמצאים באזורי תוואי שטח קשיח או שטחים צרים.

 

במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות הזרוע ידועות הודות לסל העבודה, שנתלה על גבי זרוע השולחת עובדים וציוד למקומות גבוהים מאוד, שהדרך להגיע אליהם תהיה מעל מכשול או מבנה אחר. התנועה המפרקית של הזרוע מסייעת לתרגם שיפועים לכדי מיקום מדויק של בעל המקצוע בנקודת העבודה שדרושה לו.

במות אלו פועלות על דיזל, מה שיאפשר לכם להגיע לנקודת הגובה המקסימלית במהירות משמעותית – תוך פחות מדקה אחת!

 

במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

במות המשונעות על ידי מצברים חשמליים בעלי מתח חשמלי זהה, כך שפעולתן חלקה ושקטה, איננה יוצרת הפרעה ורעש סביבתי ופשוטה לתפעול, בסך הכל בלחיצת כפתור. מנועים אלו לא זקוקים לתדלוק אלא לטעינה בלבד, הן יתאימו בעיקר לשטחים קשיחים וישרים כמו כבישים, מרצפות או מדרכות.

 

ויש גם סוגים נוספים של במות

אצלנו בליפטר פתרונות הרמה תמצאו מגוון במות הרמה שניתן להשכיר לטווח הקצר, אפילו מהיום להיום! הצוות המקצועי שלנו ערוך למציאת פתרונות שיסייעו לכם להשלים את העבודה בקלות ובמהירות, לרבות התאמת הבמה המדויקת לצורך שלכם ומתן שירות טכני בשטח, כדי שהעבודה לא תתעכב בשום אופן.

מלבד סוגי הבמות המרכזיות שהצגנו, ניתן לבחור מאפיינים נוספים כמו במה נגררת שתתאים לשינוע או לעבודות רוחביות, סלי הרמה בגדלים ומשקלים משתנים, גלגלים דיפרנציאליים המתאימים את עצמם לעבודה גם בשטחים שאינם מיושרים, במות הרמה טלסקופיות שכיום חל בהן שימוש רחב ועוד.

 

במת הרמה להשכרה – זה ליפטר!

ברכישה של במת הרמה, המחיר נקבע על פי הדגם, ההספק שלו, רמת הבטיחות וכמובן היצרן. כאשר אתם משכירים מאיתנו במת הרמה, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שכל הבמות הקיימות אצלנו משתייכות לטובי היצרנים האירופאים, עומדות בתקנים הישראלים והאירופאים המחמירים ביותר ויוצרו אך ורק בטווח השנים מ- 2017 והילך כך שעבודתכם תהיה עם הבמות החדשות ביותר בשוק.

מחירון של במות הרמה משתנה מאוד בין עסק אחד לאחר, אך כמובן שבין במה אחת לאחרת. לדוגמא, הגובה אליו תגיע הבמה או היכולת שלה לעלות בשיפוע. העלות תעלה אם לדוגמא יש לבמה מתקנים נוספים מחוברים כדוגמת זרוע הרמה.

עלות של השכרת במות הרמה משתנה מאוד בין במה אחת לאחרת אך אין ספק שעבור אנשים שלא זקוקים לבמה באופן שוטף השכרת במה היא פתרון מעולה עבור צורך זה.

בין אם משכירים את הבמה ובין אם קונים במה, חשוב לזכור שיש אלמנטים נוספים המחושבים בתוך העלות שתדרשו לשלם. לדוגמא, המשלוח של הבמה בשל כך שמדובר במשא מאוד כבד ועל כן ההובלה שלו יקרה מאוד ומעלה את העלות הכוללת שתשלמו עבור הבמה.

ישנם סוגים רבים של במות להשכרה, במיוחד לאור העובדה שעבודה בגובה מאוד רגישה ועל כן צריך להתאים את הבמה לעבודה כך שתהיה בטיחותית כמה שיותר. בין היתר ישנן במות עם מנוע וכאלה שלא ממונעות וגם במות שמחוברות אליהן זרועות.



Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?