במות הרמה

מנוף הרמה למכירה

זה לא סוד שהבנייה הישראלית הולכת ומתפתחת לגובה ודורשת ציוד טכני מתאים שיבצע את דרישות העבודה בצורה חלקה, מהירה וכמובן בטיחותית. מנוף הרמה למכירה נחשב לכלי העבודה המרכזי והבולט ביותר באתר הבנייה, תוך שהוא מספק מענה מושלם לבעלי המקצוע בגובה ולנשיאת הציוד, אם כי בנייה איננה תפקידו היחיד. אז למה משמשים מנופי ההרמה ומתי מומלץ לקנות מנוף?

 

מנוף הרמה: מתי בכלל יש בו צורך?

קבלנים בכל תחום תרים אחר הציוד האיכותי והמתקדם ביותר שיסייע להם לבצע את עבודתם. הדרישה הבסיסית ביותר בעולם שהולך ונבנה לגובה, היא לאמצעים שמסוגלים להניף, להרים ולהניח בדיוק בנקודת הגובה הרצויה את האובייקט הגדול והכבד, לעתים אפילו את בעלי המקצוע והעובדים עצמם.

האמצעי נדרש כמובן להתגבר בין היתר על מכשולי דרך אפשריים כמו מרפסות, עצים גבוהים או חומות, כאשר הוא משלים את עבודתו בצורה נאותה בהתאם לכל הדרישות, ללא שום בעיות או פערים ברמת הבטיחות.

האמצעי המרכזי שעונה על צורך שכזה יהיה מנוף הרמה למכירה – פתרון המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ומקובלת, המכילה זרוע מפרקית שאליה ניתן לחבר אמצעי הרמה נדרש: וו תלייה, כף ולעתים גם סל לנשיאה בטוחה.

הזרוע נשלחת ומתקפלת בהתאם לצורך כלפי נקודת היעד, כאשר אותה מלבישים על כלי תחבורה מתאים, בדרך כלל משאית. גם במהלך שינוע מנוף ההרמה, הזרוע מתקפלת כך שהיא מותאמת למידות המשאית ואיננה בולטת מתוכה, דבר המשמר כשלעצמו שמירה טובה על הבטיחות לאורך כל פעולה הכרוכה במנוף ההרמה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

מנוף הרמה למכירה כפתרון לעבודות גובה מורכבות

למרות שכל מנוף הרמה למכירה מכיל בסופו של דבר את אותם היתרונות, קיימים סוגים רבים הנבדלים זה מזה באורך המפרק, זמן פתיחתו המקסימלי וכמובן משקל ההנפה המקסימלי בפועל.

כמובן שהפרמטר האחרון יהיה זה שיקבע את סוג המנוף המדויק, אם כי לשיקול צריכים להיכנס גם פרטים נוספים כמו גודל המנוף והתאמתו לשטח בנוי או צפוף, אופן הנשיאה של המשקל מנקודה לנקודה, רמת ההסמכה של המנופאי המוסמך לעבוד עם אותו סוג של מנוף ועוד.

שיקולים אלו מתעצמים כאשר חברה מסוימת נדרשת לרכוש לעצמה מנוף הרמה שישרת אותה לטווח ארוך, כלפי מגוון רחב של סוגי עבודות אפשריות.

חברת ליפטר הנחשבת למובילה בתחום פתרונות ההרמה בישראל, תלווה אתכם עד לבחירה במנוף ההרמה המתאים ביותר, תוך סיוע ומתן שירות גם לאחר הקנייה, באמצעות מימוש תקופת האחריות ומתן שירותי התמיכה הטכנית לרבות הדרכה תפעולית הכרוכים ברכישה.

החברה מכילה אנשי מקצוע מנוסים ובקיאים בתחום מנופי ההרמה, שידעו לתת לכם מענה מקיף ומדויק בכל שאלה בנושא. נזכיר כי מלבד האפשרות לרכוש מנוף הרמה, קיימת גם האופציה להשכיר אותו לפרויקטים קצרי טווח, בהם מחיר ההשכרה הוא יומי בלבד.

אפשרות זו כמובן תתאים לאנשי מקצוע ולחברות שעבודתם עם המנוף מתרחשת רק במקרים נקודתיים, כמו למשל במקרה של עבודות חשמל בהן ייתכן שעבודה מסוימת כלפי תשתית גבוהה תדרוש עבודה עם מנוף הרמה.

ולכן, אם עבודתם מבוססת על פעולות רבות ואף רציפות בגובה, דורשת הנפה ונשיאה של אובייקטים ועצמים בעלי משקל משמעותי ומצריכה פתרונות קבועים המשרתים את דרישות העבודה לרבות עמידה בלוח הזמנים ובכל הוראות הבטיחות – מנוף הרמה למכירה מהווה את הפתרון המושלם בעבורכם.

 

אז איך בדיוק עובד מנוף הרמה?

מנוף הרמה נחשב לאחד מפתרונות ההרמה הפופולריים ביותר בשוק. במנופים אלה משתמשים בעיקר בענפי הבנייה המצריכים עמידה בדרישות מורכבות, אם כי גם בתחומי הלוגיסטיקה, ההובלות, התעשייה, החקלאות והמסחר הימי הם נמצאים בשימוש רב.

בכל אחד מהמצבים, תכלית הארגון תהיה ניצול גובהו ויכולת נשיאתו המקסימליים של המנוף, על ידי הרמת מטענים שונים בתנאים מגוונים. נזכיר כי הדרך האופטימלית לבחור מנוף הרמה למכירה תהיה בראש ובראשונה על ידי הצגת כל שיקולי ודרישות הפרויקט. רק לאחר מכן, יהיה ניתן להשוות בקלות בין המפרט הטכני של המנופים האופציונליים לבין מטרות העבודה המדויקות.

 

מאפיינים רבים למנוף ההרמה

היכרות עם כלל המאפיינים של מנופי ההרמה ודרכי עבודתם יסייעו בדרך כלל לבחירת מנוף הרמה למכירה שעונה על הדרישות המדויקות. לפניכם מספר תכונות עיקריות שיש לשקול בבחירת המנוף הספציפי, גם הן משתנות ברמת היכולות וההספק בהתאם לדגם המנוף, סוגו וסוג היצרן:

הגדלת מומנט – מנופי הרמה נועדו להנפה של עצמים כבדים וגדולים, כך שהיקף התנופה עליו מבוסס המנוף צריך להתאים למשקל המטען המדויק.

נקודת משען – נקודת המשען קובעת את הפעלת הכוח המדויק מצד המנוף, כלפי האובייקט שלפניו, כך שהוא יוכל להרים אותו תוך התמודדות יעילה עם משקלו ולעתים גם עם אופן האחיזה המדויק.

תא המפעיל – בתוך תא המפעיל יושב המנופאי ששולט בכל פעולותיו. המנופאי אמור לפקח ולשלוט בנעשה תוך כדי הזזה עצמית של זרוע המנוף והתזמון המדויק שלו בעת ההנפה עצמה, הנחת האובייקט וכמובן התזוזה המפרקית של זרוע המנוף בפועל. חלק אינטגרלי מעבודתו של המנופאי הוא לוודא שהמנוף מופעל בצורה בטיחותית לחלוטין ואיננו מהווה סיכון או פגיעה בסביבה.

 

שימושים נוספים עם מנוף הרמה למכירה

היתרונות, המאפיינים והיכולות של כל מנוף הרמה מאפשרים להבין את ערכו המוסף לחברות ולקבלנים בסביבת הבנייה והתעשייה, הפועלים כלפי עצמים כבדים בגובה. מנוף הרמה למכירה מספק לחברה אמצעי קבוע להרמה ולהנפה של תכולה, ציוד, חומרים ואובייקטים שונים בהתאם לסוג העבודה המדויקת.

מנוף הרמה למכירה מסוגל להרים גם מכולות שלמות, כלי רכב או מבנים ארעיים, כך שיהיה ניתן להעביר אותם בצורה טובה ומהירה יחסית, מנקודה לנקודה.

 

האם כדאי לקנות או להשכיר מנוף הרמה?

המשק הישראלי משופע בבעלי מקצוע שפועלים בסביבה ובתנאי עבודה משתנים, מה שמשפיע בפועל על הצורך והשימוש התדיר במנופי הרמה. על כן, קיימת האפשרות להשכיר מנוף במקום לחפש מנוף הרמה למכירה.

אפשרות זו תתאים לחברות ולבעלי מקצוע בתחומים מסוימים, שנדרשים לעבודות גובה ולשינוע עצמים גדולים וכבדים מעת לעת, ללא תדירות יומיומית. לעתים הדרישה תהיה אף להשכרת מנוף הרמה לפרויקט מסוים, כך שבסיומו ניתן יהיה להחזיר את המנוף לחברה המשכירה ובכך לסיים את ההחזקה בו.

יחד עם זאת, חברות ששוקלות האם לחפש מנוף הרמה למכירה, צריכות להתייחס לכמה עניינים מרכזיים: בראש ובראשונה – עלותו של מנוף הרמה למכירה. כמובן שרכישת המנוף עומדת בסכום בלתי מבוטל, בוודאי ביחס לתקופת השכרה יומית של מנוף שכזה. מדובר בהוצאה משמעותית ולכן צריכה להיות לה הצדקה.

אותה ההצדקה כרוכה בפעילות השוטפת של הארגון ובביצוע עבודותיו, בין אם מדובר בעבודת גובה בתחום הבנייה ובין אם בתחום אחר כמו חקלאות, הובלות, אחסון ועוד. במקרים אלה, כמובן שמנוף הרמה למכירה יהיה האופציה המועדפת, שכן הוא ישתלם לחברה בטווח הרחוק, תוך שהוא מאפשר לה לשמור על תפקוד יעיל וחלק, ללא התעסקות נקודתית עם פתרונות השכרת במות הרמה בהתאם למקרה.

שנית, כאשר כבר נרכש מנוף הרמה, ניתן להתחשב בפונקציות והתכונות שלו על מנת לתכנן מראש ולעומק את כל אופן ביצוע העבודה וזאת מבלי להתחשב ברמת הזמינות והפניות של המנוף הנדרש לכך.

מנוף הרמה למכירה
מנוף הרמה למכירה

 

מחפשים מנוף הרמה למכירה?

אנו בחברת ליפטר עומדים לרשותכם בכל צורך ומטרה ומלווים אתכם עד למציאת המנוף האידיאלי לצרכי עבודתכם. חברת ליפטר מתמחה בפתרונות הרמה מתקדמים ופועלת מול היצרניות הטובות בעולם, כדי להבטיח לכם ביצוע איכותי, מהיר ויעיל, עם מקסימום תוצאות ובמקסימום בטיחות ואמינות.

מנוף הרמה מתאים לכל עבודה אשר דורשת הרמה והנפה של משאות והן של אנשים. אם אתם רוצי להגיע לגובה רב באופן בטיחותי ויעיל, מנוף הרמה כנראה יתאים לכם בדיוק, אחרת, נמצא לכם מתקן הרמה שיתאים יותר.

כמובן! אנו בליפטר מציעים שירות אישי ומותאם לכל לקוח, ספרו לנו מה אתם רוצים לעשות עם מתקן ההרמה שתקבלו מאיתנו ואנו נמליץ לכם על מתקן ההרמה שמתאים ביותר.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?