במות הרמה

במות הרמה קטנות

בתי עסק רבים שיש להם שימוש יומיומי בציוד רב דורשים את הכלים ואת המכשירים המתאימים כדי לבצע את העבודה בצורה תקנית. מדובר לרוב במחסנים לוגיסטיים, במפעלים, במחסני ציוד סטנדרטיים וכיוצא באלה. כאשר מדובר בשינוע ובסידור של ציוד רב במקומות מסוג זה, הפתרון האידיאלי הוא במות הרמה קטנות שנותנות גישה למדפים מוגבהים ומאפשרות לסדר סחורה מכל סוג בצורה מהירה ויעילה.

במות הרמה קטנות – לשם מה זה נחוץ?

כאמור, במות הרמה קטנות מאפשרות לסדר סחורה במחסנים ובמפעלים שונים בצורה יעילה. מלבד זאת, הבמות הללו מאפשרות לבצע עבודות גובה באתרי בנייה ושיפוץ על ידי מתן גישה לאזורים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעים רגילים כמו סולם.

לבמות הללו יש משטח מיוחד ויציב עליו ניתן לעמוד כדי להגיע לגבהים הרצויים. ניתן לכוון את הבמות הללו לפי הגובה אליו רוצים להגיע, מה שמקל את העבודה, במיוחד לעומת סולמות שמטבעם פחות יציבים ומקשים את הטיפוס לגובה עם ציוד או עם סחורה.

ישנם מקומות רבים שנזקקים לבמות הרמה קטנות כדי לבצע את עבודתם בצורה תקנית. למשל, אם נחוצות במות הרמה במרכז, כמו במות הרמה בנתניה למשל, ניתן להזמין אותן לאזורים הללו ולהקל את העבודה הלוגיסטית בצורה הטובה ביותר.

במות הרמה מפרקיות 4X4

כיצד בוחרים במות הרמה?

כאמור, אם מתעורר צורך בבמות הרמה במרכז, במות הרמה בנתניה או באזורים אחרים, ניתן להזמין אותן בקלות ובהתאם לצורכי העסק. כאשר מדובר בבמות הרמה קטנות, הכוונה לכאלו המיועדות לאדם אחד ולסחורה אותה הוא מעוניין לשנע ולערום.

אף על פי שהן אמורות לתמוך במשקלו של אדם אחד, ניתן לבחור בין מבחר גדלים של במות מסוג זה בהתאם לצורך ולכמות הציוד שהן אמורות לשאת. לכל הבמות הללו יש זרוע מיוחדת שנמתחת מעלה ויורדת מטה וניתן לעצור אותה בכל גובה רצוי.

מלבד זאת, ניתן לבחור במות לפי המשקל שהן אמורות לשאת ואין צורך לתת לגודלן הזעיר להטעות, שכן הבמות הללו חזקות, עמידות לאורך שנים, תומכות במשקלים גדולים ומאפשרות לבצע את העבודה הלוגיסטית על הצד הטוב ביותר.

בכל הקשר לבמות הרמה מהסוג הקטן והקומפקטי, חשוב לבחור כאלו שמתאימות לצורכי העסק ולמשקלים המשתנים בהם הן צריכות לתמוך.

במות הרמה קטנות
במות הרמה קטנות

 

נשמח להציע לכם להשכיר או לרכוש במת הרמה חשמלית מספריים מהדגם המצוין של היצרנית הבינלאומית המובילה Mantall, שמגיע עד לגובה מקסימלי של 6.5 מטרים. הבמה ברוחב של 0.76 מטרים בלבד, כך שתוכל לעבור בין מדפי ואזורי המחסן בקלות ובמהירות. על במה זו ניתן להניח עד 240 קילוגרמים בכל הרמה.

עבודות התקנה בתחום התאורה והשילוט מצריכות מדרך עבודה נוח ובטיחותי עבור המתקין, הרמה מהירה ונוחה, שינוע יעיל כך שניתן יהיה לבצע עבודות רוחביות ביעילות, מבלי לעלות ולרדת מהבמה וכמובן גישה מוצלחת עד לגובה תקרת המבנה.

אם מדובר בעבודת פנים למבנה מסחרי כמו קניון למשל, נשמח להציע לכם במת מספריים מתקדמת מבית Mantall. אם זוהי עבודת חוץ בסביבה בנויה המכילה מכשולים בגובה או על הקרקע, נוכל להציע את הבמה המפרקית החשמלית המשובחת של חברת Houlette. 

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?