במות הרמה

ציוד הרמה ושינוע

עבודה עם ציוד הרמה ושינוע מקצועי ממקור אמין 

חלק בסיסי מהציוד הנדרש לתעשיות ועסקים מורכב מצויד הרמה ושינוע כפי שחברת ליפטר בע"מ מספקת. החברה מוכרת ומשכירה ציוד וכלי הרמה איכותיים ומתקדמים ללקוחותיה במרכז ובצפון ומכל ענפי המשק, לרבות לענף הבנייה והשיפוצים, למחסנים ומרכזים לוגיסטיים, לעבודות מיזוג אוויר, התקנות בגובה, עבודות גננות וגיזום ועוד. ציוד ההרמה של החברה מעניק פתרונות יעילים ובטוחים לעבודה בגובה, עם התאמה מלאה לכל צורך וסוג של עבודות. 

 

היתרונות של ציוד וכלי הרמה 

עבודה בגובה עם ציוד וכלי הרמה איכותיים כפי שחברתנו מספקת, מעניקה לעסקים ותעשיות מספר יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם: 

  • עבודה עם ציוד הרמה מקצועי ומתקדם נושא תווי תקן נחשב במשק להרבה יותר בטוח מעבודה על גבי פיגום או סולם. 
  • העבודה בגובה על גבי מתקן שנע לגבהים שונים, ושיכול לשאת ציוד וכלי עבודה שונים, מייעל ומקצר באופן ניכר זמני עבודה. 
  • היכולת של עובד אחד הפועל מתוך מתקן הרמה שוות ערך לשלושה עובדים עם פיגום נייד או סולם. לכן עבודה עם מתקני הרמה חוסכת בעלויות כוח אדם. 
 
ציוד הרמה ושינוע
ציוד הרמה ושינוע

 

מקור מקצועי ואמין 

חברתנו מחויבת למתן שירות מקצועי ואמין לכל לקוחותיה, הניכר בטיב הציוד והשירותים המוצעים. בין היתר אנו מחויבים לקריטריונים הבאים: 

  • ציוד חדשי ואיכותי- אנו מספקים ללקוחותינו כלי הרמה איכותיים וחדשים, המתחילים משנת ייצור 2017. מדובר בכלי הרמה שאנו מייבאים מיצרנים עולמיים מובילים, שמציגים סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות. 
  • תקנים- הציוד וכלי הרמה ושינוע שאנו משווקים עומדים בכל דרישות התקן בישראל ובאירופה. כמו כן בהתאם לדרישות החוק כלי ההרמה עוברים כל שישה חודשים בדיקה על ידי גורם מוסמך מטעם משרד העבודה. 
  • שירות- כל לקוח הפונה אלינו זוכה לליווי מקצועי ואישי, עם סיוע בבחירת ציוד מתאים, הדרכות לתפעולו, ומענה זמין לכל בעיה וצורך. 
  • לוחות זמנים- אנו מחויבים ללוחות זמנים ואספקה שנקבעו מראש. 
  • מערך טכני- מתוך הבנת חשיבות תפקודו של כלי ההרמה, לרשות לקוחותינו עומד צוות טכני מקצועי שמחויב להגיע אליהם כמה שיותר מהר. 

הזמנת ציוד הרמה ושינוע 

להזמנת ציוד הרמה ושינוע, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ליפטר בע"מ.

במות הרמה מהוות את פתרון ההרמה הבטיחותי והמומלץ ביותר לעבודה בגובה, על פי קביעת המשרד לבטיחות ולגיהות. במות ההרמה מאפשרות שינוע מנקודת הקרקע עד לנקודת העבודה בגובה לציוד, חומרי גלם, מוצרי קצה, כלי עבודה וכמובן אנשי צוות, תוך שמירה מלאה על בטיחותם של העובדים באתר ותמיכה בעבודה רציפה ואפקטיבית יותר, החוסכת בזמן, כסף ומשאבים.

שולחן הרמה – משטח מיושר וקשיח מתרומם מעלה באמצעות זרוע הרמה משוכללת, בעודו מניף אל הגובה ציוד או מכשור במשקל רב, מה שמייתר את הצורך לשאת אותו בעבודת סבלות מאומצת ומגדיל את רמת הבטיחות. 

מלגזה – המלגזה משונעת ככל כלי עבודה בתוך סביבת המפעל, מרימה ציוד וארגזים בעלי תכולה במשקל רב ומעלה אותם לגובה המידוף הרלוונטי. המלגזה ברוב המקרים תגיע לטווח גובה נמוך מזה של במות ההרמה. 

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

במות הרמה לעבודות נקיון

עולם שירותי הניקיון, הוא עולם שכמו שאר התחומים בתקופה המודרנית, התקדם מאוד בזכות פיתוחים טכנולוגיים שונים. אחד התחומים שהתפתח אף יותר מאחרים, הוא תחום הניקוי

במות הרמה לעבודות צבע

צביעת בתים, מוסדות או מפעלים, היא פעולה שגרתית אותה מבצעים אחת לתקופה. הצביעה, משמרת את המראה החיצוני של המבנה ואף שומרת עליו מבלאי ומפגעים מסוימים,

במות הרמה באלעד

כל עובד שמשתמש שביצע שימוש באחת מבין במות הרמה באלעד כבר יודע שמדובר במענה המושלם לכל צורך שעולה בעבודות בגובה. מתוך הבנה כי אנשי מקצוע

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?