במות הרמה

כל הפתרונות לעבודה בגובה במקום אחד – ליפטר

את כל הפתרונות בגובה תמצאו במקום אחד. חברת ליפטר היא חברה המספקת מנופים ובמות הרמה לכל הצרכים, המטרות ולכל סוגי ותנאי השטח. מדובר על חברה המקפידה על ציוד חדיש ותקני, זמינות גבוהה, אחריות ובטיחות. קבלנו את כל הפתרונות לעבודה בגובה.

 

כל הפתרונות לעבודה בגובה במקום אחד

ליפטר היא חברה המספקת פתרונות לעבודה בגובה ולשינוע ציוד ומטען לגובה באמצעות במות הרמה מסוגים שונים באזור המרכז והצפון. המוטו של החברה הוא בטיחות מעל לכל, חיסכון בזמן, כוח אדם ובמשאבים אחרים הקשורים לתקציב. החברה משכירה פתרונות לעבודה בגובה כבר מ-2016 ולכן הניסיון והמקצועיות שלה עולות על חברות אחרות.

כל במות ההרמה של החברה הן חדישות ובעלות שנת ייצור בין 2017-2020 העומדות בתקנים הנדרשים ועוברות כל 6 חודשים בדיקת איכות ובטיחות של משרד העבודה. במות ההרמה אותן ניתן להשכיר בחברה הן בעלות זרוע מפרקית הפועלות על חשמל או על מנוע דיזל ובמות מספריים לעבודות פנים הפועלות באמצעות חשמל. כל הציוד מותאם לגבהים ומשקלים שונים בהתאם לצרכי הלקוחות.

 

במות מספריים חשמליים 6.5 מטר גובה

במות מספריים חשמליים מיועדות לעבודות פנים במקומות סגורים, על משטחים ישרים וקשיחים ולצורך ניידות במקומות צרים. מדובר על במות קטנות במשקל 810 ק"ג ונשיאת משקל של עד 240 ק"ג, באורך 1.49 מטר וברוחב 0.76 מטר עם שינוע קצר החוסך זמן ובטיחות מרבית.

כיום משתמשים בבמות אלה כתחליף לפיגומים על מנת למזער את תאונות העבודה ואת השימוש בסולמות ופיגומים לא בטיחותיים. היכולת שלהן לנוע למעלה ולמטה בצורה אנכית, הבסיס היציב שלהן והעובדה שהן עובדות באמצעות חשמל, הופך אותן לפתרונות נפוצים בכל תחומי המשק.

על פי התקנות של משרד העבודה, על מנת לעבוד בגובה מעל 2 מטר צריך רישיון והסמכה. בנוסף יש להצטייד ברתמת עבודה בטיחותית. את הרתמה מחברים לסל או משטח הרמה המחובר לבמת המספריים החשמליים וכך לא רק שעומדים בתקנות הבטיחות, אלא אף מקצרים את זמני העבודה.

 

לאילו עבודות מתאימות במות מספריים חשמליים?

במות מספריים חשמליים מתאימות לעבודות כמו התקנת מיזוג אוויר, טיפול ותחזוקה של קווי חשמל ותקשורת, עבודות שיפוץ בגובה, צביעה ותחזוקה בגובה, התקנה ותיקון תאורה, עבודות גיזום וגינון בגובה, התקנת תפאורה ומערכות הגברה באולמות ותערוכות, שינוע במחסנים לוגיסטיים ועוד מגוון רחב של עבודות בהתאם למשקל הציוד ולגובה הבמה. בליפטר תמצאו גם במות מספריים חשמליים בגובה של 8 או 12 מטר.

 

במות מספריים חשמליים בגובה 8 או 12 מטר

במות מספריים חשמליים בגובה 8 מטר הן במות מסיביות יותר הנושאות משקל עד 230 ק"ג. בדומה לבמות הרמה מספריים 6 מטר, גם הן עובדות על חשמל הנטען בכל שקע חשמלי כשהיתרון המרכזי הוא צמצום זיהום האוויר ומתאימות לעבודות פנים. כך גם כשמדובר על במות הרמה מספריים חשמליים בגובה 12 מטר כאשר משקל העמסה עד 350 ק"ג.

 

זרוע מפרקית 16 או 20 מטר גובה

זרוע מפרקית המחוברת לבמת הרמה מתאימה לתנאי שטח שונים, בין אם מדובר על דרכי עפר ובין אם על שטח מסולע ושיפוע חד עד 40%. הזרוע עובדת על מנוע דיזל ומשמשת לתחומים רבים כמו ענף הבנייה, חשמל ותקשורת, מפעלי תעשייה, התקנות בגובה, מחסנים לוגיסטיים וכד'. כשמדובר על גובה של 16 מטר הטווח האופקי של הזרוע הוא 8.3 מטר ולכן היא יכולה להתגבר על מכשולים.

בבמת הרמה כזו ניתן לשאת משקל של עד 230 ק"ג ולכן ניתן להרים באמצעותה ציוד כבד. גם זרוע מפרקית של 20 מטר גובה נושאת משקל זהה ומתאימה לתחומים רבים כמו מפעלי שפכים וכימיקלים, שמורות טבע, ענפי הבנייה והשיפוץ ועוד. בליפטר ניתן למצוא פתרונות שונים לעבודה בגובה בהתאם לאופי העבודה, תנאי השטח, המשקל והגובה להם נזקקים.

 

במות הרמה מפרקיות העובדות על חשמל

במות הרמה מפרקיות המגיעות לגובה 15 מטר עובדות על חשמל ויכולות לשאת עד 230 ק"ג. לבמות אלו ישנם סלים שגובה הרצפה שלהם 12.87 מטר, אורך הבמה 6.65 מטר ורוחבה 1.52 מטר. גם במות הרמה אלו יכולות לעבוד בתנאי שטח שונים וקשיחים, לעקוף מכשולים, לעבור במעברים צרים ולעבוד בצורה אופקית ובטיחותית.

בדומה למספריים החשמליים ולזרועות המפרקיות העובדות על דיזל, הן מתאימות לעבודות בנייה, חשמל ותקשורת, תפאורה והגברה, אחסון וליקוט, התקנות ושיפוצים בכל ענפי המשק. ההבדל הוא שהן עובדות על חשמל המחייב שקע חשמלי לטעינה.

הבדל נוסף הוא שהן מתאימות לאזורים מקורים או בנויים לעומת מנוע הדיזל שיותר מתאים לעבוד איתו בשטחים פתוחים מאחר והוא מזהם את האוויר. לפיכך, מי שזקוק לעבודות בגובה באצטדיונים, אולמות, מרכזים מסחריים או ציבוריים ובנייני מגורים, ימצא את במת ההרמה החשמלית יעילה יותר.

כל הפתרונות לעבודה בגובה במקום אחד – ליפטר
כל הפתרונות לעבודה בגובה במקום אחד – ליפטר

 

כיצד יודעים מהי במת ההרמה המתאימה ביותר?

על מנת לדעת מהי במת ההרמה הטובה ביותר בשבילכם יש לדעת מראש מהי המטרה שלכם, באיזה שטח אתם צריכים לעבוד, לאיזה גובה אתה רוצים להגיע, מהו המשקל שאותו הבמה צריכה לשאת והאם צריך מפעיל לבמת ההרמה. על כל ההגדרות תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה במקום אחד. בליפטר ישנם נציגים מקצועיים ומוסמכים שיסייעו לכם להגדיר את כל הנתונים ולהתאים לכם את במת ההרמה המתאימה ביותר.

לכל במת הרמה יש יתרונות וחסרונות ולכן המידע חייב להיות מדויק. בהתאם לכך גם נקבע מחיר ההשכרה, למרות שקבלנים רבים רוכשים במות הרמה לצורך עבודות שוטפות וכך אינם מוטרדים לאורך השנה בכל הנוגע להשכרה. בנוסף, גם הזמינות של במות ההרמה גבוהה, השירות אישי ובעיקר התחזוקה של הבמות והביקורת עליהן משפרות בטיחות.

כן. במת הרמה חשמלית תתאים יותר למבנים סגורים ולגובה נמוך יותר ואילו במת הרמה דיזל תתאים לשטח פתוח, שיש צורך בשיפועים וצריך לעבור מכשולים.

בחירת במת ההרמה צריכה להיות בהתאם לגובה בו נמצאת הדירה ומשקל הציוד שיש להעביר אליה.

האחריות הניתנת לבמות הרמה מכל הסוגים כוללת שירותי תיקונים והחלפת חלקים, שירותי מעבדה ומענה לבעיות תפעוליות בשטח.

כאשר מדובר על אירוע חד פעמי ונקודתי עדיף להשכיר. אם מדובר על עבודות שוטפות עדיף לקנות. בליפטר ניתן לקבל הצעת מחיר וייעוץ מקצועי על הפתרון הטוב ביותר.

כיום קל לקבל מידע והמלצות ברשת. ישנן מספר חברות שלהן אתרים המעניקים מידע, מחירים ושירותים. מומלץ לקרוא ולהשוות בין החברות השונות על מנת שתקבלו את כל הפתרונות במקום אחד.

בכל גובה מעל 2 מטר חייבים לקבל הסמכה שבסופה ניתן רישיון לעבודה בגובה בתחום ספציפי. למשל, גנן הגוזם עצים בגובה יותר מ-2 מטר יהיה חייב לקבל הסמכה בתחום זה לעבודה בגובה עפ"י התקנות.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?