במות הרמה

השכרת מנוף סל

חברת ליפטר בע"מ, המובילה במרכז ובצפון בפתרונות לעבודה בגובה, מציעה ללקוחותיה שירותי השכרת מנוף סל מסוגים שונים לרבות מנוף הרמה קטן או מנוף הרמה חשמלי. מדובר במנופים מתקדמים לנשיאת בני אדם, המתאימים לביצוע בטוח ויעיל של מגוון סוגי עבודות בגובה, לרבות עבודות שיפוץ, ניקוי חלונות בגובה, עבודות תאורה, גיזום ועוד.

 

מה זה מנוף סל?

מנוף סל שאנו מציעים להשכרה הינו כלי הרמה עם מתקן ייעודי ובטוח לנשיאת בני אדם. מנופים אלו מוצעים במגוון סוגים ומידות, החל ממנוף הרמה קטן לציוד יחסית קל בגובה לא רב ועד למתקנים גדולים המגיעים לגבהים מרשימים. כמו כן מנופי סל כפי שאנו משכירים מציגים רמה גבוהה של יציבות, כושר העמסה, ניווט ותמרון בשטח ובגובה.

 

מנופי סל למגוון צרכים

שירותי השכרת מנופי סל רלוונטיים לגורמים פרטיים, עסקיים ומוסדיים. כך למשל נעשה שימוש במנופים אלו לעבודות הבאות:

 

בניה ושיפוצים

מנוף סל מייעל עבודות בניה ושיפוץ בגובה שכן הוא פתרון יעיל, מהיר ובטוח כדי להעלות צוותי עבודה לגובה.

 

גינון וגיזום

באמצעות מנוף סל ניתן לעלות את הגוזם בקלות, מהירות ובטחה לצמרות וענפים של עצים גבוהים ועבותים, שהניסיון לגזום אותם עם סולם הינו מסובך, לא נגיש ולא בטוח. בנוסף נעשה שימוש במנופי סל גם לצורכי קטיף פירות.

 

תשתיות

מנופי סל משמשים גם לביצוע עבודות בגובה של תשתיות כמו חשמל או קווי תקשורת.

מנוף הרמה עם זרוע

אחד מסוגי מתקני ההרמה המבוקשים כמנוף סל להשכרה הינו מנוף הרמה חשמלי עם זרוע מתקפלת. מנופים מסוג זה מציגים כושר תמרון גבוה ויכולת התאמה לכל אורך וגובה של יעד מבוקש. על גבי מנופים אלו ניתן לשאת בני אדם והם מעולים לביצוע עבודות בגובה באופן יעיל, מהיר, חסכוני ובטוח.

יחד עם זאת חשוב לציין כי בעת השכרת מנוף סל מכל סוג ובכדי להבטיח ניצול נכון של זמנים, חשוב לדאוג מראש לחניה מתאימה עבור המנוף.

השכרת מנוף סל
השכרת מנוף סל

 

השכרת מנוף סל

להשכרת מנוף סל, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ליפטר בע"מ בטלפון 077-803-5355 או בהשארת פרטים.

מנוף סל, משמש גם להרמה של בני אדם כך שהוא מכיל גם מתקן ייעודי ומתאים לנשיאה של בני אדם. מנופי סל ישמשו כול אדם אשר רוצה להגיע לגובה ולכן משמש בעיקר לעבודות בנייה.

השימוש של מנוף סל משתנה בין אדם לאדם אך ישנם כמה שימושים נפוצים. לדוגמא, לצורך שיפוצים ובנייה לעבודות שבהם העובד צריך להיות בגובה. בנוסף, מנוף סל משמש גם לביצוע עבודות תשתית וגינון בגובה.

מנוף הסל בעל זרוע מתכווננת ועל כן יכול להיות לגובה למרות שהוא מנוח על הרצפה. אך, חשוב לזכור כי הבסיס שלו גדול ולכן צריך לקחת בחשבון את השטח על הקרקע שהוא תופס, כלומר לפנות לו חניה מתאימה מתחת לאיזור בו רוצים לעבוד בגובה.

מנופי סל שוכרים דרך חברות המספקות במות הרמה לדוגמא, או מתקנים לעבודה בגובה. זכרו כי מדובר בחיים של העובדים שלכם ועל כן, השקיעו בהשכרת מנוף סל איכותי מחברה אמינה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?