במות הרמה

במות הרמה לתליית דגלים

במות הרמה לתליית דגלים מצמצמות למינימום את זמן העבודה הנדרש וממקסמות במקביל את השמירה על הבטיחות ואיכות הביצוע. במאמר זה נציג כללים ודגשים מקובלים שמתייחסים לתלייה והנפת דגלים במעונות רשמיים ואירועים בין-מדיניים ונמליץ על במת ההרמה המתאימה ביותר למלאכה.

 

תליית דגלים: מנהג רשמי, מקובל וחשוב

דגלים הם סמל רשמי, מרשים ואוניברסלי במגוון אדיר של מקומות ואירועים. משגרירויות וקונסוליות, דרך חגיגות מקומיות ועד משחקי ספורט בין מדינות שונות – תליית דגלים היא מנהג שנועד לברך את בואם של אחרים ולבסס אמירה או מעמד אחידים. במות הרמה לתליית דגלים יסייעו להקמה מהירה ואיכותית של מערך הדגלים בכל מקום פנימי או חיצוני, בצורה בטוחה ועם כוח אדם מועט.

במות הרמה מפרקיות 4X4

תלייה והנפת דגלים בהתאם לכללים הרשמיים

תליית דגלים נכונה מתבססת בישראל ובעולם בכלל על פי "פרוטוקול הדגל". זהו מעין קוד אחיד ומוסכם בנוגע לכללי הדגלים – הנפתם, הצגתם, הורדתם ואופן השימוש בהם. בחלק מהמדינות כללים אלו אף מעוגנים בחוק ממש ומתייחסים בעיקר לדגל הלאום הרשמי והמכובד.

בהפעלת במות הרמה לתליית דגלים, על בעל המקצוע שלוקח חלק בפעולה להכיר את כללים אלו ולציית לדרישות המתאימות. דגלי לאום שמתנוססים על גבי תורן מונפים בדרך כלל רק בשעות האור (הדבר מקובל מאוד בבסיסי צבא למשל), אך ישנם מקומות שבהם הדגלים הללו יישארו בראש התורן גם עם רדת החשכה. כמו כן, יש לתלות את הדגל בצורה מרכזית ובולטת.

 

תליית דגלים שונים ממספר מקומות

אם מדובר בתליית דגלים ממספר לאומים שונים (למשל יריד טכנולוגי שמגיעים אליו ממספר רב של מדינות), יש להניף את דגל המדינה המארחת לשמאל הצופים ולהוסיף דגלים נוספים מימין במידה ויש צורך.

את הדגלים של כל הלאומים מלבד המארח, יש לסדר על פי סדר אלפביתי של כל המדינות המשתתפות. התלייה של כל הדגלים תבוצע באותו הגובה ועליהם להיות כמה שיותר זהים בגודלם (למרות שאין אחידות בפרופורציות הדגלים במדידה מדויקת).

במות הרמה לתליית דגלים

בנוסף, אם במת ההרמה לתליית הדגל תשמש להנפה על ראש התורן לעיני כל, יש להניף את דגל הלאום ראשון ולהוריד אותו אחרון. במות הרמה לתליית דגלים יכולות לשמש גם כדרך מהירה ופרקטית להוריד את הדגלים לחצי התורן – סימן אבלות מקובל, שלעתים יש צורך להביע במהירות.

כלל נוסף לגבי תליית דגלים שחשוב להכיר מתייחס לאיסור ההנפה של שני דגלי לאום באותו התורן. ישנן מדינות שבהן מותר להניף דגלים שיש ביניהם היררכיה, כמו למשל דגל המדינה ומתחתיו דגל של מחוז או עיר מסוימת, אך בישראל הדבר אסור בתכלית ולא ניתן להניף את דגל ישראל באותו התורן עם דגלים אחרים.

 

במות הרמה לתליית דגלים או מנופי סל?

פתרונות הרמה שונים מאפשרים כיום לבעלי מקצוע מכל סוג להקים ולבנות אלמנטים בגובה, להעביר אמצעים, לבצע עבודות מעל לקרקע ועוד המון. על מנת לבחור את המתקן המתאים ביותר, מומלץ תמיד להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום ולהבטיח שמשימתכם תבוצע בצורה בטוחה וחלקה.

כשמדובר בתליית דגלים שמצריכה לא פעם גם הקמה מבעוד מועד של מערך תרנים מרוכז, חשוב להבין כיצד לעבוד עם במות הרמה לתליית דגלים ומתי יהיה שימוש למנופי הסל. ובכן, מתקן ההרמה הנפוץ הוא זה שמחובר בקצה שלו סל לנשיאה בטוחה של העובדים או המתקינים.

הסלים מגיעים במגוון גדלים בהתאם לצורך העבודה ומותאמים גם לנשיאה של ציוד עד למשקל או בתצורה מסוימת. בדרך כלל האדם שבתוך הסל הוא גם מפעיל המנוף ששולט בפעולתו. הסל יציב, בטוח ובעל יכולת תמרון טובה בגובה, כך שניתן לתלות דגלים גם על צלע הר מבלי לחשוש מחוסר יציבות או הימשכות לא רצויה של העבודה.

במת ההרמה לעומת זאת, מספקת סביבה סגורה ובטוחה בעלת מדרך ישר, שטוח וקשה, המאפשר להגיע לגובה המתאים בצורה בטוחה ומדויקת, יחד עם הציוד הרלוונטי. במת ההרמה פועלת על ידי מנוע חשמלי עוצמתי וחזק שמאפשר במקביל שליטה קלה ונוחה.

 

במת הרמה חשמלית לתליית דגלים

במות הרמה נמצאות כיום במגוון רחב של שימושים ומקומות כמו אולמות תצוגה, אצטדיונים, קניונים, רחובות, מחסנים לוגיסטיים, גגות בניינים ועוד. כל במה מגיעה עם מאפיינים שונים שמאפשרים לה לענות על תנאי העבודה המדויקים כמו במות הרמה לתליית דגלים עם זרוע מפרקית, במה הפועלת על מנוע חשמלי או דיזל, יכולת השינוע, תנאי השטח, הגובה והמשקל המקסימליים ועוד.

בכל סוג של במת הרמה תמצאו תתי סוגים מגוונים לצרכים משתנים, גם אם מדובר בתליית דגלים במיקום סגור או בשטח פתוח, על גבי תקרה של אולם ענק או מעל תרנים נטועים באדמה, הקמה זמנית של מערך דגלים לטובת ביקור חשוב של ארגון או קהילה ועוד.

 

במת הרמה מספריים לתליית דגלים

במות הרמה מספריים עולות מעלה ומטה בצורה אנכית ולכן צפויות לשרת אתכם היטב במהלך פעולת תליית הדגלים, גם אם מדובר בגדלים שיתנוססו על פני שדרה שלמה. אנו בליפטר נשמח להציע לכם מגוון אדיר של במות הרמה מתקדמות ואיכותיות לכל צורך ומטרה נקודתיים ולהתאים את הבמה הטובה ביותר לעבודה הנדרשת.

תליית דגלים מתבצעת בגבהים גבוהים אשר לאנשים קשה להגיע אליהם ללא סיוע ועל הצורך הזה בדיוק עונות במותה רמה אשר מרימות את התולים לגובה שהם רוצים לתלות בו. הבמות מאפשרות לא להתפשר על הגובה של התלייה בנוחות ובבטיחות.

לבמות הרמה, במיוחד בעבודות של תליית דגלים, במות הרמה מסייעות רבות בכך שהן מאפשרות להגיע במהרה ובקלות אל הגובה המבוקש וכך להוריד או לתלות דגל ללא צורך בפרוצדורה רבה ומסובכת.

מנופי סל, לעומת במות הרמה, מאפשרים יותר תנועה של המתקן כך שהתולה יכול להגיע להרבה אזורים שהבמה לא מאפשרת. בגלל שדגלים לרוב לא נתלים במקומות שבהכרח נוחים להגיע אליהם, מנופי סל יכולים להיות פתרון מתאים יותר.

במת הרמה חשמלית היא במה אשר נע על גבי חשמל כך שהיא יעילה מאוד ולא מצריכה כלל הפעלת כוח מידי אדם אשר עובדים נדרשים אליו פעמים רבות.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?