במות הרמה

במות הרמה לפחחים

פחחות דורשת לא פעם טיפול במשטחים גדולים שנמצאים בגובה. במות הרמה לפחחים יתאימו למגוון רחב של עבודות בתחום, מיישור הפח של רכב אחרי תאונה במוסך ועד בניית מרזב חדש ותקין לרווחת כל הדיירים בבניין. אז באיזו במה מומלץ לבחור? ליפטר עונים על כל השאלות:

עבודה מול משטחים גדולים וקשיחים נחשבת למאומצת. פחחים מיומנים מודעים לטכניקות עבודה המאפשרות להם להתמודד עם הנושא ולבצע את פעולתם בצורה נוחה ומהירה ככל האפשר, אך כיצד עליהם לפעול כשהעבודה המבוצעת היא בגובה?

 

במות הרמה לפחחים בתחום הרכב

עד לפני כמה עשורים, נאלץ הפחח ככל בעלי המקצוע לעלות על סולם בעל עשרות שלבים. הוא נדרש לעשות זאת לפעמים באמצעות רתמות הקושרות אליו את ציוד העבודה ונאלץ לרדת ולעלות פעמים רבות עד שישלים את מלאכתו. מלבד הזמן היקר שהגביל את אותו פחח לעבודה אחת או שתיים מידי יום, הוא נותר חשוף כדרך קבע גם למפגעים ולסכנות בטיחותיות קשות מאוד.

כדי להתגבר על כל אלו, פותחו במות הרמה לפחחים. הבמה היא גוף מכאני מתקדם שמחובר למנוף ולגלגלים המשנעים אותו על פי הצורך. תנועת המנוף כמו גם זו של הבמה כולה משתנה ממתקן למתקן, כך שהפחח יכול להתאים לעצמו את הבמה המדויקת לצרכיו ולסגנון עבודתו.

כך למשל, פחחי הרכב לא צריכים עוד להסתפק בסולמות מסוכנים כדי לפעול מול רכב שהרימו לגובה והם יוכלו להשתמש בבמת הרמה פשוטה שנעה מעלה ומטה (במת הרמה מספריים) כדי להגיע עד לנקודת הפח הרלוונטית שעליהם להחליף או ליישר.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה לפחחים לעבודות בניין

גם בתחום פחחות הבניין חלה התפתחות מדהימה וכיום במות הרמה לפחחים מחליפות הלכה למעשה את הפיגומים או הטיפוס המסוכן שנדרשו כדי להתקין או לתקן מרזב, תעלות, גגוני פח ואלמנטים שונים. כעת יכול הפחח להגיע בדיוק לנקודת הטיפול שלו ללא מאמץ או סכנה, לטפל בבעיה בדיוק ובמהירות ולהתפנות לעבודות נוספות.

בעלי מקצוע רבים שמתמחים בפחחות מחזיקים בפתרונות הרמה שונים, בהתאם לטיב העבודה, העלאת ציוד מקצועי וצוות, גובה מקסימלי ועוד קריטריונים שונים. במות הרמה לפחחים יכולות להתאים לשימושים משתנים וחשוב לאפיין את צרכי העבודה המדויקים לפני שניגשים לבחירת במת ההרמה המתאימה.

במות הרמה לפחחים

בחירת במות הרמה לפחחים

במות הרמה מתקבלות בכמה וכמה סוגים ומספר רחב מאוד של מאפיינים: במת הרמה חשמלית, במת הרמה דיזל, במה הידראולית, ניידת או נייחת, בגובה ומשקל משתנים, אפשרויות שינוע, יכולת התפעול ועוד. להלן סוגים של במות הרמה לפחחים שיתאימו למנעד רחב של עבודות:

 

במות הרמה מספריים

במות אמינות ויציבות מפלדה, שמטרתן היא לנוע בהתאם לתנאי הסביבה ולבצע פעולות שדורשות עבודה בגובה, כמו למשל התקנת משטח חיצוני בקומה גבוהה, או תיקון פח של רכב במוסך.

 

במת הרמה זרוע מפרקית

במות אלה נועדו בעיקר כדי לשנע צוותי עבודה וציוד, באופן שבו זרוע מתקפלת נפתחת בהתאם לגובה הרצוי ובקצה שלה יש סל הרמה מתוכו פועל הפחח. הבמה מתאימה למגוון רחב של עבודות, במקומות גבוהים מאוד או בסביבה פתוחה.

 

במות הרמה נגררות

פתרון הרמה אידיאלי לתחזוקה ולתשתיות שהותקנו במקום גבוה. במות אלה נגררות על ידי רכב לנקודה הרצויה כך שבעל המקצוע יכול לקחת את הבמה שלו למגוון לקוחות ותנאים סביבתיים לעבודה.

 

במות טלסקופיות

רוב במות ההרמה הטלסקופיות מציעות זרוע ישרה וארוכה במיוחד, שתתאים מאוד להגעה לנקודות העבודה שיש להן בעיית גישה מסוימת. הבמה הטלסקופית מאפשרת לעבור מעל קירות גבוהים או עצים, לעקוף מרפסות ואובייקטים כדי להגיע למקום התיקון.

מלבד סוגי הבמות, חשוב כאמור לאפיין את עבודת הפחח ולהביא בחשבון שיקולים אישיים ומקצועיים בעבודתו. אחת הנקודות החשובות לעניין היא כושר ההעמסה על הבמה. במות סטנדרטיות נושאות כ-200-300 ק"ג, מה שעשוי להספיק לעבודת התקנה של משטח פח פשוט, אך בעבודות פחחות תעשייתיות וגדולות ייתכן שיהיה צורך בבמה של 700 ק"ג למשל.

עניין נוסף הוא המרווח על גבי המשטח. במות הרמה לפחחים בנויות כך שהן מאפשרות לפחח לעמוד על המשטח בנוחות ולפעול, כך שצריך לוודא שהבמה מספיק גדולה להכיל את כוח העבודה ואת הציוד הרלוונטי. בדרך כלל המידות הסטנדרטיות הן 200 ס"מ לאורך ו-140 ס"מ לרוחב.

 

במת הרמה איכותית לפחחות זה ליפטר!

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק במות הרמה איכותיות ומתקדמות שמשרתות מגוון עצום של בעלי מקצוע ותחומי עבודה ותורמת להתייעלות המשק. אצלנו תוכלו לבחור במה להשכרה או לרכישה, יחד עם קבלת ליווי מקצועי צמוד להתאמת הבמה הנכונה לעבודתכם ואחריות מלאה בכל רכישה או השכרה.

הבמות שלנו מגיעות עד לשנת הייצור 2017 בלבד וזאת על מנת להבטיח לכם שימוש בבמות אמינות ואיכותיות בלבד, כל אחת מהן עוברת בדיקה חצי שנתית ומוחזקת אצל צוות מקצועי ומיומן ביותר בתחום. פנו אלינו ונשמח לסייע לכם לבחור את הבמה המתאימה.

למרות שפחחים עובדים על גבי מכוניות שהן לא בהכרח גבוהות כמו לצבוע תקרה לדוגמא, עדיין יש להם צורך להגיע לגבהים שאין הם יכולים להגיע ללא עזרה ממתקן ובדיוק לכך קיימת במת הרמה. 

במת הרמה מספריים היא במה שכוללת מנוף מספריים אשר מחבר בין הבסיס של הבמה למתקן שעליו עומד הפחח. המספריים מאפשרים הרמה בטיחותית ומקצועית של המשטח שעליו עומד הפחח.

ישנם סוגים רבים של במות הרמה כדוגמת במת הרמה מספריים, במת הרמה טלסקופית וכן במת הרמה נגררת. במות הרמה לפחחים יבחרו לפי הצורך של הפחח, לדוגמא עבור פחחים שעובדים על גבי כלי רכב גבוהים כדוגמת אוטובוס, זאת צריך להילקח בחשבון.

במות הרמה איכותיות ממקצוענים ניתן למצוא בחברת ליפטר אשר מציעות מגוון רחב מאוד של פתרונות הרמה מקצועיים ואיכותיים אשר יבטיחו את הבטיחות והנוחות שלכם בעבודה בגובה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?