במות הרמה

רכישת במת הרמה – מתי זה משתלם?

השימוש הנרחב שאנחנו עושים בבמות ההרמה השונות, הביא לפיתוחן של במות הרמה משוכללות וחדישות, המאפשרות לנו עבודה יעילה, נוחה ובטוחה בגובה. לצד המבחר הרב של במות ההרמה, אצל אנשים רבים קיימת ההתלבטות בין השכרת במת הרמה לבין רכישתה. אז מתי באמת משתלם לרכוש במת הרמה?

 

במות הרמה – הפתרון האולטימטיבי לעבודות בגובה

מחסנים, מרכזים לוגיסטיים, ענפי הבנייה ותחומים נוספים, נדרשים פעמים רבות לבצע עבודות בגבהים שונים, באופן הדורש מהם לאתר את הפתרונות היעילים והבטיחותיים ביותר. בין הפתרונות הבולטים בנושא נמצאות במות ההרמה השונות, המאפשרות העלאת אנשים וציוד במשקלים שונים לגובה, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית.

 

מהם ההבדלים בין במות ההרמה?

כאשר ניגשים לבחור את במת ההרמה המתאימה ביותר לצרכים והמטרות שלנו, סביר להניח כי ניתקל במגוון סוגים ודגמים שונים של במות הרמה ולפיכך, חשוב להבין מה ההבדל בין במות ההרמה, כך שנוכל לעשות מעט סדר בדברים ולקבל את ההחלטה המתאימה ביותר.

 

במות ההרמה נבדלות במספר היבטים עיקריים:

 

גובה

לכל במת הרמה קיים הגובה המקסימלי אליו היא יכולה להגיע.

 

משקל

אחד ההיבטים המרכזיים המבדילים בין סוגי במות ההרמה השונים הוא כושר הנשיאה של במת ההרמה.

 

סוג הנעה

כיום, ניתן למצוא שני סוגי הנעה עיקריים בבמות הרמה, הנעה חשמלית והנעה באמצעות מנוע דיזל, באופן המשפיע על עוצמת במת ההרמה והתאמתה לסוג המשטח בו מתבצעת העבודה.

 

במות הרמה – רכישה או השכרה?

השימוש הנרחב בבמות ההרמה, מעלה לא פעם את השאלה מה הכי משתלם – רכישת במת הרמה או השכרה? אין ספק כי השכרת במת הרמה היא פתרון נוח ויעיל במיוחד, שכן במחיר ההשכרה אנחנו מקבלים שירות מקיף ומקצועי בכל הקשור לתפעול במת ההרמה והטיפול השוטף בה. אך פעמים רבות, דווקא רכישת במת הרמה יכולה להוות פתרון משתלם במיוחד.

 

רכישת במת הרמה – מתי זה משתלם?

מתלבטים אם לרכוש במת הרמה או לשכור אחת? במרבית המקרים, השאלה תלויה בטווח הזמן של הפרויקט. ככל ומדובר בפרויקט לטווח ארוך ובשימוש נרחב ותכוף בבמות ההרמה, הרי שרכישת במת הרמה תהיה הפתרון המשתלם ביותר עבורכם.

על מנת לוודא כי רכישת במת ההרמה היא אכן הפתרון המומלץ והמשתלם ביותר עבורכם, כדאי ומומלץ לפנות לצוות המקצועי בחנות ממנה אתם מתכוונים לרכוש את במות ההרמה ולאפיין יחד איתם את צרכי העבודה וטווחי הזמן של הפרויקטים, באופן שיסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

רכישת במת הרמה - מתי זה משתלם?
רכישת במת הרמה – מתי זה משתלם?

 

היכן רוכשים במות הרמה?

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של במות הרמה ודגמים חדישים ומשוכללים ובמידה ואתם מחפשים פתרונות זולים מעט יותר, הרי שניתן למצוא גם במות הרמה יד שנייה שעברו בדיקות וטיפולים מקיפים ויסודיים. כך או כך, כאשר רוכשים במות הרמה, חשוב לרכוש מחנות מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם קניה בראש שקט.

כפי שראינו, את במות ההרמה השונות ניתן להשכיר או לרכוש, ושאלת הכדאיות נעוצה בעיקר בטווח הזמן של הפרויקט הנדון. ככל ומדובר בפרויקט העתיד להימשך זמן רב וכן בשימוש נרחב ותכוף בבמות ההרמה, הרי שרכישת במת ההרמה תהיה הפתרון הנוח והמשתלם ביותר עבורכם.

במות הרמה חדשות או יד שנייה, רוכשים רק בחנות מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום, בעלת צוות מקצועי ומיומן, אשר יעזור לכם לאפיין את מהות העבודות ולהתאים עבורכם את במת ההרמה המתאימה ביותר לצרכים והמטרות שלכם.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?