במות הרמה

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה? עם מחירים הוגנים ותחרותיים תוך שירות אדיב ומקצועי, טלפון אחד אלינו והבמה כבר בדרך אליכם, לנשר ולאיזורי שירות רבים אחרים.

 

סוגי במות הרמה

ישנם סוגים רבים של במות הרמה מתוך הבנה כי כל עבודה דורשת ניואנסים וצרכים אחרים. על פניו אין זה משנה באיזו במה בוחרים כי ברגע שבחרתם לוותר על הפיגומים אתם כבר בחרתם בפתרון יעיל ואמין הרבה יותר, אך אם נעמיק בהבדלים בין הבמות תגלו שבמה מסוימת יכולה להקפיץ את יעילות העבודה שלכם משמעותית ביחס לבחירת במה אחרת שמתאימה פחות.

 

דוגמאות לעבודות ולבמה המתאימה

כאמור, בחירת הבמה המתאימה לעבודה הספציפית שלכם תסייע לכם ליעיל את העבודה ולהטיב אותה מבחינת המהירות והבטיחות של העובדים. ריכזנו בטבלה הבאה כמה דוגמאות נפוצות לעבודות ואת הבמות הרמה בנשר שמתאימות ביותר עבורן.

 

תיאור העבודה דגשים חשובים הבמה המתאימה
תיקון תאורה בלובי של בניין מגורים 1.       עבודה בגובה יחסית נמוך

2.       עבודה חד פעמית שיכולה להסתיים בכמה שעות

3.       הצבת הבמה על משטח ישר

במת מספריים חשמלית לעבודות פנים – 6.4 מטר Mantall XE80N
התזת בטון של בית קרקע 1.       עבודה בגובה משתנה

2.       דרושה תזוזה גבוהה של העובד

3.       הצבת הבמה על משטח לא בהכרח ישר

זרוע מפרקית מנוע דיזל 21 מטר 4X4 – Haulotte HA20RTJPRO
תיקון עמוד חשמל ברחוב 1.       עבודה חד פעמית בגובה ובזווית קבועים

2.       לא דרושה תזוזה של העובד

3.       הצבת הבמה על משטח ישר

זרוע מפרקית מנוע חשמלי 15 מטר Haulotte HA15IP

 

במות הרמה בנשר – להשכרה או למכירה

לאחר שהשתכנעתם ובחרתם את הבמה שמתאימה לכם נותר להחליט האם אתם מעוניינים לקנות את הבמה או דווקא להשכיר אותה לתקופה שלשמה אתם צריכים במה זאת. העיקרון המרכזי שצריך להוביל אתכם הוא מידת השימוש העתידי שלכם בבמה שכן אם אתם לא עתידים להשתמש הרבה בבמה ומדובר לדוגמא בעבודה חד פעמית, השכרה תהיה בול בשבילכם, כעת נעמיק קצת בהבדלים.

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה בנשר <<<

 

קניית במה

אם לדוגמא אתם חלק מעירית נשר אשר מבצעת עבודות רבות בגובה כדוגמת תיקון עמודי חשמל, סביר שדווקא יהיה לכם משתלם יותר במות הרמה בנשר למכירה. עבודות בגובה יכולות להיות דבר שבשגרה עבור אנשי מקצוע מסוימים ואם נראה שאכן העתיד צופן שימוש רב בבמות הרמה בנשר, קנייה היא האופציה הטובה ביותר.

במות הרמה בנשר
במות הרמה בנשר

 

השכרת במה

אך אם אתם אנשי מקצוע שמבצעים לרוב עבודות בגובה נמוך ופתאום צצה עבודה בגובה גבוה, דווקא בחירת במה להשכרה תהיה לכם משתלמת יותר, בהמשך לכך שלא תצטרכו לאחסן את הבמה אלא אנחנו נדאג להביא אותה ישר אליכם ולקחת אותה בחזרה בסיום תקופת ההשכרה. למרות שמדובר בציוד להשכרה שנמצא בשימוש על ידי כל מיני אנשי מקצוע, אנחנו שומרים על הציוד שלנו חדיש וברמת תחזוקה גבוהה כך שלא תרגישו בהבדל.

כמעט כל סוגי העבודות בגובה (גובה של עד כ-20 מטרים) יכולים להתבצע בעזרת במות הרמה בנשר. בין אם תבחרו לקנות במה שתהיה שלכם ובין אם תבחרו להשכיר לתקופות ספציפיות שבהן אתם באמת משתמשים בבמה, אנחנו בLifter במות הרמה, מתחייבים לספק ציוד איכותי וחדיש כך שמצד אחד תייעלו משמעותית את העבודה שלכם, אך מצד שני לא תוותרו על הבטיחות הכל כך חשובה בעבודה בגובה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת.

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה.

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

במות הרמה בטירת כרמל

אם אתם רוצים להשכיר או אפילו לקנות במות הרמה בטירת כרמל לעבודה מידית הגעתם למקום הנכון, אנחנו בליפטר נותנים מענה מידי לקריאות מתוך הבנה כי

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?