במות הרמה

במות הרמה להתזת בטון

במות הרמה להתזת בטון יאפשרו לבעל המקצוע להגיע לנקודת הגובה המורכבת ביותר על מנת לבצע את פעולת ההתזה בקלות ובבטחה, ללא הפרעות וללא עיכובים. כיצד תבחרו את הבמה המתאימה ביותר? המשיכו לקרוא ומיד תגלו:

 

התזת בטון – מתי ולמה?

התזת בטון היא טכניקת ביטון מקובלת למקומות שבהם יש צורך לייעל את תהליך הבנייה וללא צורך בפעולה מורכבת או כאשר יש צורך לבטן אזור שהגישה אליו קשה. רעיון ההתזה פשוט מאוד להבנה: הבטון ניתז החוצה מצינור ייעודי ומשמש למקומות שבהם יציקה בטפסנות סטנדרטית לא תתאפשר, כמו תקרת מנהרות, קירות או כלונסאות.

ההתזה מציפה את האזור הרלוונטי בשכבה דקה של תערובת בטון ייחודית ולאחר מכן יש להחליק אותה לטובת מריחה של האיטום. זוהי שיטה מהירה וזולה ליציקה שהופכת כיום מקובלת יותר ויותר ליישום על משטחי בטון אופקיים ותקרות בטון כמו בחניונים, מקלטים, מרתפים ועוד.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה מספריים להתזת בטון

עבודת היטון איננה מורכבת כבעבר מבחינה לוגיסטית, אך דורשת מיומנות ובקיאות רבה מאוד בתחום, בייחוד בשלב החדרת החומרים הנדרשים להתזה כמו מזרזי ייבוש או רכיבים שמשפרים את חוזק הבטון. במות הרמה להתזת בטון מסוג מספריים, מציעות תנועה אנכית מעלה ומטה, כך שניתן יהיה לעלות לגובה ההתזה הרצוי ללא מאמץ וללא שימוש בסולמות גבוהים או פיגומים מסוכנים.

הבמה סגורה מכל צדדיה כך שבעל המקצוע יכול לעלות יחד עם מכונת ההתזה. אם יש צורך בעבודה רוחבית (למשל התזה על פני שטח רחב), ניתן לבחור במת הרמה בעלת אפשרויות שינוע מתאימות.

 

במות הרמה מפרקיות להתזת בטון

במות הרמה להתזת בטון אמורות להביא בחשבון גם סיטואציות מורכבות יותר, בהן אין כלל דרך להתקרב למשטח הרצוי ולכן יש להביא את בעל המקצוע אל נקודת העבודה האופטימלית ביותר. בתחום התזת הבטון זו יכולה להיות עבודת חידוש לבטון ישן בחניון מקורה ענק, או התזה כהכנה לאיטום בקיר חיצוני של בניין שנבנתה לו תוספת.

במקרים אלו ובייחוד מכיוון שהשטח עצמו כבר בנוי, ייתכן שלא נותרה גישה מספיק טובה אל נקודת מריחת הבטון, דבר שמצריך הן התזת בטון והן שימוש בבמות הרמה בעלות זרוע מפרקית.

במות הרמה להתזת בטון

במות הרמה להתזת בטון בעלות זרוע מפרקית יכולות לנוע גם בצורה אופקית, כלומר הצידה ולעתים (תלוי בסוג) גם ב-360 מעלות. הדבר מאפשר לבעל המקצוע לקבל שליטה הרמטית בפעולתו, תוך שהוא נותר בנקודה אחת שניתן לתפעל ולשנע על פי הצורך.

מנוף ההרמה מתכוונן על בסיס זרוע מפרקית שמתיישרת ומתקפלת בהתאם לצורך, כך שניתן לעקוף מכשולים בגובה ולהציב את העובד בנקודה הרצויה.

 

כך תבחרו במות הרמה להתזת בטון

במות הרמה נחשבות כיום לפתרון העבודה הבטוח והאיכותי ביותר בגובה. באמצעותן אפשר לבצע מגוון אדיר של עבודות מקצועיות כמו חשמלאות, חקלאות, בנייה ושיפוצים, פחחות וגם עבודות שונות בתחום הבטון.

כל במה מציעה מפרט טכני שונה מאחרות, שיתאים לסוגים שונים של עבודות. ניתן לבחור במות הרמה להתזת בטון על פי הגובה המקסימלי ומשקל הנשיאה, אפשרויות השינוע, מנוע דיזל או חשמלי, גודל הבמה, ההספק ועוד.

במות הרמה מספריים מגיעות עם מנוע חשמלי שנטען בקלות, כך שהעבודה יכולה להתבצע ללא הפסקות כל עוד מדובר בהתזה במקום סגור, או במקום כמו מדרכה או משטח בטון שמהווה מדרך ישר וקשה. יתרון נוסף בבמות אלו הוא היכולת שלהן להרים משקלים גדולים הודות ליציבות המוצלחת של משטח ההרמה ולכן הן יתאימו מאוד לעבודות רחוב וחוץ, מחסנים גדולים, מפעלים ואולמות.

במות הרמה מפרקיות מגיעות עם זרוע ארוכה ומתקפלת, שתאפשר הגעה גם לנקודות קשות ומאתגרות יותר שנמצאות בגובה, מה שיקל על מלאכת התזת הבטון במקומות עם גישה מוגבלת. זוהי במה משוכללת ומתקדמת שבה העובד הוא גם מפעיל הזרוע ולכן בעל המקצוע נדרש להיות מיומן הן בטכניקת מריחת הבטון והן בתפעול במת ההרמה ובעבודות בגובה.

במות מפרקיות מגיעות עם מנוע חשמלי או דיזל וחלקן גם בעלות יכולת תנועה בשטח (4X4), דבר שמאפשר עבודה בתנאים ובמשטחים שאינם מפותחים, סלולים או מרוצפים בהכרח.

בחירת במות הרמה להתזת בטון בעלות זרוע מפרקית יגיעו לטווחי גובה משמעותיים וגם לכיוונים משתנים, תוך עיקוף מכשולים שונים ובבטחה מוחלטת. זו הסיבה שהן משרתות חלק משמעותי מענף הבנייה והגינון, לרבות עובדי איטום, קבלנים ומחסנאים.

 

מעוניינים להשכיר או לקנות במת הרמה?

שאלו את עצמכם:

מהו הגובה המקסימלי שאצטרך להגיע אליו בעבודתי? מהו משקל ההעמסה הנדרש? מהו גודל הבמה הרצוי והיכן אוכל לאחסן אותה? האם הבמה תנוע בקרקע מישורית או סלעית ומשתנה? מהי רמת הגמישות של הזרוע? האם נוח להפעיל אותה? האם הבמה מיוצרת על ידי יצרן איכותי ובעל שם? האם ההשכרה היא מחברה שמקפידה על תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר?

כל אלו ועוד שאלות רבות יביאו לדיוק מושלם בבחירת במת ההרמה שמתאימה לכם. אנו בליפטר נדאג להתאים את הבמה האיכותית והמצטיינת לצרכי העבודה שלכם ולהעניק לכם שירות מקצועי ואמין בכל השכרה או רכישה של במת הרמה.

במקרה של חשיפה לכימיקלים בקרב מתחמי תעשייה או לרמות גבוהות של כלורידים כתוצאה מקרבה לים, ניתן יהיה להשתמש בבמת ההרמה כדי לבצע הטלאה בהתזה יבשה של חומר השיקום. ככל שמדובר בהתזה במפלס גבוה כמו גשר, על משטח של מבנה או אפילו ארובה, ניתן להשתמש בבמת הרמה מפרקית או טלסקופית כדי להשלים כראוי את פעולת השיקום על גבי כל המשטח.

רוחות, לחות וגם רעשי אדמה סמויים – בנקודת זמן כלשהי, כל מבנה בטון מגיע בשלב כלשהו לרמת שחיקה שדורשת טיפול בסדקים והתפוררות במעטפת הבטון. אם עד לאחרונה נערכו טיפולים אלה באמצעות סנפלינג, כיום ניתן לבצע אותם בהצלחה יתרה באמצעות במות הרמה. במות אלה מספקות סביבת עבודה בטיחותית לחלוטין ומציבות את העובד בדיוק בנקודות הביצוע האידיאליות, תוך מעברים חלקים ומהירים בין אזורים שונים, דבר שחוסך בזמן רב ויקר בתהליך העבודה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?