במות הרמה

כמה עולה במת הרמה?

אם ברצונכם לרכוש או לשכור במת הרמה, וודאי תשאלו את עצמכם – כמה עולה במת הרמה?  האם כדאי לרכוש מתקן הרמה קטן או גדול? אילו סוגים ודגמים ישנם? ואיזו במת הרמה הכי תתאים לפרוייקט שלי? חברת ליפטר בע"מ, היא בין החברות המובילות בארץ אשר מאפשרת ללקוחותיה למצוא את הפתרונות הטובים ביותר, בזמן שהם נדרשים לעבוד בגובה רב. אנו מעסיקים עובדים מקצועיים ומנוסים שידעו להסביר ולייעץ לכל לקוח, מהו המתקן הרמה המתאים לו ביותר, ואיזה הכי משתלם לו מבחינה כספית. בואו נבחן איך מבינים כמה עולה במת הרמה.

 

במות הרמה מפרקיות 4X4

 

ברור צרכים – השלב הראשון 

לפני שתשכירו או תרכשו במת הרמה, כדאי להבין מה הצורך שלכם? לאיזה פרוייקט בנייה או שיפוץ תצטרכו את במת ההרמה? ישנם מתקני הרמה שמתאימים לעבודות פנים ויש במות המותאמות לנסיעה בתוואי שטח, לעבודות חוץ. ישנן במות הרמה המגיעות לגובה של עד 6 מטר ויש כאלה הנישאות לגובה של 21 מטר!

ישנה חשיבות להבין את צורכי הקבלן, סוג העבודה, באיזה גובה מקסימלי יתבצעו העבודות בשטח והאם זו עבודה סטטית או מורכבת מכמה נקודות פעילות. לפניכם כמה סוגי עבודות בגובה שדורשות סוגי במות הרמה שונים:

 

משך הפרוייקט – השלב השני

לאחר שנציג של ליפטר סייע לכם להבין איזו במת הרמה מתאימה לכם, כדאי לדעת מראש – לכמה זמן מתוכנן הפרוייקט שלכם? האם אתם צריכים את במת ההרמה לפרוייקט ספציפי אחד? בנייה או שיפוץ של בנין? או עבודה רוחבית לכמה פרוייקטים במקביל – כמו שילוט במספר כבישים. יותר מזה, האם אתם קבלנים שמשתמשים תדירות בבמות הרמה וזקוקים לשירותי מתקני עבודה בגובה בפרוייקטים שונים? אולי רכישת במת הרמה תשתלם לכם יותר מהשכרה לפרוייקט אחד ספציפי. 

במקרה של רכישת במת הרמה, כדאי לקנות במה שתתאים למספר סוגים של עבודות, במת הרמה שתתאים גם לתנאי פנים וגם לתנאי חוץ. במקרה שכזה כדאי להמליץ על 2 במות הרמה סטנדרטיות שניתן לבצען מספר פרוייקטים מגוונים:

1. במת הרמה זרוע מפרקית בעלת מנוע דיזל המגיעה לגובה של 16 מטר.

2. במת הרמה זרוע מפרקית בעלת מנוע חשמלי, המגיעה לגובה של 15 מטר.

 

אחת מן הבמות הללו תתאים למגוון עבודות בגובה, בהתאם לצרכים שלכם כקבלנים. המשיכו להתייעץ עם נציג של ליפטור במות הרמה, לבירור הצרכים המדוייקים שלכם והמלצה – האם להשכיר או לקנות במת הרמה?

 

כמה עולה במת הרמה?
כמה עולה במת הרמה?

 

אז כמה תעלה לכם במת הרמה?

כדי לחשב שכירות או רכישה של במת הרמה , ניקח את כל הגורמים שמנינו ונחשב אותם:

במת ההרמה שנבחרה (אותה בחרנו לפי סוג וגובה העבודה והיצרן) + משך זמן הפרוייקט + עלות ההובלה והשינוע.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?