במות הרמה

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה נחשבות לדרך החסכונית, הבטוחה והיעילה ביותר לבצע התקנות של מערכות מיגון ואבטחה בגובה. מהן יתרונות הבמה וכיצד הן צפויות למקסם את פעולותיו של המתקין? הכל כאן:

 

התקנת מערכות אזעקה בגובה

כולנו שואפים לשמור על שלומנו ורכושנו ולכן מקיפים את עצמנו בהגנות המתאימות. אחת הבסיסיות וההכרחיות שבהן, היא מערכת האזעקה והאבטחה שמאפשרת לעסקים להגן על תכולת בית העסק, לבתים פרטיים לשמור על חפציהם יקרי הערך ולמוסדות, ארגונים, בתי נופש, מרכזים טכנולוגיים ועוד המון להגן על הפריטים שנמצאים במקום.

כיצד מתקינים את מערכת האזעקה? הדבר דורש תכנון מקצועי, שבמסגרתו נלקחים בחשבון חיישני מגע וחיישני נפח, סוגי מצלמות האבטחה, סוגי התראות במערכת האזעקה, הסוואה וכיסוי, מיגון ביום ובלילה, אינפרא אדום, תקשורת אלחוטית, מחשובית, דרך הכבלים, מול הרכזת, למוקד האבטחה ועוד. לאחר שכל אלו מקבלים ביטוי תכנוני מתאים, אפשר לגשת לשלב הבא – פעולת ההתקנה.

כאן מעורבים בעיקר אמצעים ורכיבים שמתאימים לזמן והמקום ובראשם במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה המערכות מותקנות כמעט תמיד בנקודה גבוהה, בנקודה אחת כמו התקרה או באופן היקפי כמו סביב מבנה סגור. לשם כך, המתקין זקוק לדרך נוחה ובטוחה שתאפשר לו לעלות לגובה מבלי לסכן את עצמו, או חלילה את הציוד שעמו ושעלול ליפול מטה ולהיהרס.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה פרטיות

במת ההרמה נחשבת כיום לפתרון האולטימטיבי למתקינים מכל סוג, הן מטעמי הבטיחות המאפשרים לה להעלות את אנשי הצוות לגובה הנדרש יחד עם ציוד ההתקנה וללא כל קושי והן מטעמי אפשרויות השינוע והתפעול של הבמה, מה שיאפשר למתקין להמשיך לנוע כל זמן שהוא נותר בגובה, מבלי לרדת ולעלות פעם אחר פעם כדי להגיע לנקודה הבאה.

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה אף נחשבות כיום על פי המשרד לבטיחות ולגיהות כאמצעי הבטיחותי והיעיל ביותר לעבודות גובה, שיתאים לכל המוסדות, המבנים ותצורות העבודה. בהתאם לכך, גם התקנת מערכת אזעקה בתקרת בית מלון שמתנשא לגובה של כמה מטרים טובים תוכל להתבצע בקלות ובמהירות.

 

פתרונות הרמה מתקדמים למתקינים

ליפטר במות הרמה מספקת במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה ואבטחה שמצטיינות בטווחי משקל וגובה משמעותיים, יציבות גבוהה, אפשרויות לעקיפת מכשולים ומיגון ברמה גבוהה. מלבד לכל אלו, המתקינים שיבחרו לרכוש במת הרמה או להשכיר אותה דרכנו ייהנו מתפעול פתרון הרמה מתקדם מיצרן בעל שם בתחום, שמתמחה בפתרונות הטובים בעולם.

כדי לוודא שאצלנו תקבלו את הכלי הרלוונטי ביותר לעבודה ובכל רגע נתון, אנו דואגים לתחזוקה קפדנית ומקצועית – הן בהתאם להנחיות היצרן והן בהתאם לבדיקות התקופתיות כחוק מטעם בודק מוסמך של משרד העבודה.

את במת ההרמה הרלוונטית תוכלו להתאים על בסיס שיחת התייעצות עם אחד מנציגנו. הבמה תותאם לכם על פי אופי העבודה ונתוני השטח, היקף ההתקנה וכל נקודה נוספת בתהליך העבודה שתעזור לבחור את האפשרות הטובה ביותר.

 

כיצד בוחרים במה מתאימה להתקנת האזעקה?

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה נבדלות אלו מאלו גם בהתאמתן לשטחים סגורים או פתוחים, מתווה השטח (מפולס ומישורי או שטח עפר לדוגמה), אפשרויות התפעול והשינוע, המצבר ועוד. לפניכם הסוגים המרכזיים שיתאימו להתקנת מערכות אבטחה ואזעקה:

 

במת הרמה חשמלית מפרקית

במת הרמה המבוססת על מצבר חשמלי במתח מתאים ובשל כך פעולתה שקטה למדי. התפעול של הבמה נוח מאוד והיא איננה דורשת תדלוק (להבדיל ממנוע הדיזל), מה שמאפשר לעבודה להתבצע ללא הפסקות ובאופן חלק מההתחלה ועד לסיום. במות אלו מתאימות לעבודה על גבי משטחים קשיחים וישרים כמו רצפה או בטון בשטחים בנויים וסגורים.

כמו כן, כושר נשיאת המשקל שלהן הוא עד 230 ק"ג, מה שיאפשר לשני עובדים לעלות מעלה בקלות רבה עם כל הציוד הנדרש להם. הזרוע המפרקית של הבמה מספקת עקיפה למכשולים שונים בדרך אל נקודת העבודה וככל שישנם כאלו.

 

במת הרמה חשמלית מספריים

במות הרמה שמתאימות גם כן למקומות מישוריים וקשיחים, שמאופיינות ברמת בטיחות גבוהה במיוחד, באמצעותה ניתן להתקין מערכת אזעקה באזורים כמו מחסנים, אולמות תצוגה, מוזיאונים ועוד.

במת הרמה מספריים נעה מעלה ומטה באופן אנכי, כך שהיא מתאימה למגוון רחב של עבודות שבהן יש פעולת תלייה מסוימת או התקנה של מערכות תקשורת שונות ותיקונן. ניתן לשנע על גבי הבמה עובדים, ציוד וכלי עבודה ככל שידרש, תוך שמירה על יציבות ועמידות מעולה.

 

במת הרמה מפרקית דיזל

זהו הסוג שרבים מזהים כ"מנוף סל", הודות לצורתו ואופן הפעולה. כאן קיימת זרוע מפרקית ארוכה שבקצה שלה סל נשיאה למתקין. הוא יגיע בבטיחות מלאה לנקודת ההתקנה תוך עיקוף המכשולים בדרך והצבתו בדיוק מרבי בנקודה הרצויה.

הזרוע עצמה מגיעה באורכים, מידות וסוגים שונים כך שאפשר יהיה להתאים במה מדויקת יותר לתהליך העבודה. לבמות אלו כושר נשיאה מתקדם ויכולות תמרון שהופכות את העבודה לנוחה, חסכונית ובטוחה ביותר.

במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה
במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה

 

זקוקים לבמה האיכותית ביותר? פנו אלינו!

ניתן למצוא מגוון במות הרמה למתקיני מערכות אזעקה, אך חשוב להתאים כל אחת לפעולותיו הספציפיות של המתקין ולתנאי עבודתו הנדרשים. בליפטר תוכלו לקבל שיחת ייעוץ מקצועית שתאפשר את איתור הבמה המתאימה ביותר והשכרתה או רכישתה, לרבות אחריות ושירות תיקונים.

יש לבדוק תחילה את סביבת ההתקנה ולוודא שמידות הבמה מתאימות למעברים ולתנאי השטח (משטח מישורי, מרוצף, אספלט, עפר וכו'). לאחר מכן, יש לבדוק את תקינות ציוד האבטחה/ האזעקה ולוודא כי בידכם הרישיונות המתאימים לעבודה בגובה. כעת יש לגדר את שטח העבודה ולפנות אותו מאובייקטים שעלולים להפריע לתזוזת הבמה על הקרקע או בגובה. לסיום, יש להעריך את תנאי מזג האוויר (לעבודות התקנה חיצוניות) ולוודא כי כמות האור מספקת להשלמת העבודה.

לאחר בחירה בסוג מערכת האזעקה על כל רכיביה (חיישנים, סוג המצלמה, מסכי הבקרה, סוג ההתראות, מיגון ועוד), יהיה צורך לקבוע את כל הנקודות בהן תוצב המערכת ולסקור את תנאי הגישה אליהן ואת מהלך ביצוע החיבור. לעתים יהיה צורך באופני עבודה משתנים בין נקודה לנקודה, מה שדורש במה בעלת מאפיינים טכניים מיוחדים. במקרה כזה, תוכלו לפנות אלינו לייעוץ מקצועי במהלכו נאתר את במת ההרמה המתאימה ביותר למשימה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?