במות הרמה

מתקני הרמה למתקיני מצלמות אבטחה 

מתקני הרמה למתקיני מצלמות אבטחה מלווים את תהליכי ההתקנה, החלפת זיכרון ההקלטה והתיקונים בכל רשת המצלמות המקומית שהותקנה בגובה ומהווים כלי עבודה פרקטי ויעיל שמקצר את זמני העבודה ומייעל את בטיחות המתקין. בין אם יש לכם בית פרטי, עסק, משרד או בניין – מתקן ההרמה צפוי לשרת גם אתכם. אז מהן האפשרויות הקיימות בשוק? כל המידע ממש כאן:

 

אתגרים בהתקנת מצלמות אבטחה

מצלמות האבטחה הולכות ומשתכללות, מתפתחות ומתאימות עצמן למגוון רחב של תנאים ומקומות. פלא שרבים ממהרים להתקין אותן? מתקיני מצלמות האבטחה כבר הפכו לבעלי מקצוע בפני עצמם והם נדרשים לבקיאות טכנולוגית מושלמת, תודעת שירות מפותחת ולא פחות חשוב – עבודה מהירה ומדויקת בעת ההתקנה.

אם בעבר נדרש המתקין להתרוצץ מנקודה לנקודה שבה צריך שוב להציב את הסולם, שוב לטפס, למקם, לסדר, לרדת ולעלות, הרי שכיום במת ההרמה תפתור עבורו את כל צורכי ההתקנה או הטיפול במצלמות הקיימות.

במות הרמה מפרקיות 4X4

מהו מתקן הרמה למתקיני מצלמות אבטחה?

מדובר באמצעי מכאני הכולל גלגלים ומתקן הרמה לגובה, שיכול לשאת הן את המתקין עד לגובה המצלמה או קו ההתקנה הרצוי, אלא גם את כל הציוד הנדרש לכך והכל בבטיחות מלאה, במהירות וביעילות שמגבירה את תפוקת העבודה ומקצרת משמעותית את משך ההתקנה והטיפול בלקוח.

במות הרמה נחשבות כיום לאמצעי הבטוח ביותר לעבודה בגובה, כך על פי דו"ח שהפיק המשרד לבטיחות וגיהות. הבמה מגיעה במגוון רחב של סוגים ותתי סוגים, כך שכל מתקין יוכל להתאים אותה לצרכיו האישיים ולאופי ההתקנות שהוא מבצע:

מתקני הרמה למתקיני מצלמות אבטחה

חיפוש מתקני הרמה למתקיני מצלמות אבטחה

מתקינים שפועלים מול מפעלים ותעשיות יידרשו למתקן הרמה שמגיע לגובה משמעותי, בעוד שמתקיני מצלמות אבטחה בבנייני משרדים או חנויות יעדיפו במת הרמה קומפקטית שיודעת לנוע במקומות צרים וצפופים. מתקיני מצלמות שפועלים מול עירייה או גוף קהילתי יצטרכו לבחור בבמת הרמה שתרים אותם למקום נסתר בין ענפים או מאחורי חומות וכן הלאה.

 

סוגים והבדלים בין פתרונות הרמה שונים

קיימים מספר סוגי במות הרמה, לכל אחד מהם סט שימושים אפשריים אחר וייעוד שיתאים לפורמטים משתנים של עבודה בשטח.

האפשרויות נעות בין טווחי משקלים וגבהים מקסימליים, אפשרויות שינוע בהתאם למתווה שטח מסוים, מאפיינים טובים יותר לעבודות חיצוניות או פנימיות בחללים גדולים וגבוהים מאוד, אפשרות לעבודה בתוך סל הרמה, מתקני הרמה לנשיאת אבזור כבד, במות ניידות, נייחות, מונעות בדיזל או בחשמל, עם זרוע טלסקופית, זרוע מפרקית ועוד ועוד.

 

מתקני הרמה מתאימים למתקינים ולטכנאים

ישנם ענפים שיעדיפו מתקן מסוג מסוים מאוד, למשל הצורך בבמה הידראולית או במה נייחת על סמך מאפייני העבודה עצמה. כל במה תתאים לנשיאת משקלים וגבהים אחרים וכל אחת תותאם במדויק ללקוח ולצרכיו. כאשר מדובר במתקיני מצלמות אבטחה, ייתכנו מספר אפשרויות שעשויות להתאים:

במות הרמה מספריים

במות אלו קיבלו את שמן על שם אמצעי ההרמה, שמבנה ה"זיג-זג" שלו המתרומם מעלה ומטה דומה למבנה של מספריים. להבדיל מהן, מדובר במבנה יציב ואיתן במיוחד שעשוי פלדה, כך שניתן לעמוד עליו ולשאת עליו ציוד במשקל כבד ביותר. לרוב הבמות יש גלגלים המאפשרים תנועה טובה לנקודת העבודה והן מתאימות מאוד לעבודות תחזוקה ועבודות רוחביות, כמו למשל הצורך להחליף סוללה או לבדוק מצלמה-מצלמה בתוך מבנה סגור.

במות זרוע

מדובר בבמות הרמה שמשנעות בעיקר בני אדם, להבדיל מבמות המספריים המתפקדות גם כנושאות ציוד לגובה כמו מזגנים, חלקי חילוף לרכבים וייתכן שגם אמצעים מתאימים להתקנת המצלמה. במות אלו מכילות זרוע ארוכה וגם טווחי גובה משמעותיים, כך שיהיה אפשר להגיע לנקודות שנמצאות באזור מאתגר יותר, למשל לטובת התקנת מצלמה סמויה על גבי חומה שענפי עץ מסתירים או בחלק החיצוני של מרפסת גבוהה שצריך לעקוף באמצעות הזרוע. במות הזרוע מתאימות מאוד להתגברות על מכשולים, כך שהן יציבו את המתקין בדיוק בנקודה המתאימה והרצויה לו לעבודה.

כאן אפשר להתייחס גם לשני סוגים מרכזיים של במות הרמה

האחת היא במה טלסקופית המכילה זרוע ישרה וארוכה מאוד. השנייה היא במת זרוע מפרקית שתוכל להתרומם במספר זוויות, כדי להתמודד עם סביבה אף מאתגרת יותר כמו שיפועים, צוקים, מכשולים מסתירים ומפריעים ועוד.

במות הרמה נגררות

פתרונות ההרמה הנגררים הם דרך אפקטיבית מאוד להתנהלות יומית במספר אזורי פעילות משתנים, דבר שצפוי לשרת מתקיני מצלמות אבטחה שעובדים במספר כתובות שונות בכל יום עבודה. הבמה נגררת על ידי וו גרירה לרכב אחר כך שניתן לשנע אותה בקלות רבה. לרוב נפגוש אותה אצל חברות תקשורת, שבדומה למתקיני המצלמות זקוקים גם כן לאמצעי מתאים לעבודות פריסת תשתית ותחזוקה המבוצעים בכמה נקודות גבוהות.

 

פרמטרים נוספים שחשוב להתייחס אליהם

  • מגוון הבמות הקיימות מאפשר לכל מתקיני מצלמות האבטחה לקבל מענה יעיל לכל עבודה בגובה, תוך בחירה באמצעי שמתאים לצרכי ותנאי העבודה, חוסך משמעותית בזמן העבודה ובכוח האדם ומגביר משמעותית את בטיחות המתקין.
  • טווחי המשקלים של במות ההרמה עומדים על 200-300 ק"ג ויש כאלו שמגיעות גם עד 700 ק"ג. חלקן בעלות משטחים מרווחים של 140 ס"מ המאפשר תזוזה נוחה והנחה של ציוד רב לצידו של המתקין. לכל במה כאמור מנוע שונה (חשמלי או דיזל) וגם גובה מקסימלי.

 

אמרתם פתרונות הרמה – אמרתם ליפטר

אנו בחברת ליפטר בע"מ מתמחים בייבוא ושיווק פתרונות הרמה מתקדמים ואיכותיים לבעלי מקצוע, מתקינים וחברות מכל הסוגים. לאורך שנות עבודתנו צברנו ניסיון עשיר ואנו ערוכים לספק מעטפת שלמה משלב הליווי למציאת במת ההרמה הרצויה, דרך אפשרויות הקנייה או ההשכרה שאנו מספקים לפי דרישתכם ועד למתן האחריות והשירות הטכני שניתן לכם בשטח, אם וכאשר תתעורר בעיה.

כל הציוד הקיים אצלנו יוצר החל משנת 2017 ואילך, מה שמצביע על השאיפה שלנו לספק רק במות הרמה מתקדמות וחדשניות, שאין להן בעיות תקינות או בלאי. לראיה – כל אחת מבמות ההרמה הקיימות אצלנו במלאי עוברת בדיקה חצי שנתית מטעם בודק מוסמך של משרד העבודה כחוק. בנוסף, אנו עומדים בתקנים האירופאיים והישראליים המחמירים ביותר להחזקת במות ההרמה.

 

מגוון מתקני הרמה לרכישה והשכרה

נשמח להציע לכם שירות אפיון והתאמה מלא לבמת ההרמה שתשרת אתכם לאורך עבודתכם כמתקינים וכטכנאים של מצלמות אבטחה ולספק את הפתרונות המוצלחים ביותר ממיטב היצרניות. לרשותכם מספר אפשרויות בחירה מתאימות שנשמח להמליץ עליהן:

  • במת מספריים חשמלית לעבודות פנים (6.5 מטר) – במה לעבודות בגבהים נמוכים שתתאים לבתים, משרדים ובניינים ובעלת יכולת העמסה של 240 ק"ג על גבי במה בגודל 1.49 מטרים ורוחב 0.76.
  • במת מספריים Mantall XE80N – מתאימה לעבודות עד כמעט 8 מטרים, עם במה רחבה וארוכה בעלת יכולת נשיאה של עד 230 ק"ג ויכולת עבודה בחללים קטנים, צרים או צפופים מאוד.
  • במת הרמה זרוע מפרקית 16 מטר 4X4 – במה זו מגיעה עד לגובה של 20.6 מטרים ומשקל העמסה של 230 ק"ג. במצבה המכונס מגיעה במה זו ל-8.8 מטרים ורוחבה הוא 2.42 מטרים. הבמה מתאימה לנסיעה בשיפוע, מסתובבת 360 מעלות ומאפשרת הגעה בנסיעה מהירה לכל נקודה מאתגרת.

ואלו רק קומץ מהאפשרויות שנוכל להציע לכם על מנת למקסם את העבודה ולחסוך לכם משמעותית בזמן ומאמץ. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי למציאת פתרון ההרמה המתאים ביותר בעבורכם. 

ישנם הרבה סוגים של מתקני הרמה אשר מתאימים למתקיני מצלמות אבטחה אשר יהוו פתרון לכך שהם צריכים להגיע לגובה ואינם יכולים לעשות זאת ללא מתקן עזר. בין היתר ניתן למצוא במות הרמה, במות הרמה ניידות, במות ממונעות או כאלו שניתן פשוט לדחוף ביד.

במות זרוע הן במות הרמה אשר כוללות גם זרוע. הזרוע מאפשרת להגיע לטווחים ולגבהים אשר הבמה לא תמיד מאפשרת מעצם היותה מה שמותאם ליותר סוגים של עבודות ומאפשר דיוק גבוה יותר בהגעה למקום בו מתבצעת העבודה.

בחירת המתקן המתאים ביותר צריך להתבסס על צרכי ותנאי העבודה כדוגמת טווח המשקל שהמתקן יכול לשאת וכן היכולת שלו לנוע במקרה ומדובר בעבודה שמצריכה זאת.

כמובן, אין הכרח לקנות מתקן הרמה על מנת להשתמש בו, וניתן לבחור רק לשכור את המתקן במקרה שלא צריך אותו לתקופה ארוכה אלא לעבודה חד פעמית או כמה עבודות ספורות.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

מתקני הרמה לטכנאי מיזוג אוויר

בעולם הבניה והשיפוצים, ישנן עבודות רבות שצריכות להיעשות בגובה רב מעל פני הקרקע, החל מהתקנת פרגולות וכלה בתיקון דודי שמש. במאמר זה, נתמקד אופן פרטני

מתקני הרמה לגוזם עצים 

גיזום עצים וכריתת עצים נחשב לתחום מגוון מאוד שלפעמים נועד לשפר את אורח חיי העץ, לפעמים לטובת הימנעות ממפגעים בטיחותיים כמו קריסת ענפים או מפגש

במת הרמה נגררת

במת הרמה נגררת היא במת הרמה עם מנוע דיזל וזרוע מפרקית (או זרוע פירקית), אשר ניתן לגרור אותה למקום העבודה באמצעות רכב מסחרי מתאים, עם

במת הרמה זרוע פרקית להשכרה

במת הרמה פרקית, נקראת גם במת הרמה מפרקית, או עם זרוע מפרקית, במת הרמה זרוע פרקית להשכרה מיועדת לשימושים שונים, בענפים שונים במשק. הייחודיות של

במות הרמה אנכיות

במות הרמה אנכיות הן כנראה בין מתקני ההרמה המבוקשים והנפוצים ביותר. הן קלות משקל, זולות יחסית להשכרה, או לקנייה וגם נוחות לשימוש. הן משמשות להגבהה

זרוע הרמה

במות זרוע הרמה מפרקיות לעבודות חוץ ופנים חברת ליפטר בע"מ מוכרת ומשכירה במות זרוע הרמה מקצועיות חשמליות ודיזל. מדובר בבמות הרמה חדישות, תוצרת מותגים עולמיים

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?