במות הרמה

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז למה במות הרמה הן פתרון כל-כך יעיל, וכיצד תוכלו לבחור נכון במות הרמה עבור הפרויקט שלכם בקלנסוואה? בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שעליכם לדעת.

 

עבודות בגובה בקלנסוואה – מתי נרצה לשלב במות הרמה?

מטבע הדברים, סביבת הבנייה בקלנסוואה מחייבת את הקבלנים לשלב בהמון פרויקטים שונים עבודות בגובה, כאשר עבור משימות ספציפיות ייתכן כי במות הרמה יהוו פתרון נהדר, כמו למשל:

צביעת חלל פנים – אין זה משנה אם מדובר בעסק, משרדים או בכלל בית פרטי – לא מעט קבלנים וכן גם אנשי מקצוע בתחום הצביעה יכולים למצוא את עצמם מבצעים עבודות בגובה עבור המשימה הנדרשת. עד השנים האחרונות, הפתרון המועדף על אנשי המקצוע השונים היה דווקא סנפלינג – אך פתרון זה אינו עונה על הדרישות של אלו שרוצים לבצע את העבודה על הצד הטוב, הבטיחותי והיעיל ביותר, בטח לא כאשר מדובר בשטח עבודה גדול ונרחב אותו נצטרך לצבוע. עבודה עם סנפלינג אמנם יכולה לעבוד גם בתחום הצביעה, אך במסגרת שיטה זו, המשימה יכולה לקחת גם מספר ימים, וכמובן שהיא דורשת צוות שלם, תנאים מאוד לא יעילים בהשוואה לאלו שתוכלו ליהנות מהם על ידי הזמנת במות הרמה.

למידע נוסף אודות במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

 

שיפוצים – שיפוצים ועבודות שונות בתוך בניינים הופכים להיות יעילים פי כמה כאשר משלבים במות הרמה. לדוגמא, יוסוף, אחד הלקוחות הכי ותיקים שלנו הוא קבלן שיפוצים עם רזומה מרשים, שזכה בין היתר לעבוד גם בקלנסוואה – והוא מזכיר לנו כל פעם מחדש עד כמה במות ההרמה שלנו הקלו על העבודה שלו כאשר היה צורך לבצע עבודות בגובה. יוסוף הרבה להשתמש בבמת הרמה חשמלית, שעולה ויורדת בגובה אנכי.

 

במות ההרמה שלנו – הבחירה הנכונה שלכם

במות ההרמה שלנו מאפשרות לכם להרים עובדים וציוד לגובה בצורה הרבה יותר בטוחה ויעילה מכפי שהכרתם עד היום. כך תוכלו להתקדם ולהמשיך עם העבודה שלכם ללא כל חשש וכמובן, ללא עצירות בלתי צרויות שקורות בדרך-כלל בגלל שנצטרך לבצע בדיקות בטיחותיות מרובות במהלך כל עבודה בגובה. בנוסף, כדאי לציין כי לא תצטרכו לעבוד יותר עם סולמות, ותוכלו לחסוך בכוח אדם בצורה משמעותית – במות ההרמה שלנו נעות באופן עצמאי לחלוטין, ולעיתים גם עובד או שניים יספיקו.

 

האם כדאי לרכוש במות הרמה או להשכיר אותן?

כמובן שאנחנו מציעים לכל הדורש גם במות הרמה למכירה, אך בשל העלות הגבוהה שלהן – אנו ממליצים על כך רק במקרים בהם מדובר על עבודות בגובה שוטפות אשר עשויות להימשך לאורך תקופת זמן ממושכת. במקרים בהם מדובר בעבודות בקלנסוואה שהן חד-פעמיות או קצרות יחסית – השכרה תהיה הרבה יותר משתלמת.

 

איך עובד התמחור?

אצלנו ניתן להשכיר במות הרמה עבור כל סוג עבודה בגובה, לפי יום וכן גם לפי שבוע או חודש. הנה כמה פרמטרים אשר עשויים להשפיע על המחיר:

סוג הבמה – האם תעדיפו לעבוד עם במה נייחת או ניידת, ומה יתאים לסוג העבודה הספציפי שלכם – במה גדולה או קטנה?

גובה העבודה – גובה העבודות שלכם משפיע גם הוא מאחר ובהתאם אליו תצטרכו לבחור את סוג הבמה הספציפי שיתאים לכם. תוכלו למצוא אצלנו במה כבדה שמגיעה עד ל-12 מ', אך גם תוכלו למצוא במת מספריים חשמליות קלה יותר שנעה בגובה של עד 6.5 מ'.

 

האם יש עלויות נלוות?

כדאי לציין כי בנוסף למחיר ההשכרה, ישנו גם מחיר נלווה עבור שינוע הבמות. מחיר הובלה ללקוח עשוי להשתנות בהתאם למרחק, והוא נע בין 250 ל-600 שקלים. אצלנו תוכלו לקבל במות הרמה עבור העבודות שלכם בהקדם האפשרי, ואפילו תוכלו להזמין מהיום להיום!

במות הרמה בקלנסוואה - כל הסיבות לבחור נכון
במות הרמה בקלנסוואה – כל הסיבות לבחור נכון

אז מה היה לנו?

אין ספק כי במות הרמה הן פתרון יעיל ובטיחותי בצורה יוצאת מן הכלל כאשר מדובר בעבודות בגובה – גם בכאלו הנערכות בקלנסוואה. בתור חברת במות ההרמה המובילה בארץ, הצוות המקצועי שלנו מתחייב לספק לכם את הפתרון היעיל ביותר במחיר המשתלם ביותר, וכמובן תוך זמן אספקה קצר מאוד. אז אם אתם רוצים לקחת את העבודות בגובה שלכם לשלב הבא – צרו קשר עם הצוות של "ליפטר במות הרמה" בהקדם!

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?