במות הרמה

במות הרמה לעבודות צבע

צביעת בתים, מוסדות או מפעלים, היא פעולה שגרתית אותה מבצעים אחת לתקופה. הצביעה, משמרת את המראה החיצוני של המבנה ואף שומרת עליו מבלאי ומפגעים מסוימים, כמו השפעות מזג האויר ולחות. אך, על מנת לצבוע מבנים גדולים כמו מפעלים, משרדים וחנויות גדולות, צריכים הצבעים להתמודד עם אתגר הגובה, שהרי מבנים אלו הם לרוב בעלי קירות שנישאים לגבהים של מטרים רבים.

עד לאחרונה, היה על הצבע להשתמש במגוון אמצעים מורכבים, על מנת להגיע לכלל המקומות בקירות המבנה. אך, בעת האחרונה, חידוש טכנולוגי התפתח בעולם הצביעה, והוא השימוש בבמות ההרמה, אודותיהן נפרט כעת.

 

מהן במות הרמה לעבודות צבע וכיצד הן עובדות?

במות הרמה, הן מעין במה, משטח או כלוב מגודר, שמחוברים למנופים מסוגים שונים. אותם מנופים, מחוברים לבסיס אותו ניתן לנייד באמצעות גלגלים, ואת הבסיס יחד עם המנוף והמשטח שעליו מביאים לקרבת מקום העבודה בגובה. כך, על מנת לבצע עבודת צביעה בגובה רב, בצורה נוחה ובטיחותית, כל מה שעל הצבע לעשות, הוא לקחת את ציוד הצביעה שלו, הכולל גלגלות, דליי צבע ומברשות, לעמוד יחד עם הציוד על במת ההרמה, לחכות שצוות העובדים יקרב אותו אל מקום העבודה וירים את מנוף במת ההרמה לאט ובצורה בטיחותית הישר אל מקום העבודה, ולהתחיל לצבוע בנוחות במקום המיועד לכך.

 

היתרונות של במות ההרמה

השימוש בבמות ההרמה לצביעה, מביא אתו יתרונות רבים אודותיהם נרחיב כעת.

בטיחות

פעם, היה על העובד בגובה, לחשוף את עצמו למגוון סכנות כאשר הוא היה עולה למקום העבודה בגובה יחד ציוד העבודה שלו. העבודה, הייתה לרוב מבוצעת על ידי שימוש בסולמות גבוהים, או רתמות אליהן היה העובד מתחבר. צורות עבודה זו, הייתה חושפת אותו לסכנות נפילה ואבדן שיווי משקל, או אפילו לפציעות שונות שהיו יכולות להיגרם כתוצאה מחוסר היציבות איתו נאלץ היה העובד בגובה להתמודד. כעת, באמצעות במת ההרמה, כל מה שעל העובד לעשות הוא לחכות שהמשטח היציב עליו הוא עומד, יגיע הישר אל מקום הצביעה המיועד, וביציבות ובנוחות, תוך אפשרות תמרון מקסימלית, הוא יכול לצבוע את קירות המבנה בכל גובה שנדרש ממנו.

יעילות

יחד עם הבטיחות, מגיעה גם היעילות. כאשר העובד יכול להשקיע את מיטב מרצו ומאמציו בצביעה, ללא מחשבות נוספות הקשורות לשמירה על הבטיחות והיציבות שלו, העבודה יכולה להתבצע בצורה מהירה יותר. בנוסף, איכות העבודה יכולה להשתפר בצורה משמעותית. שכן, אם בעבר היה על העובד להשקיע זמן רב על מנת לקחת הפסקה מעבודת הצביעה בגובה על מנת לאכול משהו או ללכת לשירותים, הוא היה צריך לרדת מהסולם, לשחרר את עצמו מהרתמה ולהוריד את כל הציוד שלו ממקום העבודה בגובה. אך כעת, הודות לשימוש בבמות ההרמה, כל מה שעליו לעשות הוא ללחוץ על המנוף הייעודי של במת ההרמה, והוא ירד בצורה מהירה ובטיחותית להפסקה לה הוא נצרך, ללא הסיבוכים הטכניים המורכבים שאפיינו הספקות כאלו בעבר.

 

סוגי במות הרמה מרכזיים

ישנם כמה סוגים של במות הרמה שעליהם נרחיב, על מנת לספק לכם את הידע הנדרש לביצוע מיטבי של עבודת הצביעה.

במת הרמה מספריים חשמלית

סוג אחד של במות הרמה, הוא במות הרמה שמתרוממות על גבי מנגנון שמזכיר בצורתו מספריים גדולות. מה שהקנה לבמה זו את שמה. במת הרמה זו, בעלת יכולת הרמה אנכית בלבד, מה שמייעד אותה למקומות כגון מפעלים ומחסנים, בהם ניתן להגיע הישר אל מתחת למקום העבודה המיועד.

למידע נוסף בנושא במת הרמה מספריים חשמליות, לחצו כאן >>>

במות הרמה מפרקיות וטלסקופיות

סוג נוסף של במות הרמה, שנועד למצבים בהם לא ניתן להגיע הישר אל מתחת למקום העבודה המיועד, הוא במות הרמה טלסקופיות, שכשמן כן הן, מאפשרות להאריך את מנוף במת ההרמה בצורה שמזכירה טלסקופ. בנוסף, קיימות במות הרמה בעלות זרוע מפרקית, שמזכירה זרוע רובוטית בעלת מפרקים רבים, שאף היא נועדה למצבים בהם לא ניתן להגיע ישירות אל מתחת למקום העבודה.

 

חברה מומלצת

החברה המומלצת להשכרה של במות הרמה, היא חברת "ליפטר". חברה זו בעלת מוניטין רב בכל הקשור לשינוע, תחזוקה, בטיחות ותפעול של במות הרמה למטרות שונות.

כל מה שנשאר, הוא להזמין את במת ההרמה ולבצע את הצביעה המיועדת.

במות הרמה לעבודות צבע
במות הרמה לעבודות צבע
על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?