במות הרמה

במות הרמה באור עקיבא

במות הרמה באור עקיבא הן פעמים רבות הפתרון המושלם לעבודות בגובה. אצלנו בליפטר תמצאו מגוון גדול של במות הרמה במחירים הוגנים ותחרותיים שיסייעו לכם לבצע כל עבודה בצורה יעילה ובטוחה. כדי להבטיח שזה אכן יהיה המצב כדאי להשקיע מחשבה בבחירת הבמה לפי סוג והיקף העבודה, הנה כמה עקרונות חשובים בבחירת הבמה הנכונה לכם.

 

בחירת במות הרמה באור עקיבא

אם יצא לכם לעבוד עם במות הרמה באור עקיבא אתם ודאי יודעים שמדובר במקפצה משמעותית ביעילות ובבטיחות בעבודה בגובה גבוה ואף בעבודה בגובה נמוך. עם הידע הזה, חשבו כמה יכולה להועיל במת הרמה אשר מותאמת לעבודה שאתם עתידים לבצע. הליך בחירת במת הרמה צריך לכלול כמה שלבים כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר בין הבמה לעבודה.

 

איך יודעים שבמת הרמה נדרשת לעבודה?

במות הרמה מתאימות לסוגים רבים של עבודות כדוגמת עבודות חשמל, גינון, בנייה, ועוד בתנאי כמובן שיש צורך בעבודה בגובה שאליו הבמה מרימה את העובד ואת הציוד שלו. לעיתים הבחירה בפיגומים יכולה להיות טובה יותר כאשר לדוגמא רוצים להגיע לגובה גבוה מאוד או יודעים שמדובר בעבודה ארוכה שדורשת קונסטרוקציה קבועה בגובה, אך כאשר מדובר במשימות מידיות בגובה שהבמות מגיעות אליו, כנראה שתעדיפו דווקא לעבוד עם במת הרמה.

 

הכרת סוגי במות הרמה

לכולנו בני האדם יש נטייה להימשך למוכר או לפופולרי מבלי באמת לבדוק את האיכות ואת ההתאמה אלינו. כאשר מדובר בבמות הרמה באור עקיבא אשר דורשות השקעה כלכלית, חשוב לא להימשך לבמה הכי חדישה או הכי פופולרית ולנסות לנטרל רעשים אלו. יכול להיות שהבמה הכי פופולרית היא אכן גם הכי טובה לסוג העבודה שהיא מתאימה אליו, אך לסוג העבודה שלכם יכול להיות שדווקא יתאים לכם סוג אחר. סוגי הבמות נבדלים בכמה אלמנטים וביניהם כדי לדייק את העבודה שאתם עתידים לבצע:

  1. תנועה אנכית מול תנועה אופקית ( או שילוב של השתיים)
  2. מנוע חשמלי מול מנוע דיזל
  3. במה רחבה וארוכה מול במה צרה וקטנה
  4. תנועה על מישור מול תנועה 4X4

 

בחירה בין השכרה לקניה

בחירה נופת שתצטרכו לעשות כאשר תרצו לעבוד עם במת הרמה באור עקיבא היא בין השכרת במה לקנייתה. אנחנו בליפטר – במות הרמה מציעים את שני סוגי החוזים מתוך הבנה כי לעיתים אין צורך בבמה שתהיה שלכם אלא רק במענה מידי לעבודה קצרה או חד פעמית. כמובן שיש גם היבט כלכלי בבחירה לשכור ולא לקנות במה חדשה שתצטרכו לקחת בחשבון כדי לעשות את ההחלטה המשתלמת ביותר. בכל מקרה אנחנו דוגלים במחירים הוגנים ונוחים!

במות הרמה באור עקיבא
במות הרמה באור עקיבא

 

הזמנת הבמה

לאחר שאתם סבורים איזו במה אתם רוצים והאם תרצו להשכיר אותה או לקנות אותה לשימוש שלכם הגיע הזמן לבצע את ההזמנה. אנחנו מבינים את הצורך המידי בבמות שלנו לצרכי עבודות שדורשות תגובה מהירה כדוגמת תיקוני חשמל בגובה, ולכן אנו כבר כאשר תבצעו את ההזמנה הבמה המתאימה תהיה בדרך אליכם.

בתוך כל סוגי במות ההרמה קל ללכת לאיבוד, אך צריך לזכור שיש משמעות גדולה לבחירת הבמה הנכונה לסוג ולמשך העבודה שתרצו לבצע. אם אתם לא בטוחים מה היא הבמה הנכונה בשבילכם כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו בליפטר ולקבל סיוע מקצועי ומהימן למציאת ולהזמנת הבמה הנכונה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?