במות הרמה

3 סיפורי מקרה על שימוש בבמת הרמה מספריים לעבודות פנים

אצלנו בליפטר, נרתמים לכל בעיה או אתגר אותו מביאים הלקוחות שלנו לידיעתנו. יש אצלנו לקוחות רבים שפונים אלינו מדי יום עם בקשות, התייעצויות, קריאות לעזרה, ובסופו של דבר גם להגיד לנו תודה על הטיפול המסור והמקצועי שאנחנו משתדלים כל הזמן לספק לכולם. ננסה להציג בפניכם כעת טעימה קטנה מאותם סיפורי מקרה מרגשים, בהם סייענו עם שירותי במות ההרמה שלנו לפרוייקרטי עבודות פנים שונות, ויחד עם הלקוח פתרנו את בעיית הנגישות בהצלחה.

 

השימוש בבמות מספריים כפתרון לעבודה בגובה

אחת הבמות הפופולריות ביותר, בהן אצלנו בליפטר משתמשים בעבודות פנים, היא במת הרמה מספריים חשמלית. במת הרמה מסוג זה, מבוססת על מתקן עם גלגלים שמהווה את בסיס הבמה. לאותו בסיס, מחובר מנגנון מנופי, שכאשר הוא נמתח בצורה אנכית הוא מזכיר בצורתו מספריים ענקיות. זו בדיוק הסיבה שלבמות הרמה מסוג זה, קוראים במות הרמה מספריים.

למנוף המספריים, מחוברת מעין במה, כלוב או משטח יציב ומסיבי. על המשטח הזה, יכולים הלקוחות שלנו לעמוד יחד עם כלי העבודה שלהם או עם המתקנים אותם הם צריכים להתקין, וכך בסופו של דבר לבצע את העבודה בגובה בנוחות וביציבות.

במות ההרמה הללו, מספקות אפשרות הרמה אנכית לעובד בגובה, והן מתאימות ללקוחות שלנו שיכולים להגיע הישר מתחת למקומות העבודה בהם הם נדרשים לבצע את העבודה בגובה. זו בדיוק הסיבה שבמות הרמה מסוג כזה, מתאימות בעיקר לעבודות פנים, ושאת הסיפורים על השימוש בהן נציג בפניכם כעת.

 

סיפור מקרה 1: צביעת בניין משרדים באמצעות במת הרמה מספריים

לפני כמה חודשים, פנה אלינו  יעקב, קבלן עבודות צבע מאזור המרכז, שקיבל על עצמו פרויקט ענק של צביעת מבנה משרדים בתל אביב. עבודות הצביעה, כוללות בין היתר את הטיפול והצביעה של קומת הלובי של הבניין, שהיא בעלת קירות גבוהים מאוד, ובנוסף היה על יעקב לחשוב על פתרונות יצירתיים לצבוע נקודות מסוימות מחוץ לבניין, בגובה רב, בצבע שיכול לעמוד בפני פגעי מזג האוויר.

עבודת הצביעה בגובה, דורשת מהעובדים לקחת איתם את ציוד הצביעה ואת דליי הצבע, להרים את עצמם בצורות מסוימות לגבהים הנדרשים ולבצע את העבודה בצורה מדויקת וחלקה.

הקושי בשיטות העבודה המסורתיות בגובה

עד לאותה נקודה שבה יעקב פנה אלינו, הוא היה משתמש במגוון דרכים מורכבות מאוד מבחינה טכנית על מנת להגיע למקומות גבוהים ולבצע בהם צביעה. הוא היה מביא אתו משאיות וטנדרים מלאים בציוד, כגון סולמות וחבלים, על מנת להרים את העובדים שלו למקומות הגבוהים יחד עם הצבע. במקרים מסוימים, הוא היה אפילו שוכר את שירותיו של פועל שהיה בעל רישיון לסנפלינג, על מנת שירתום את עצמו מנקודה אליה הוא יעגן את עצמו בבניין ויגלוש לאט לאט למקום העבודה בגובה, יצבע אותו ולאחר מכן בצורה בטוחה יטפס חזרה.

האתגר של יעקב

אין ספק שהדרכים הללו היו מורכבות מאוד וקשות לביצוע. הוא אף נדרש לשלם על העובדים שלו ביטוח מורחב יותר, מכיוון שהוא חשף אותם לסכנות רבות מאוד כאשר הם עבדו בצורה הזו בגובה. נוסף על כך, הוא כבר חווה מקרים לא פשוטים של פציעות של עובדים בעבודת הצביעה בגובה, ולכן הוא היה מלא בחששות לקראת הפרויקט אותו הוא לקח על עצמו.

יעקב חיפש חידושים ופתרונות טכנולוגיים שיקלו על העבודה שלו, ומחבר טוב שהיה לקוח שלנו, הוא שמע על חברת ליפטר. יעקב יצר איתנו קשר, וצוות העובדים שלנו נרתם לעזור ליעקב למצוא פתרון הנדסי טוב לביצוע הצביעה בגובה. לאחר מחשבה, בחרנו לשלוח ליעקב במות הרמה מספריים חשמליות לעבודת פנים (6.4 מטר), על מנת להקל עליו בצביעת הקירות הגבוהים של המבנה.

למידע נוסף אודות במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

ליפטר פתרו ליעקב את הבעיה

אכן, הצלחנו לתת ליעקב פתרון מדהים ויעיל לביצוע הפרויקט. במות ההרמה מספריים של ליפטר, נתנו ליעקב את האפשרות לגשת בקלילות לכל גובה בו הוא היה צריך לבצע את הצביעה. על במת ההרמה, יעקב הניח את דליי הצבע והמברשות בצורה בטוחה ונוחה, והעובדים שלו עבדו בנוחות וביעילות. בנוסף, כאשר אחד העובדים היה נזקק לשירותים או להפסקה קלה, כל מה שיעקב היה נדרש לעשות, היה ללחוץ על כפתור, ובמת ההרמה ירדה, העובד יצא להפסקה קצרה וחזר לעבוד בקלילות ובמהירות.

יעקב מספר שהעבודה התבצעה בצורה הרבה יותר מהירה מלוח הזמנים שהוא היה רגיל אליו בפרויקטים מסוג זה, והוא התקשר להודות לנו אישית על במות ההרמה המקצועיות שלנו ועל ההכוונה והייעוץ שצוות העובדים שלנו נתן לו לאורך כל ביצוע הפרויקט.

 

סיפור מקרה 2: במות הרמה מספריים מסייעות בסידור מחסן סחורות

עוד סיפור שממחיש את היתרון של במות ההרמה, הוא הסיפור של משה, מנהל מחסן סחורות באזור חיפה, שהיה שקוע עד צוואר בבעיות לוגיסטיות של סידור וארגון סחורה. במחסן אותו הוא ניהל, הוא השתמש במלגזות ובמנופים קטנים על מנת לסדר את הסחורה, לאפסן אותה, ולבצע מדי פעם ספירות מלאי. הבעיה התעוררה, כאשר הוא היה צריך לנהל את הספירה והארגון של סחורות במדפים הגבוהים של המחסן, אליהם היה קשה יחסית להגיע גם עם המלגזה והמנופים שהוא השתמש בהם.

הפתרון של ליפטר

משה, בעקבות המלצות של לקוחות אחרים, פנה אלינו וביקש את עזרתנו. צוות העובדים של ליפטר, קיבל את ממדי המחסן ואת הפרטים הטכניים ממשה, ולאחר מכן התאים למשה את במת ההרמה מספריים, עם טווח הגובה המתאים שאיתו הוא יוכל לייעל את אפסון, ספירת וסידור הסחורות אצלו במחסן. משה סיפר לנו אחרי כמה חודשים, בשיחה נרגשת, כי במות ההרמה של ליפטר הפכו את ניהול מחסן הסחורות לכל כך נח, בטיחותי ויעיל, עד כדי כך שהוא שקל לרכוש מאיתנו במות הרמה על מנת שיהיו אצלו בשימוש קבוע. התרגשנו לשמוע על עוד לקוח מרוצה שבמות ההרמה שלנו פתרו לו בעיות הנדסיות וטכניות.

 

סיפור מקרה 3: התקנת מזגן עם במת הרמה מסוג מספריים חשמליים

אלי, קבלן התקנת מזגנים, עובד כבר שנים באזור הצפון בהתקנת מזגנים למשרדים, מבני מגורים, קניונים ומרכזי מסחר. עד לשנה האחרונה, אלי השתמש במגוון טכניקות מיושנות יחסית להרמת מתקני המזגן והרמת המזגן עצמו למקום ההתקנה שלהם בגובה. לאחרונה, לאחר כאבי גם רבים, וחבטות ומכות שקיבלו הוא והעובדים שלו מצורת ההתקנה המסורבלת, חשב אלי על דרכים יצירתיות איתן הוא יוכל להקל על צורת העבודה שלו. לאחר מחקר רב שביצע אלי בנושא, הוא פנה אלינו בבקשה שנתאים לו במת הרמה לעבודה שלו.

במות הרמה מספריים של ליפטר כפתרון

אצלנו בליפטר, חשוב לנו להתאים את במת ההרמה לסוג העבודה בגובה, ולצרכים המשתנים של הלקוח. זה בדיוק מה שעשינו עם אלי. צוות העובדים המסור שלנו שמע מאלי על רוטינת העבודה שלו, ולאחר קבלת הנתונים, השכרנו לאלי במות הרמה מספריים בטווחי הגובה הרצויים לעבודת התקנת המזגנים.

אלי סיפר לנו לאחר שבוע, כמה העבודה שלו עכשיו היא קלה, נוחה ויעילה. הכל בזכות במות ההרמה של ליפטר וצוות העובדים המסור של החברה.

צרו קשר גם אתם – ואנו נמצא לכם פתרון לעבודות בגובה כמו שפתרנו ליעקב, משה ואלי!

 

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?