במות הרמה

סיפורים מהשטח – 2 בעלי מקצוע מספרים על שימוש בבמת הרמה

בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל, המשימה שלנו היא לספק לכם את השירות המקצועי, האדיב והכי חשוב – היעיל ביותר. בכתבה זו, נציג לכם כמה סיפורים מהשטח על אנשי מקצוע שסיפרו לנו עד כמה במות ההרמה שלנו סייעו להם.

 

יתרונות של במות הרמה

הנה כמה יתרונות מובהקים של עבודה עם במות הרמה, שבזכותם בין היתר אותם אנשי מקצוע עליהם תכף נספר לכם בחרו נכון:

בטיחות – בטיחות היא ללא כל ספק ערך עליון כאשר מדובר בעבודות בגובה שכן, עבודות אלו יכולות בהרבה מאוד מקרים להיות מסוכנות. ובכן, עבודות הרמה מספקות מענה בטיחותי יוצא דופן, מאחר והן מתאימות להנפת עובדים לגבהים שונים באופן שהותאם מראש עבור נשיאה בטוחה של בני אדם.

יעילות – בניגוד לפתרונות ישנים ומסורתיים כמו פיגומים וסולמות או סנפלינג, במות הרמה מאפשרות לכל אלו אשר עורכים בהן שימוש לעבוד ביעילות יוצאת דופן. למעשה, באמצעות במות הרמה תוכלו לעלות בצורה מהירה ובטוחה ישירות אל הגובה הרצוי, מבלי שתצטרכו להפעיל מאמץ פיזי כזה או אחר בזכות המנועים העוצמתיים שלהן. מעבר לכך, כדאי לציין כי במות הרמה מסוגלות להתנייד באופן עצמאי לגמרי, ולעיתים אף לא תצטרכו להוריד את העובד בין נקודה לנקודה, ובכך בעצם תוכלו להמשיך להתקדם במשימה במהירות.

 

למה להזמין במות הרמה אצלנו?

יחס אישי – אנחנו שמים את הלקוח במקום הראשון, ובהתאם לכך – אנחנו מתחייבים לתת לכל לקוח ולקוח יחס אישי ושירות מקצועי. כל לקוח אצלנו מקבל שיחת התאמה ואפיון צרכים במהלך ההזמנה, וכמובן גם אחריה.

מערך טכני נרחב – לחברת "ליפטר הרמות" יש מערך טכני נרחב שמטרתו להגיע ללקוח בהקדם האפשרי. כך נוכל לתת לכם תנאי אספקה מהירים על מנת שתוכלו להתקדם בפרויקטים שלכם מהר ככל הניתן, וכמובן שגם נעבוד בצורה מהירה כזו גם לאחר סיום העבודה – אנחנו מבינים היטב עד כמה כלי שנותר "תקוע" באתר מעכב את משך עבודתו של הקבלן.

מגוון אפשרויות – אצלנו תוכלו למצוא במות הרמה עבור כל מטרה, כך שבהחלט תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו את הסוג הספציפי שמתאים לסוג העבודות שלכם. בנוסף לכך, תוכלו לבחור אם לרכוש במות הרמה או בכלל להשכיר אותן, ותוכלו לבחור להשכיר במות הרמה לפי יום, שבוע או חודש – בסופו של דבר הכל מסתכם לפי הצרכים הספציפיים שלכם.

 

איך נדע האם כדאי לנו להשכיר או בכלל לרכוש במות הרמה?

פשוט מאוד. במידה והצורך שלכם בבמות הרמה הוא עבור פרויקט מתמשך של עבודה שוטפת ורציפה שיכולה להימשך גם לאורך שנים – אולי כדאי לשקול לרכוש במת הרמה שתוכלו להשתמש בה לאורך כל הפרויקט. מנגד, במידה ומדובר בעבודה קצרת טווח, הרי שיהיה לכם הרבה יותר משתלם להשכיר אחת.

 

מה לגבי שינוע והובלה?

כמובן שאנו מציעים שירותי הובלה ביחד עם השכרת או רכישת במות הרמה. אנו מספקים את במות ההרמה בהתאם לצרכי הלקוח ולתזמון העבודה שלו, ולעיתים אף אפשר להזמין במת הרמה מהיום להיום. חשוב להדגיש כי ישנה עלות נלווית בגין שינוע במת הרמה, והיא נעה בין 250 ל-600 ש"ח – זאת בהתאם למרחק הלקוח.

 

הכירו את יוסי מנתניה

הלקוח הראשון עליו נספר לכם היום הוא יוסי, קבלן שיפוצים ותיק ומוכר מנתניה. יוסי עבד במשך שנים עם פתרונות הרמה אחרים, והוא החליט כי הוא מעוניין לייעל את העבודה שלו כאשר יש צורך לערוך עבודות בגובה עבור השיפוצים שלו – ולשם כך הוא יצר איתנו קשר. עבור העבודה הראשונה שלו עם במות ההרמה שלנו, יוסי השכיר במת הרמה עם זרוע מפרקית (מנוע חשמלי), שידועה בזכות היכולת שלה להציב עובדים בזווית משופעת ביחס לקרקע, והוא השתמש בה עבור עבודות שיפוץ נרחבות במרפסת של מיני-פנטהאוז בקומה חדשה. בזכות האורך של זרוע הבמה המפרקית, יוסי והצוות המקצועי שלו הצליחו לבצע את עבודות השיפוץ בצורה מקצועית, והכי חשוב – בצורה בטיחותית ויעילה.

 

סיפור ההצלחה של שאול מחדרה

עוד סיפור הצלחה שהתממש בזכות במות ההרמה שלנו הוא הסיפור של שאול מחדרה, קבלן מיזוג אוויר שערך מעט מחקר והגיע למסקנה כי במות הרמה הן הפתרון היעיל ביותר עבור עבודות בגובה. אחרי סקר שוק קצרצר, גם הוא הבין למה כדאי לבחור "ליפטר" ויצר איתנו קשר, ומיד הנציגים שלנו ערכו לו שיחת אפיון צרכים שבסופה שאול הזמין במת הרמה מספריים חשמליות. במת ההרמה עזרה לשאול לבצע את ההתקנה שלו בצורה בטוחה, יעילה ומהירה פי כמה, ובסיום העבודה הוא אמר לנו להיות בטוחים כי הוא יזמין מאיתנו בשנית.

 

עבור אילו עוד סוגי עבודות במות ההרמה שלנו יכולות להתאים?

בגדול ניתן להגיד כי במות ההרמה שלנו יכולות להתאים עבור מגוון רחב מאוד של אנשי מקצוע שמוצאים את עצמם מחפשים אחר פתרון יעיל של עבודות בגובה, ביניהם ניתן למנות:

• התקנות בגובה

• תחזוקת ושיפוץ מחסנים

• בנייה

• גיזום

• חקלאות

במות הרמה לצביעת חלל פנים של מבנים גבוהים

 

איך התהליך עובד?

מיד לאחר שיצרתם איתנו קשר, נציג יחזור אליכם לשיחת אפיון, במהלכה נעריך את צרכי העבודה על מנת שנוכל להעניק לכם את הפתרון היעיל והמדויק ביותר. לאחר מכן, נבדוק ונאמת כי אכן יש בידכם את הרישיונות הרלוונטיים ובמקביל נשלח אליכם הסכם הזמנה על מנת שתאשרו אותו. לאחר מכן נקבע מועד אספקה, ולבסוף נוביל עד אליכם את הבמה שתקל עליכם.

סיפורים מהשטח - בעלי מקצוע מספרים על שימוש בבמת הרמה
סיפורים מהשטח – בעלי מקצוע מספרים על שימוש בבמת הרמה

ולסיכום

במות הרמה הן בהחלט פתרון נהדר עבור מגוון רחב מאוד של אנשי מקצוע, כמו יוסי השיפוצניק מנתניה או שאול קבלן מיזוג האוויר מחדרה. אם גם אתם רוצים להצטרף אליהם ולקחת את העבודות בגובה שלכם אל השלב הבא – צרו קשר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

סיפורים מהשטח – לעבוד על הגג בקלות

בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל – התפקיד של ליפטר הוא להתאים פתרונות איכותיים עבור מגוון רחב מאוד של עבודות בגובה. במאמר הבא, נציג לכם

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?