במות הרמה

4 לקוחות מרוצים מספרים על השימוש בבמות הרמה מפרקיות

אצלנו בליפטר, באמצעות אנשי המקצוע והצוות המעולה שלנו, נעשה מאמץ להתאים לכל לקוח את במות ההרמה שיעזרו לו לבצע את העבודות בגובה להן הוא נצרך. ישנם סוגים רבים של במות הרמה, לגבהים שונים ולמטרות שונות, ונדרשת מומחיות של ממש להתאים לכל סוג של עבודה ולכל גובה את במת ההרמה המתאימה. כעת, אנחנו רוצים לתת לכם טעימה קטנה מהשימוש היעיל והנח שנעשה על ידי הלקוחות שלנו בבמות הרמה מפרקיות.

 

השימוש בבמות הרמה מפרקיות

במות הרמה מפרקיות, הן במות הרמה שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו, במקרים בהם העבודה שמתבצעת על ידי הלקוח בגובה, נעשית תחת מגבלות תנועה מסוימות, שמונעות מהלקוח לקרב את בסיס במת ההרמה אל מתחת למקום העבודה. במקרים כאלה, אנחנו מתאימים ללקוח שלנו במת הרמה שבנויה מהבסיס המתנייד שמאפיין את כל במות ההרמה שלנו, ואליו מחוברת זרוע רובוטית ארוכה. זרוע זו, מלאה במפרקים שיכולים להסתובב לכיוונים שונים ולזוויות שונות, ובכך לספק לעובד בגובה את היכולת להגיע הישר למקום העבודה המיועד בצורה נוחה ובטיחותית.

 

בטיחות הלקוחות שלנו- מעל הכל

אצלנו בליפטר, נוסף על השירות שאנחנו מספקים ללקוח שלנו ומביאים לו את במת ההרמה המפרקית הישר אל מקום העבודה, אנחנו דואגים להעביר את כל הבמות שלנו, ובמיוחד את במות ההרמה המפרקיות, ביקורת תקופתית, בה אנו מחליפים כל חלק שיש בו חשד לבלאי או לחוסר תקינות, ומוודאים בצורה המקצועית ביותר שבמת ההרמה אכן פועלת בצורה בטיחותית ויעילה.

 

סיפורו של יונתן – שימוש בבמות הרמה מפרקיות באתר בניה

יונתן, אחד הקבלנים המוכרים ביותר באזור המרכז, שיוזם ומוציא לפועל מגוון רחב של מיזמי בניה בתנאי שטח שונים, לקח על עצמו עוד פרויקט שגרתי באתר בניה באזור פתח תקווה. לאט לאט, הבין יונתן שהבניה באזור בו הוא קיבל אישור להקים את מבני המגורים, תהיה מאתגרת ביותר, האדמה הייתה מלאה בסלעים ובתוואי קרקע שלא אפשר לצוות העובדים של יונתן להגיע בנוחות לכל אזור באתר הבניה.

בנוסף, לאחר שיונתן הביא דחפורים ליישר את השטח, התגלה כי בכל זאת ישנם מפלסי גובה משתנים, שיקשו על השימוש בכלים ההנדסיים ובפיגומים הקלאסיים בהם היה משתמש יונתן עד כה בפרוייקטי הבניה שלו. בעיה נוספת שהחלה להכביד על יונתן, הייתה תקרית באתר הבניה המקביל אליו, בו עובדים נפלו מפיגומים שהתפרקו מסיבות לא ידועות.

יונתן, כקבלן שמסור לעובדים שלו, לא רצה לחשוף את העובדים שלו אפילו לסיכון קל שבקלים במהלך פרוייקט הבניה, ולכן הוא חיפש פתרון טוב ויעיל מבחינה הנדסית, שיוכל לתת לו אפשרות לבנות בביטחון וביעילות.

 

הפתרון- במות ההרמה המפרקיות של ליפטר

יונתן, שמע מקבלן חבר, כי חברת ליפטר היא חברה שיכולה לספק לו פתרון יעיל. יונתן פנה אלינו, סיפר לנו את הסיפור שלו ועל הבעיות הרבות איתן הוא נדרש להתמודד כעת בפרויקט הבניה שלו. ישבנו, צוות העובדים של ליפטר ביחד עם יונתן ובהתחשב בכלל הגורמים, המלצנו לו להשתמש בשירותי ההשכרה של במות ההרמה המפרקיות של ליפטר.

יונתן היה מעט סקפטי בהתחלה. אך הוא קיבל את ההמלצות שלנו ושינענו אליו את במות ההרמה שלנו יחד עם צוות עובדים שידריך את יונתן והפועלים שלו כיצד להשתמש בבמות ההרמה. לא עבר זמן רב, ויונתן התקשר אלינו בהתרגשות, לספר לנו כיצד במות ההרמה המפרקיות, שמספקות את האפשרות לגשת לעבודה בגובה מרחוק ולקרב את הפועל יחד עם כלי העבודה שלו הישר אל מקום העבודה בגובה, הצילו לו את הפרויקט.

יונתן הצליח להשלים בהצלחה את הקמתו של המבנה המיועד, הוא שמר על צורת בניה בטיחותית וסיפק לעובדים שלו את היכולת להרים את עצמם לגובה רב ללא כל חשש לנפילה או לאובדן שיווי משקל. יונתן התאהב, פשוטו כמשמעו, בבמות ההרמה של החברה שלנו, ומאז ועד היום, אנחנו עובדים איתו יד ביד לאורך כל הפרויקטים מיזמי הבניה שהוא לוקח על עצמו.

למידע נוסף אודות במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל, לחצו כאן >>>

 

סיפורו של אסף – שימוש בבמות הרמה מפרקיות לצביעה חיצונית

אסף, אחד מקבלני הצביעה המוכרים ביותר באזור ירושלים, קיבל הצעה לחוזה עבודה מכובד- צביעה חיצונית של אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים באזור ירושלים. העבודה הייתה אמורה להכניס לאסף כסף רב, והוא חתם על חוזה העבודה ברצון. אך, לאחר שאסף התחיל לעבוד, הוא הבין שהמשימה קשה הרבה יותר ממה שהוא דמיין לעצמו.

הבניין היה מוקף במגוון מכשולים, מתקנים ועצים, שמנעו מאסף לקרב את ציוד הצביעה המסיבי שלו למקומות שונים בקומות הגבוהות של הבניין, אותם הוא היה צריך לצבוע. בנוסף, הוא גילה כי בניגוד למיזמי צביעה אחרים שהוא כבר ביצע בעבר, בהם הוא היה צובע את הקירות החיצוניים באמצעות ציוד סנפלינג, בבניין הנוכחי השימוש ברתמות הסנפלינג היה קשה יחסית מבחינה טכנית.

בצר לו, הוא שאל את אחד החברים הטובים שלו על פתרון אפשרי, ואותו חבר הפנה אותו אלינו, לליפטר.

למידע נוסף אודות במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

במות ההרמה המפרקיות- הצורה להתגבר על כל המכשולים

גם עם אסף, ישבנו בצורה מסודרת, הבנו מהם הנתונים איתם הוא מתמודד ועם המורכבויות הטכניות הכרוכות בצביעה של בניין כזה. הצענו לאסף להשתמש בשירותי במות ההרמה המפרקיות של חברת ליפטר, שיכולות לסייע לו להגיע לכל מקום בגובה אותו הוא צריך לצבוע, גם כאשר הוא לא יכול להתקרב אל מתחת למקום העבודה המיועד.

אסף קיבל את ההמלצה שלנו, השתמש בבמות ההרמה המפרקיות, שקיצרו מאוד את לוח הזמנים של הפרויקט, אפשרו לו לצבוע בנקל את כל המקומות אליהם הוא התקשה להגיע קודם לכן, והוא התקשר אלינו שמח ומרוצה, על מנת להודות לנו על הפתרון ההנדסי הנוח אותו סיפקנו לו.

 

סיפורו של דניאל – שימוש בבמות הרמה מפרקיות להתקנת מזגנים

דניאל, קבלן התקנת מזגנים באזור בני ברק, התמודד בעבודתו לאורך השנים עם אתגרים רבים במהלך התקנת המתקנים החיצוניים של המזגנים, אותם כולנו רגילים לראות מחוץ לכל בניין מגורים. במקומות בהם ישנה בניה צפופה במיוחד, אתגר ההתקנה נהיה קשה אף יותר, שכן על מנת להתקין קופסה חיצונית כזו, ששוקלת קילוגרמים רבים, נזקק דניאל לגישה נוחה ומרווחת למקם ההתקנה בגובה, גישה שבמקומות עם בניה צפופה כמעט ולא התאפשרה לו. לאחר תקופה ארוכה של חיפוש אחר פתרון נוח, הוא הגיע אלינו, לליפטר.

גם כאן, במות ההרמה המפרקיות, הן הפתרון שהצענו לו, והן אלה שסייעו לדניאל להתקין את המזגנים הללו בצורה הנוחה ביותר.

 

סיפורו של אבי על שימוש בבמות הרמה מפרקיות לגיזום

אבי, גנן בעל שם באזור חיפה, אף הוא גילה את נפלאות במות ההרמה המפרקיות (16 מטר), כאשר הוא פנה אלינו על מנת שנמצא לו פתרון לביצוע גיזום של עצים גבוהים בגינות של הלקוחות שלו, אליהם היה קשה להגיע עם סולם. גם כאן, במות ההרמה התגלו כפתרון יוצא דופן, שנתן לאבי את היכולת לסיים את עבודות הגינון בצורה מהירה הרבה יותר מאשר בעבר, והן העניקו לו גישה נוחה ביותר לגיזום של עצים בעלי צמרות גבוהות במקומות אליהן היה מורכב להגיע עם הסולמות, איתם הוא עובד בדרך כלל.

למידע נוסף אודות זרוע מפרקית מנוע דיזל 16 מטר, לחצו כאן >>>

4 לקוחות מרוצים מספרים על השימוש בבמות הרמה מפרקיות
4 לקוחות מרוצים מספרים על השימוש בבמות הרמה מפרקיות

לסיכום

מוזמנים לפנות אלינו אם גם אתם זקוקים לפתרון מתקדם, יעיל והכי חשוב בטיחותי לעבודה בגובה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?