במות הרמה

במות הרמה למסיבות

מוזיקה, חברים, שתייה, ריקודים – איך אפשר שלא לאהוב מסיבות? אורחים שמגיעים למסיבה יכולים להנות מכל אלו ולקבל חוויה טהורה של כיף, מהכניסה למסיבה ועד ליציאה ממנה. מארגני המסיבה לעומת זאת, יודעים שמדובר בהפקה מורכבת יותר.מאחורי כל מסיבה מוצלחת יש עבודה מקדימה מוצלחת עוד יותר, שמבטיחה למבלים השונים את היכולת להנות במשך כמה שעות טובות מהמסיבה. באמצעות במות הרמה למסיבות בין היתר, ניתן להבטיח זאת.

 

מסיבה – מה עומד מאחוריה?

אורות עמומים יחד עם אפקטים נוספים של תאורה, מוזיקה איכותית, עמדת דיג'יי מושקעת, פירוטכניקה או תפאורה שמכניסה את החוגגים לאווירה – מה הפוך מסיבה למוצלחת? קשה לשים את האצבע על הנקודה המדויקת שהופכת את המסיבות השוות לכאלו, אבל דבר אחד שמשותף לכל אלה שהזכרנו מקודם – צריך לתכנן אותם בצורה יעילה.

לפני שהשערים של המסיבה נפתחים למוזמנים או לבליינים שונים, עובדים של האולם או המקום בו מתרחשת המסיבה עובדים מאחורי הקלעים כדי לארגן אותה. הפעולות השונות שמבוצעות לא כוללות רק הכנה מראש של כל בקבוקי השתייה או עבודה עם רשימה אורחים מסודרת, אלא גם עבודה טכנית חשובה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה למסיבות – שימוש אפשרי

אם מקודם דיברנו על אורות, אפקטים של תאורה, תפאורה, פירוטכניקה ומוזיקה, תופתעו אולי לשמוע שיש מתקן מסוים שיכול להיות רלוונטי לכל אלו. באמצעות במות הרמה למסיבות, אפשר להבטיח את ההיתכנות של כל אלו בעת מסיבה. מוזיקה איכותית למשל, מושמעת במסיבות באמצעות רמקולים איכותיים, שניתן לתלות באמצעות במות הרמה למסיבות.

גם אביזרי תאורה שונים או ציוד לפירוטכניקה קלה זקוקים להתקנה בגובה, מה שניתן לעשות כאמור עם במות הרמה למסיבות. במות הרמה למסיבות מאפשרות גם תיקון של ציוד בגובה. אם קיים כשל באחת ממערכות התאורה או ההגברה שמצויות בגובה, ניתן להגיע אליהן ולתקן אותן באמצעות במות הרמה.

 

דגמים של במות הרמה למסיבות

ישנם מספר דגמים בשוק במות ההרמה שניתן להשתמש בהם כאשר מארגנים מסיבה. במת הרמה מפרקית למשל, היא דגם של במת הרמה שמסוגל להגיע באופן נקודתי לאמצעי מסוים התלוי באוויר. במת הרמה מספריים חשמליות יכולה להכיל יותר מאדם אחד, וניתן לבצע באמצעותה פעולות כמו הרכבת תפאורה למסיבה.

 

תמחור של במות הרמה

התמחור של במות ההרמה משתנה ברוב המקרים עקב דגמים או עלויות שונות של המוכר. בכל אופן, הדבר העיקרי שישפיע על התשלום הוא ביצוע השכרה של במת הרמה למסיבה, או רכישה של במת הרמה כזו באופן קבוע.

במות הרמה למסיבות
במות הרמה למסיבות

 

שמרו על בטיחות

כאשר מדובר על במות הרמה למסיבות ובמות הרמה בכלל, בטיחות היא לא עניין של המלצה. החוק קובע שרק אנשים בעלי הדרכת עבודה בגובה יכולים לעבוד על במת הרמה, גם אם זה "רק לרגע". כאשר עובדים על במת ההרמה, יש להיצמד להוראות שלומדו במהלך ההדרכה.

ת: את במות ההרמה ניתן לתפעל באמצעות יחידת שליטה. העובד שנמצא על במת ההרמה יכול לתפעל את יחידת השליטה בעצמו. במת ההרמה עצמה עובדת או על דיזל או על חשמל, כאשר הדבר תלוי בדגם. ישנם דגמים העובדים באמצעות מנוע חשמלי, כאשר דגמים אחרים עולים ויורדים באמצעות מנוע דיזל.

ת: אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, אך כאשר משתמשים בבמות רבה למסיבות, חשוב שהן יתנו מענה על הצרכים השונים של מארגן המסיבה. במות ההרמה צריכות להיות נגישות למערכות התאורה, השמע, ההגברה, הפירוטכניקה ולתפאורה שמורכבת בגובה. ייתכן שמספר דגמים יהיו רלוונטיים למקומות שונים בהם מתכננים מסיבות.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?