במות הרמה

תכירו את חברת הולוט

חברת הולוט (Haulotte) היא אחת החברות המובילות בעולם בכל מה שנוגע למוצרים הנדסיים בכלל, ולמוצרי עבודה בגובה בפרט. בישראל, חברת במות ההרמה המובילה ליפטר היא היבואנית הבלעדית של כמה ממוצרי הולוט, שמספקים פתרונות עבודה בגובה ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחות וצרכים שונים. במאמר הבא נחשוף בפניכם מדוע בחרנו  בליפטר לייבא בבלעדיות מוחלטת את מפרקיות הדיזל של הולוט

 

הולוט – חברה מובילה בתחום מוצרי ההרמה

הולוט מייצרת ומשווקת במות הרמה מפרקיות, שנותנות פתרון מעולה לעבודה בגובה בתנאי חוץ ובגבהים בינוניים עד גבוהים – כך שברור מדוע הן נחוצות גם בענפים כמו ענף הבניין וגם עבור עבודות תשתית שונות ותחומים אחרים. כל המוצרים של הולוט מתאפיינים בסטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים ביותר, ומאפשרים עבודה בטוחה ויעילה ללא דופי עבור הקבלנים והעובדים גם יחד.

עם זאת, לפני שאפשר לדבר על המוצרים של הולוט ושל ליפטר, כדאי להכיר את החברה הזאת קצת יותר לעומק, ולהבין מה הופך אותה לחברה מובילה ומוכרת כל כך בשוק מוצרי העבודה בגובה. אז ללא כל המתנה נוספת – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חברת הולוט ועל ההיסטוריה שלה.

 

קצת על ההיסטוריה של חברת הולוט

הולוט היא חברה צרפתית, שאת שורשיה ניתן לתארך ללא פחות מסוף המאה ה-19, ושנת 1881. אז, המהנדס הצרפתי אלכסנדר פינגולי הקים חברה שנשאה בתחילה את שמו – פינגולי, והחל לייצר מנועי קיטור. בשנת 1924 הקים ארתור הולוט את החברה הנושאת את שמו, ובשנת 1930 ייצר לראשונה את מוצר הדגל הראשון שלו – מנוף שנישא על גבי משאית.

באותה תקופה, חברת פינגולי ייצרה בעיקר מחפרים, ואילו חברת הולוט החלה להתמחות במוצרים שונים המיועדים לעבודה בגובה. בשנת 1972 ייצרה הולוט את אחד המוצרים המפורסמים ביותר שלה, שכונה "המנוף העירוני" – מנוף נישא ומהיר עם מערכת הידראולית הנושאת את הקבינה של המפעיל והעובד.

זמן קצר אחר כך, ב-1979, החלו החברות הולוט ופינגולי לעבוד יחד, וייצרו את המנוף TR220. בשנת 1985 החברות התאחדו לתאגיד הולוט-פינגולי, כשהאגף של פינגולי מתמחה בעיקר בייצור ציוד צבאי, ואילו הולוט החלו להתמקד יותר ויותר במוצר שהחל לשנות את עולם העבודה בגובה – במות הרמה.

בשנת 1986 ייצרו את במת ההרמה הראשונה מבית הולוט, וכך המשיכו לעשות בשנים מאז. ב-1998 החברה הונפקה בבורסה, מה שכמעט הכפיל את הרווחים ואת היקף העבודה והמוצרים שלה. בשנת 2003 החלו בחברת הולוט-פינגולי לייצר מוצרים עבור תוכנית החלל הסינית – מה שמעיד עד כמה מדובר בחברה אמינה עם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

בשנת 2005 שינו את השם באופן סופי מחברת פינגולי-הולוט לתאגיד הולוט, והתמקדו באופן כמעט בלעדי בייצור מוצרי עבודה בגובה ובמות הרמה. כיום, מדובר בחברה הגדולה באירופה בתחום זה (בהפרש גדול מאוד), ובחברה השלישית בגודלה בעולם בתחום, שפועלת עם שלוחות באסיה, מערב ומזרח אירופה, מקסיקו, דרום אמריקה ועוד.

בשנת 2016, הגיעו המוצרים של הולוט גם לשוק הישראלי, כשהחלו להיות מיובאים באופן בלעדי על ידי חברת במות ההרמה ליפטר.

 

במות ההרמה של הולוט – הרמה בליגה אחרת

במות ההרמה של הולוט המשווקות בישראל הן במות הרמה מפרקיות – כלומר במות המתבססות על זרוע מפרקית בכדי לנוע באוויר ולהגיע לגובה מקסימלי. חברת ליפטר מייבאת ומשווקת שלוש במות הרמה מסוג זה מבית הולוט, וכדאי להכיר כל אחת מהן ואת התכונות המייחדות אותן:

  • HA16RTJPRO: זוהי במת הרמה הנישאת על זרוע מפרקית בגובה מקסימלי של 16 מטרים, ושמונעת במנוע דיזל. כאשר הבמה והזרוע מכונסות, אורך הבמה הוא 6.75 מטרים והרוחב הוא 2.3 מטרים, כשטווח יציאת המפרק הוא 7.7-8.3 מטרים. משקל ההעמסה המקסימלי של במת ההרמה הזאת נע בין 230 ל-300 ק"ג.
    למעשה, מדובר בגרסה הבסיסית והטובה של במת הרמה מפרקית עם מנוע דיזל, שמתאימה מאוד לעבודות בשטחים חיצוניים, אתרי בנייה, עבודות כביש ותשתית ועוד. הבמה יכולה להגיע לגובה מקסימלי תוך 40 שניות, והמכשיר כולו יודע להסתובב בטווח של 360 מעלות, בכדי לתת מענה מקסימלי לכל צורך.
    באמצעות במת ההרמה והזרוע ניתן לבצע עד 3 פעולות במקביל, והיא מתאימה גם לתוואי שטח קשה שאינו ישר בזכות מערכת התאמה אוטומטית של דיפרנציאל הגלגלים. עבור עבודות בגובה בינוני עד גבוה של 16 מטרים לכל היותר, מדובר בפתרון איכותי ובטיחותי מאוד, שהרבה יותר קל לעבוד איתו מאשר עם פיגומים או פתרונות אחרים בתחום, ושנותן מענה גם עבור עבודות בתנאי שטח.
  • HA20RTJPRO: זוהי במת ההרמה הגבוהה והחזקה ביותר שניתן למצוא בשוק כיום, כשגם כאן מדובר בבמת הרמה הנישאת על זרוע מפרקית עם מנוע דיזל, אבל כאן הגובה המקסימלי הוא לא פחות מ-20 מטרים (ואפילו מעט יותר). אורך הבמה המכונס הוא 8.8 מ', רוחבה 2.42 מ', יצירת המפרק שלה נעה ל-12.2 מ' אופקיים, ומשקל ההעמסה המקסימלי של הבמה הוא 230 ק"ג.
    כאשר נדרש פתרון לעבודה בגובה גבוה של עד 20 מטרים, ולא רוצים להקים פיגומים או לעבוד עם מנופים פחות בטיחותיים, במת ההרמה הזאת מבית הולוט נותנת את המענה הבטיחותי והיעיל ביותר שבנמצא. הזרוע מגיעה לגובה מקסימלי תוך 48 שניות, הכלי כולו מצטודד בטווח של 360 מעלות, והגלגלים יודעים להתאים את הדיפרנציאל שלהם אוטומטית לתנאי שטח קשים.
    כך, כאשר עבודת הגובה צריכה להתבצע בשטח חיצוני, בתנאי שטח או אפילו לכלול עלייה על מדרכה או על מדרגה – במת ההרמה הזאת היא הכלי הנכון ביותר.
  • HA15IP: זוהי זרוע מפרקית שמונעת במנוע חשמלי ולא במנוע דיזל, עם גובה מקסימלי של 15 מטרים. בתחום של במות הרמה חשמליות – זהו אולי הגובה המקסימלי אליו ניתן להגיע, ויש לכך יתרונות רבים בכל מה שנוגע לעבודות פנים (בהן עדיף שלא להשתמש במנוע דיזל) שדורשות גובה רב.
    אורך הבמה המכונס הוא 6.65 מ', רוחבה 1.52 מ' (כך שהיא גם יכולה לעבור בקלות דרך פתחים צרים יחסית), ומשקל ההעמסה המקסימלי שלה הוא 230 ק"ג. זוהי במת הרמה בטיחותית מאוד, שיכולה לעבוד גם בעבודות פנים וגם בעבודות חוץ עם תנאי שטח קשים יחסית, עם עבירות גבוהה של מכשולים.
    אם נדרש פתרון כזה שהוא "בין לבין", יכול להתאים גם לפנים וגם לחוץ ולעמוד באתגרים שונים בכל מה שנוגע לעבודות בגובה – יתכן שזהו המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

איך בוחרים בצורה הנכונה ביותר במת הרמה?

בשביל לבחור בצורה הנכונה בבמת הרמה עבור העבודה שלכם, צריך להבין מה בדיוק הדרישות שלכם.

  • האם אתם עובדים בעיקר בחוץ או בעיקר בפנים?
  • האם העבודה כוללת משקלים גדולים כמו במרכזי אחסון ואתרי בנייה, או שהמטרה העיקרית היא להעלות את העובד עם כלי העבודה הרגילים שלו לגובה?
  • האם יש צורך במעבר של מכשולים, מעבר דרך מרחבים צרים או שהעבודה מתבצעת בעיקר על כבישים ישרים?
  • מהו הגובה המקסימלי אליו תצטרכו להגיע במהלך העבודה בגובה?

רק אחרי שעונים על כל השאלות האלה ללא יוצא מן הכלל, ניתן להבין איזו במת הרמה היא המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

קחו בחשבון שיתכן שבמות ההרמה של הולוט, שהן במות הרמה גבוהות למדי שעובדות בתצורה של זרוע מפרקית, לא בהכרח יענו על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, ובכדי לקבל את המענה המדויק ביותר לצרכים שלכם כדאי להתייעץ עם המומחים של ליפטר – היבואנית הבלעדית של מוצרי הולוט, וגם של במות הרמה אחרות.

 

קודם כל – עבודה בגובה חייבת להתבצע בבטיחות

אם יש דבר שבהולוט לא מתפשרים עליו בכלל, ובליפטר אנחנו מתפשרים עליו אפילו הרבה פחות, הרי שמדובר בכל מה שקשור לבטיחות העובד. כולנו יודעים עד כמה מדובר בנושא בעייתי וכואב בכל מה שנוגע לעבודות בגובה, ועד כמה יכול להיגרם נזק כאשר עבודה בגובה מתבצעת עם כלים שאינם בטיחותיים דיים, וללא הקפדה על תקנים ועל סטנדרטים של בטיחות.

לכן, אנחנו מקפידים לעבוד אך ורק עם מוצרים שעומדים בתקנים הבטיחותיים הגבוהים ביותר, והמוצרים של הולוט הם לא שונים בהקשר הזה. במות ההרמה של הולוט עומדות קודם כל בתקני הבטיחות האירופאיים, שכן מדובר בחברה צרפתית שמתגאה בכך שהיא היצרנית המובילה של מוצרי גובה באירופה כולה.

בנוסף, במות ההרמה של הולוט גם עומדות בהצלחה בתקני הבטיחות האמריקאיים, ולאחר מכן כמובן שגם באלה הישראלים (שהם מחמירים פחות גם כך). בהתאם לכל זה, אפשר להיות בטוחים שכאשר מזמינים במת הרמה על זרוע מפרקית של הולוט דרך חברת ליפטר – בוחרים באפשרות הבטוחה ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם.

חשוב לזכור, כמובן, שבטיחות היא קודם כל בידיים של העובד, וגם עם המוצר הבטיחותי ביותר עבודה לא בטוחה יכולה לגרום לאסון – ולכן כל עבודה בגובה צריכה להתבצע עם ציוד מיגון מלא ואך ורק על ידי עובד מוסמך לעבודה בגובה.

 

במות ההרמה של הולוט מאפשרות עבודה מהירה ויעילה

אחרי שאתם כבר בטוחים בכך שמדובר במוצרים בטיחותיים, חשוב שתבינו שמדובר גם במוצרים שמתאפיינים ביעילות עבודה גבוהה מאוד. הזרועות המפרקיות של הולוט מספקות מענה מגוון ואיכותי, והן מתאימות לכל תוואי שטח ועומדות בכל משימה. מהירות העבודה של במות ההרמה האלה היא מרשימה ביותר, עם הגעה לפתיחה מקסימלית של הזרוע המפרקית בפחות מדקה – גם כאשר מדובר בזרוע של יותר מ-20 מטרים.

בנוסף, היותה של במת ההרמה נישאת על גבי זרוע מפרקית, ובמקרים מסוימים גם עם יכולת סיבוב מלאה של 360 מעלות, מבטיחה שהזרוע תוכל להגיע לכל מקום, גם אם מדובר במרחב עבודה צר מאוד ובמיקום גבוה ולא נגיש במיוחד.

בהתחשב בכל זה, ברור מדוע במות ההרמה של הולוט לא רק נחשבות לבטיחותיות ביותר, אלא גם ליעילות והמהירות ביותר בתחום מוצרי העבודה בגובה – ואצלנו בליפטר מתגאים לעבוד עם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר כמו אלה.

תכירו את חברת הולוט
תכירו את חברת הולוט

 

הולוט – במות הרמה ברמה שאי אפשר להתחרות איתה

מרגע הקמת חברת הולוט אי שם בשנות ה-80 של המאה ה-19 ועד היום, מצטיינת החברה הצרפתית הזאת בייצור מוצרי גובה שעומדים בכל משימה ונותנים את המענה האיכותי ביותר לכל לקוח. במות ההרמה עם הזרועות המפרקיות של הולוט נותנות את המענה הבטיחותי ביותר, את העבודה היעילה ביותר, ואת הראש השקט ביותר עבור העובד, הקבלן והלקוח גם יחד.

בין אם אתם זקוקים לבמת הרמה חשמלית שיכולה לעבור במרווחים צרים, ובין אם בבמת הרמה חזקה שעובדת בשטח ומגיעה לגובה שיא של 20 מטרים – הולוט וליפטר יודעים לתפור לכם את הפתרון המתאים לכם באופן מדויק. אם אתם מתלבטים לגבי במת ההרמה שנחוצה לכם, ולא יודעים בדיוק מה נחוץ לכם ובמה נכון לבחור, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון.

חברת ליפטר היא לא רק הייבואנית הבלעדית של במות ההרמה המפרקיות של הולוט (ושל מוצרים נוספים מבית חברת מנטל), היא גם חברה שמתמחה בעבודות בגובה ובביצוע הנכון שלהן עם המוצרים המתאימים לכך. אנחנו נדע לנתח את הצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר, ובהתאם לצרכים האלה להתאים לכם את במת ההרמה הרלוונטית ביותר עבורכם.

כך, גם אם אתם מרגישים כרגע מבולבלים מול כל האפשרויות – המומחיות של ליפטר תסייע לכם בכל תרחיש של עבודת גובה. עם המומחיות שלנו, ועם במות ההרמה האיכותיות והבטיחותיות של הולוט, אפשר להגיד באמת שהשמיים הם הגבול. ואם לא השמיים – אז בוודאי העבודה בגובה של עד יותר מ-20 מטרים.

במת הרמה על זרוע מפרקית היא כלי לעבודה בגובה, שבו למעשה מותקנת במת הרמה קטנה ובטוחה על גבי זרוע בעלת מפרק אחד או יותר, שנפתחת עד לגובה מקסימלי בהתאם לסוג הזרוע. במת ההרמה מסוג זה למעשה מאפשרת לנו לא רק להתרומם באוויר ולבצע עבודות בגובה, אלא גם לבצע אותן באופן מדויק ביותר.

זרוע מפרקית יכולה להגיע לנקודות ספציפיות בגובה גם אם אי אפשר להתמקדם בדיוק תחתן (בניגוד לבמת הרמה על מספריים). בנוסף יכולת הסיבוב והצידוד של הזרוע המפרקית ושל הכלי כולו מספקת גמישות גבוהה מאוד בביצוע של כל עבודת גובה.

תלוי בסוג העבודה שאותה אתם צריכים לבצע. יש מקרים שבהם מנוע דיזל הוא הכרחי, ויש מקרים שבהם המנוע החשמלי הוא מספיק ונכון עבור העבודה. בשביל לדעת באופן בטוח, התייעצו עם המומחים שלנו.

אם העבודה היא בשטח פנימי, יש לעבוד עם במת הרמה חשמלית, וכדאי גם לוודא שמדובר בבמת הרמה שיכולה לעבור דרך פתחים צרים וכך להתאים למרחב שבו היא עובדת.

בתנאי שטח קשים, או במצבים בהם במת ההרמה צריכה גם להיות מסוגלת לעבור על גבי מכשולים, מדרגות, מדרכות וכדומה, כדאי לבחור בבמת הרמה מונעת בדיזל, עם עבירות גבוהה מאוד. תנאי השטח הקשים ממש לא אומרים שאי אפשר לבצע עבודה בגובה – אלא פשוט שצריך להשתמש בכלים המתאימים כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

כל במות ההרמה שמשווקות אצלנו בליפטר מגיעות עם אחריות מלאה, והבמות של הולוט לא שונות בהקשר זה. אנחנו מספקים שירותי מעבדה, ויודעים גם לתת מענה בשטח במצבי קיצון.

בשביל לבחור בבמת ההרמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, צריך לעבוד על זה עם מי שמתמחה בתחום באופן מיוחד. גם אם אתם עובדים לא מעט בגובה, יתכן ואתם לא מבינים מספיק את ההבדלים בין המפרטים השונים והצרכים המיוחדים שכל במת הרמה עונה עליהם באופן ספציפי. לכן, בשביל לבחור בבמת ההרמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם – פנו לליפטר. אנחנו נדע לנתח את הצרכים האלה ולתת לכם בסוף התהליך את המוצר הנכון ביותר עבורכם.

האחריות שלנו על המוצרים כוללת גם שירות של תיקונים בשטח במידת הצורך.

בהחלט כן. כל המוצרים שמשווקים על ידי ליפטר ניתנים להשכרה כמו גם לרכישה, ואם אתם צריכים את במת ההרמה עבור עבודה נקודתית ולא כצורך קבוע של העסק שלכם – זהו בהחלט פתרון שאנחנו יודעים לספק.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?