במות הרמה

במות הרמה להצללות

ישראל היא מדינה די נוחה למחיה. למרות שאסונות טבע לא נוהגים להכות את המדינה הקטנה שלנו, כאשר מגיעה תקופת הקיץ מרגיש כאלו מדובר באסון אחד גדול. השמש הקופחת, הלחות הגבוהה והחום הבלתי נסבל ששורר באוויר מחייבים כמעט באופן מוחלט שהיה בסביבה מוצלת.

לכן, עיריות ומקומות פתוחים רבים פונים, ובצדק, לפתרונות הצללה שונים. ניתן להתקין פתרונות הצללה באמצעות במות הרמה להצללות, עליהן נדבר במאמר הבא.

 

ביצוע הצללות

בקיץ החם, מתחת לשמש חזקה וכאשר הטמפרטורה בחוץ מתקרבת למספר השנים שהלכו בני ישראל במדבר, הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות הוא להיכנס למקום עם מזגן, לשתות משקה עם קרח או לשים את הראש בקרבת מאוורר. מכיוון שהדברים הללו לא תמיד מתאפשרים לנו, נוכל להסתפק גם בצל.

לא תמיד ניתן למצוא סביבה מוצלת בקרבת מקום. אפשר לקוות להימצאות של בניין מגורים שיסתיר את השמש או לעץ עם ענפים רבים שיבצע הצללה, אך גם אלו לא יכולים לספק צל למשך כל היום, גם אם הם בקרבת מקום. לכן, מקומות פתוחים רבים, או גופים האחראים על חללים ציבוריים, מבצעים הצללות באמצעות אמצעים מלאכותיים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

הצללות באמצעות במות הרמה

ההצללות חיוניות – הן גם תורמות לתחושת הנוחות שלנו, אך גם מונעות מצבי חירום רפואיים, כמו מכת חום או התייבשות. הצללה מלאכותית נעשית בצורה די פשוטה. לוקחים שטח מסוים, אותו מעוניינים להפוך למוצל, ומתקינים מעליו רשת הצללה בגדלים שונים. המטרה היא לתת למספיק אור לחדור, אך בכמות קטנה, כך שייווצר צל.

במות הרמה להצללות מאפשרות למתקיני רשתות הצל להגיע לגבהים שונים, בהתאם לדגם וליכולות של במות ההרמה המשומשות על ידם. המתקין יכול להגיע למקום גבוה, אליו ניתן לקשור את הרשת, כמו עמוד תאורה גבוה. באמצעות שינוע של במות ההרמה למקומות הקשירה השונים במרחב, ניתן לבצע את ההתקנה בצורה קלה ויעילה.

 

במות הרמה להצללות – זה בטיחותי?

אם ראיתם פעם במת הרמה בפעולה, אולי יצא לכם לחשוב שמדובר במוצר לא בטיחותי. תופתעו לשמוע שבמת הרמה היא בטיחותית, מוכרת על ידי משרד העבודה ומשומשת בתעשיות רבות לפעולות רבות. עובדים על במות הרמה עובדים לפי תקנות וחוקים שונים, המבטיחים את ביטחונם האישי וביטחון הסביבה.

 

מהי במת ההרמה המתאימה ביותר להצללה?

ישנם דגמים שונים של במות הרמה להצללה. יש במות הרמה שעובדות באמצעות מספריים חשמליות, בעוד שישנן במות הרמה מפרקיות, שמכילות פחות מקום למתקיני פתרונות ההצללה, אך מגיעות בצורה מדויקת יותר לעצמים שונים בגובה. יש לבחור את הדגם המתאים ביותר לפי שטח העבודה.

במות הרמה להצללות
במות הרמה להצללות

 

במות הרמה להצללות עובדות על דלק או על חשמל?

ישנן במות הרמה להצללות שעובדות על מנוע חשמלי, בעוד שאחרות עובדות על מנוע דיזל. ישנם הבדלים שונים בין מנועי דיזל למנועי חשמל, כמו כמות זיהום האוויר או עלות ההפעלה. בכל אופן, הבחירה נתונה בידי המתקין או מבקש ההתקנה.

ת: במות הרמה לא מחייבות את המפעיל לבצע בהכרח הצללות. המפעיל, בעל העסק או המתקין, יכולים להשתמש בבמות ההרמה לצרכים שונים. באמצעות במות הרמה ניתן לבצע כל פעולה כלשהי בגובה, כמו תיקון של אמצעים מסוימים או התקנה של מכשירים שונים.

ת: במות הרמה להצללות ובמות הרמה באופן כללי, עולות בצורות שונות. הדבר המשפיע ביותר על המחיר של במת ההשכרה הוא סוג הדגם כמובן. כמו שעל מכונית מדגם יוקרתי ואיכותי תשלמו יותר מאשר על מכונית פשוטה, כללי השוק הללו חלים גם על במות ההרמה. במידה והשימוש אינו תדיר בבמת ההרמה, אפשר לשקול השכרה של במת הרמה לתקופת זמן מוגבלת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?