במות הרמה

במות הרמה בהרצליה

במשרדי ההייטק הפזורים בכל רחבי הרצליה, ובכלל בעיר כולה – ניתן לראות לא מעט מקרים בהם בוחרים להשתמש בבמות הרמה עבור עבודות בגובה. במאמר הבא, המומחים שלנו יסבירו לכם מדוע כדאי לעבוד עם במות הרמה בהרצליה, עבור אילו שימושים במות הרמה יכולות להתאים וכל מה שעליכם לדעת על נושא זה.

 

האם כדאי להשכיר במות הרמה או בכלל לרכוש אותן?

במידה ומדובר בפרויקטים קצרי טווח ונקודתיים, כנראה השכרת במות הרמה תהיה אפשרות יותר מתאימה עבורכם, זאת מאחר ורכישה של במות הרמה תתאים יותר לקבלנים שצריכים את הבמות עבור תקופה ממושכת של עבודה שוטפת ועקבית. כמובן שבשני המקרים צוות הנציגים המקצועי שלנו יעזור לכם לאפיין את צרכי העבודה שלכם על מנת שתוכלו למצוא ביחד את הפתרון הכי מתאים, ואת סוג במות ההרמה בו הכי כדאי לכם להשתמש.

 

איך במת הרמה מגיעה עד אליכם בהרצליה?

אין זה משנה מהו סוג העבודה שלכם, אצלנו תוכלו למצוא פתרון איכותי של במות הרמה מתאימות שיגיעו עד אליכם להרצליה. אנחנו עובדים במתכונת של זמני הובלה קצרים מאוד, וניתן אפילו להזמין במת הרמה בהתאם לצרכי העבודה שלכם מהיום להיום. כמו כן, חשוב להדגיש כי בנוסף לדמי ההשכרה, הובלת ברמת הרמה ללקוח כרוכה במחיר שינוע, שבדרך כלל נע סביב 250-600 ש"ח, כמובן בהתאם למרחק ההובלה.

עבור אילו עבודות במות הרמה יתאימו?

במות הרמה מהוות פתרון נהדר עבור כל סוג של עבודות בגובה בהרצליה. הנה כמה דוגמאות נפוצות של עבודות שיוצא לנו לראות הרבה כמוהן:

עבודות בתוך בניינים – במות הרמה ידועות בזכות יעילות יוצאת דופן כשזה נוגע לעבודות המתבצעות בתוך בניינים, אותן ניתן לראות הרבה בעיר עם תעשיית הייטק פורחת כמו הרצליה. לדוגמא – אורי, לקוח ותיק ונאמן שלנו, מעת לעת מבצע עבודות בגובה עבור משרדים, והוא נוהג להשתמש בבמות הרמה החשמליות שלנו, שעולות ויורדות בגובה אנכי.

צביעת חלל פנים – היום, לא מעט אנשי מקצוע בתחום הצביעה מוצאים את עצמם מבצעים עבודות בגובה של צביעת חלל פנים. בדרך כלל, השיטה המסורתית היא לעבוד עם סנפלינג, אך כדאי לדעת כי במקרים רבים לא מדובר בפתרון אידיאלי, בטח לא כאשר יש צורך לצבוע שטח עבודה רחב וגדול – מה שיכול לקחת אפילו מספר ימים ולדרוש צוות עבודה שלם. במות הרמה בהחלט יהיו פתרון אידיאלי כאן, מאחר והן מאפשרות לאנשי המקצוע להגיע ביעילות עד לאזור הצביעה ולבצע את עבודתם בצורה הרבה יותר נוחה, זאת תוך כדי שהבמה נעה בהתאם לצורך לאורך העבודה כולה.

למידע נוסף אודות במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

 

למה דווקא במות הרמה עבור עבודות בהרצליה?

במות הרמה מתאימות לכל שימוש, וניתן להזמין אותן עבור מגוון רחב מאוד של עבודות שונות בהרצליה, החל מארגון והפקה של אירועים ועד להשלמת פעולות בנייה ושיפוצים ברחבי משרדי הייטק הרבים שניתן לראות בכל רחבי העיר. הן מהוות בחירה נהדרת בעיקר מאחר והן מאפשרות לעובדים להתקדם במשימה ללא חשש ובצורה בטוחה, ללא עצירות ובלי שום צורך בעריכת בדיקות בטיחות מרובות. יתר על כן, בעת עבודה עם במות הרמה לא תצטרכו לעבוד עם סולמות, והכי חשוב – לא תצטרכו להזיז את המתקן באמצעות צוות עובדים גדול, ולכן מדובר כאן גם בחיסכון משמעותי בכוח אדם.

 

תמחור של במות הרמה

אצלנו תוכלו למצוא מגוון במות הרמה לכל מטרה, אותן תוכלו להשכיר לפי יום, שבוע או חודש, בהתאם לכמה משתנים שמשפיעים על המחיר:

סוג הבמה – עבור כל סוג עבודה נצטרך סוג במה אחר. על מנת להבין מהו סוג הבמה שתצטרכו עליכם להבין מהם הצרכים שלכם בתור קבלני ביצוע – במה ניידת או נייחת? קטנה או גדולה?

גובה העבודה – גובה העבודה משפיע גם הוא מכיוון שהוא קשור למודל הספציפי של סוג הבמה בה תצטרכו להשתמש. לדוגמא, אצלנו תוכלו למצוא במת מספריים חשמליות קטנה בגובה של עד 6.5 מ', אך גם תוכלו למצוא במה כבדה יותר שמגיעה לגובה של 12 מ'.

חשוב להזכיר כי מחיר דמי ההשכרה לא כולל את מחיר השינוע אותו הזכרנו קודם.

במות הרמה הרצליה
במות הרמה הרצליה

במות הרמה בהרצליה – כמה מילים לסיכום

הרצליה זו עיר שכוללת המון משרדים ובניינים גבוהים, ובהתאם לכך מדי יום מתרחשות בה המון סוגים שונים של עבודות בגובה, עבורן הפתרון האידיאלי הוא כמובן לעבוד עם במות הרמה. למידע נוסף, צרו קשר עם ליפטר – מתמחים בבמות הרמה

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?