במות הרמה

במות הרמה בני ברק – לאנשים שלוקחים את הפרויקטים שלהם ברצינות

בני ברק היא אחת הערים הצפופות ביותר בישראל, אך נראה כי המגמה לא משתנה, אלא להיפך מדי שנה עשרות פרויקטים חדשים נבנים בעיר המתחדשת הזו. חלק לא קטן מכל הפרויקטים האלו כולל עבודות בגובה, ולכן לא מעט קבלנים שעובדים בבני ברק מחפשים אחר הפתרון הטוב ביותר אותו נציג לכם בכתבה זו.

במות הרמה הפתרון האידיאלי עבור עבודות בגובה בבני ברק

אחד הלקוחות הראשונים שלנו מבני ברק הוא שמואל, קבלן בניה שלקח חלק בלא מעט פרויקטים מהממים שנערכו בעיר ותרמו להתחדשות הכללית שלה. אנחנו זוכרים איך בשיחה הראשונה שלנו, שמואל התקשר אלינו ובעיקר הביע את התסכול שלו. הוא סיפר לנו כי עבודות בגובה הן עבודות מאוד מאתגרות, ואילו רוב הפתרונות שיש היום בשוק צורכים לא מעט התעסקות ממנהל הפרויקט ומבזבזים לא מעט משאבים. אמרנו לו שאין לו כלל ממה לדאוג, כי במות ההרמה שלנו הן הפתרון המושלם אחריו הוא חיפש כל הזמן הזה.

אז למה במות הרמה הן פתרון כלכך טוב?

הנה כמה יתרונות מרכזיים שהופכים את במות ההרמה של ליפטר לפתרון הכי טוב עבור עבודות בגובה:

יעילות מנגנון הפעולה של במות הרמה הוא מתקדם מאוד, אך בוזמנית הוא גם מאוד נוח וידידותי לשימוש. כתוצאה מכך, במות הרמה מאפשרות עבודות בגובה ביעילות יוצאת דופן. תוכלו באמצעותן להגיע מנקודה לנקודה ברחבי סביבת העבודה ללא שום בעיה, בעוד כי פתרונות אחרים וישנים יותר כמו סולמות ופיגומים ידרשו מכם עצירה בין תחנה לתחנה. מעבר לכך, עבור הפעלת במות הרמה לעיתים נצטרך כמות מאוד מינימלית של עובדים, כך שלא רק שאתם חוסכים פה זמן ומשאבים אלא גם כוח אדם.

בטיחות בגלל האמינות יוצאת הדופן שלהן, במות הרמה של ליפטר הן ללא כל ספק הפתרון הבטיחותי והאיכותי ביותר כשזה נוגע לעבודות בגובה, וכן גם עבודות בגובה שנערכות בבני ברק.

איך לשמור על בטיחות כשעובדים עם במות הרמה?

לפני הכל, חשוב מאוד לוודא כי לכל העובדים בפרויקט יש אישורים והסמכות רלוונטיות עבור עבודה עם מתקני הרמה לגובה. מעבר לכך, חשוב לא פחות למנות אחראי בטיחות שישמור על תקנות הבטיחות באתר הבנייה, שעבר גם הוא הסמכה בנושא. כמו כן, כדאי לציין כי חל איסור מוחלט לעבוד ללא ציוד מגן (קסדה, אפוד, רתמת בטיחות, חבל בטיחות ונעלי עבודה) ומומלץ להימנע מעבודה תחת תנאי מזג אוויר קשים כמו גשמים ורוחות מאוד חזקים או שרב מאוד כבד מאחר וזו עבודה הרבה יותר מסוכנת.

למידע נוסף אודות הוראות בטיחות בעבודה עם במות הרמה, לחצו כאן >>>

במות הרמה מזמינים רק אצל ליפטר

הגיע הזמן להכיר את ליפטר במות הרמה חברת השכרת ורכישת במות ההרמה המובילה בארץ. אצל ליפטר תוכלו למצוא מגוון סוגים שונים של במות הרמה בהתאמה אישית עבור כל סוג עבודה, ואילו תוכלו ליהנות גם משירות אספקה מהיר שמגיע עד לאזור הפרויקט שלכם. כן אנחנו מגיעים גם לבני ברק!

איך עובד התהליך?

בראש ובראשונה נערוך לכם שיחת התאמה ואפיון צרכי לקוח, שבמסגרתה הנציגים המומחים שלנו ישאלו אותכם אודות סוג עבודתכם ובהתאם לכך יעזרו לכם לבחור במת הרמה להשכרה (או מכירה, תלוי באורך הפרויקט שלכם). לאחר מכן נבדוק האם יש בידכם את כל האישורים הרלוונטיים וההסמכות הדרושות, ונקבע ביחד מועד אספקה נוח, וכמובן גם מועד החזרה, לאחר שהכל עבר כשורה נספק לכם את במת ההרמה שהזמנתם כדי שתוכלו לקחת את הפרויקט שלכם לרמה הבאה!

איך עובד התמחור?

תמחור במות ההרמה של ליפטר משתנה בהתאם לסוג במת ההרמה שבחרתם, ימי ההשכרה (משך העבודה איתה) ועוד פרמטרים נוספים. כדאי לציין כי ישנה עלות נוספת עבור הובלה עד לאזור הלקוח, שנעה בין 250 ל-600 שקלים ומשתנה בהתאם למרחק.

במות הרמה בני ברק - לאנשים שלוקחים את הפרויקטים שלהם ברצינות
במות הרמה בני ברק – לאנשים שלוקחים את הפרויקטים שלהם ברצינות

בשורה התחתונה

בעיר צפופה עם בנייה חסרת תקדים כמו בני ברק כולם מחפשים אחר הפתרונות הטובים ביותר עבור עבודות בגובה. ובכן, העדויות מהשטח ואינספור לקוחות מרוצים לא משקרים במות ההרמה של ליפטר הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מפתרון יעיל, בטיחותי ונוח צרו קשר עם ליפטר והצוות שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם עבור שיחת אפיון.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

הדרכות בטיחות לעובדים עם במות הרמה

במות הרמה הן פתרון נהדר עבור מגוון רחב מאוד של עבודות בגובה, בעיקר מאחר ומדובר בפתרון בטיחותי ויעיל. אמנם, למרות שמדובר באחד הפתרונות הבטיחותיים ביותר

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?