במות הרמה

במות הרמה באתרי בנייה

במות ההרמה מאפשרות לנו לבצע מגוון עבודות בגובה, תוך שמירה על נוחות, יעילות ובטיחות. כך, ענף הבנייה הוא בין התחומים הבולטים בהם השימוש בבמות הרמה נחשב לנפוץ במיוחד, הן מבחינת ביצוע העבודות עצמן והן מבחינת שינוע ציוד וחומרים לגבהים שונים.

 

במות הרמה – הפתרון המושלם לעבודה בגובה

עם התפתחות התעשייה בכלל והבנייה הרוויה בפרט, עבודות בגובה הפכו להיות עבודות נפוצות ושגרתיות במיוחד, כאשר סולם ופיגומים לא תמיד נותנים את המענה הראוי לביצוע עבודות אלו, הן מבחינת היעילות והן מבחינת הבטיחות. כך, במות ההרמה השונות, מספקות פתרון יעיל, נוח ובטוח לעבודות בגובה, כאשר השימוש העיקרי בהן נעשה באתרי בנייה.

 

יתרונות השימוש בבמות הרמה באתרי בנייה

יעילות מקסימלית

במות ההרמה השונות מתאפיינות ביכולת נשיאה של משקל רב, בניידות רבה וכן בהגעה לגבהים גבוהים במיוחד.

 

חיסכון

השימוש בבמות הרמה מאפשר הן חיסכון בכסף, שכן זמני העבודה מתקצרים באופן ניכר והן חיסכון בכוח אדם.

 

אפשרות השכרה

ככל ומדובר בפרויקטים קצרי טווח, הרי שניתן יהיה להשכיר במת הרמה המתאימה לצרכים והמטרות של הפרויקט ובכך ליהנות משירותי תמיכה וייעוץ מקיפים.

 

מהי במת ההרמה המתאימה ביותר לאתרי בנייה?

תחת קטגורית במות הרמה ניתן למצוא מגוון רב של סוגי במות הרמה, הנבדלות אחת מהשנייה במספר מאפיינים, שהעיקריים מביניהם נוגעים ליכולת התנועה, כושר הנשיאה וסוג ההנעה של במת ההרמה. לפיכך, כאשר בוחרים במת הרמה לפרויקטים שונים בכלל ולאתרי בנייה בפרט, חשוב לוודא כי אכן מדובר בבמת הרמה המתאימה לצרכים שלכם ולסוג העבודה.

מבין מגוון סוגי במות ההרמה השונים, במת הרמה עם זרוע מפרקית ובמת הרמה 4X4 נחשבות לבמות ההרמה המתאימות ביותר לעבודה באתרי בנייה וזאת בעיקר בשל יכולת הניידות הרבה והתמודדות היעילה של במות אלו עם תוואי שטח בעייתי.

 

בדיקות תקופתיות לבמות הרמה באתרי בנייה

על מנת להבטיח את פעילותה התקינה ושימוש בטוח בבמת ההרמה, פקודת הבטיחות בעבודה קובעת כי יש לבצע בדיקות תקופתיות לבמות הרמה באתרי בנייה לפחות אחת לשישה חודשים. בדיקה זו צריכה להיות יסודית ולכלול את כל חלקי במות ההרמה, כאשר תוצאות הבדיקה, התסקיר, צריכות להיות חתומות על ידי בודק מוסמך.

במות הרמה באתרי בנייה
במות הרמה באתרי בנייה

 

במות הרמה באתרי בנייה – שמירה על בטיחות מקסימלית

השימוש בבמת הרמה באתרי בנייה מחייב היצמדות למספר כללי מפתח, שנועדו לשמור על בטיחות המפעיל והסובבים אותו: הפעלת במת ההרמה בהתאם להוראות היצרן, הקפדה על עומסי משקל מותרים, שימוש בציוד בטיחות בעבודה, הפעלת במת ההרמה על ידי מפעיל מקצועי שעבר הכשרה מתאימה והיכרות מעמיקה של תנאי השטח והסביבה.

במקרים בהם שטח הבנייה הינו קטן וצר, הכרת תנאי השטח מקבלת משנה חשיבות, כאשר סילוק ופינוי מכשולים מהדרך יכול בהחלט לסייע לפעילות תקינה ובטוחה של במת ההרמה. כמו כן, ניתן למצוא סוגים ספציפיים של במות הרמה המתאימות במיוחד למקומות צרים וקטנים.

במות הרמה הן פתרון אולטימטיבי לעבודות בגובה, כאשר אחד התחומים הנפוצים במיוחד בהם נעשה שימוש רב בבמות ההרמה הוא ענף הבנייה. השימוש הנרחב בבמות ההרמה באתרי הבנייה נובע בעיקר מהיתרונות הרבים שיש לבמות ההרמה, דוגמת: יעילות מקסימלית, חיסכון בכסף ובכח אדם ואפשרות השכרה במקרים של פרויקטים קצרי טווח.

במות הרמה באתרי בנייה נדרשות לבדיקה תקופתית על ידי בודק מוסמך וזאת לפחות אחת לשישה חודשים. בדיקה זו, הכוללת את כלל חלקי הבמה, צריכה להתבצע באופן מקיף ויסודי, כאשר בסופה של בדיקה, יוצא תסקיר מתאים, אשר צריך להיות חתום בשמו של הבודק.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?