במות הרמה

במות הרמה באלעד

כל עובד שמשתמש שביצע שימוש באחת מבין במות הרמה באלעד כבר יודע שמדובר במענה המושלם לכל צורך שעולה בעבודות בגובה. מתוך הבנה כי אנשי מקצוע לפעמים זקוקים לבמת ההרמה רק לכמה ימים בודדים, אנחנו בליפטר מציעים השכרת במות הרמה במחירים יומיים, שבועיים או חודשיים. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא.

 

מענה לדרישות עבודה בגובה – במות הרמה באלעד

אין ספק שבהתחשב בכל מה שעבודה בגובה דורשת – בטיחות, הגעה מדויקת למיקום הדרוש הנדרש ויעילות, במות הרמה באלעד עונות על כך וכעת נפרט בדיוק איך במות ההרמה עונות על כל אחד מהדרישות הללו.

 

בטיחות

עבודה עם ציוד כבד היא מסוכנת, אך כאשר מעלים אותה לגובה היא מסוכנת הרבה יותר. במות הרמה באלעד נותנות לכך מענה בכך שראשית הן מיוצבות על משטחים מסיביים ויציבים המותאמים לשטח שבו אתם רוצים לעשות בהן שימוש. שנית, הבמה עצמה מוקפת בגדר מה ששומר על העובד מפני נפילה ממנה, בשונה לדוגמה מעמידה על סולם שבה העובד לא מוקף באיזה שהוא מעקה או גדר בטיחות.

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה באלעד <<<

 

הגעה מדויקת למיקום הדרוש

מעבר לכך שהן מתנשאות לגובה רב ונותנות את התוספת גובה שזקוק לה העובד, במת הרמה מפרקית לדוגמא מאפשרת הגעה של העובד למקום מרוחק (הן מבחינת מרחק אנכי והן אופקי) ממקום החנייה של הבמה. כמו כן, הבמה מסוגלת לנוע כשהעובד עליה כך שמיקום העובד ממש לא מקובע גם לאחר שהוא כבר עלה על הבמה.

 

יעילות

יעילות של במות הרמה באלעד נמדדת באמת מול הפתרונות האחרים שמוצעים – פיגומים וסולם. ראשית כל, הבמות הרמה של ליפטר מסוגלות לשאת ולהרים משקל של מאות קילוגרמים מה שמאפשר עלייה ביחד עם כל הציוד הדרוש. נוסף על כך, אין צורך בהקמת קונסטרוקציית פיגומים מה שחוסך זמן עבודה רב לפעמים ברמה של כמה ימים. יתרונות אלו הופכים את העבודה עם הבמה ליעילה הרבה יותר ובהתאמה גם חוסכים כסף למנהל העבודה.

במות הרמה באלעד
במות הרמה באלעד

 

מענה למגוון סוגי עבודות

אין ספק שבמות הרמה באלעד נותנות מענה לדרישות הכלליות של עבודה בגובה כפי שציינו לעיל, אך כאשר נכנסים "בזום אין" לכל אחת מהבמות שאנחנו בליפטר מציעים, אפשר לגלות מענה לדרישות הרבה יותר ספציפיות שהעבודה שלכם יכולה לדרוש. ההתעמקות הזאת חשובה שכן בסופו של דבר אתם משלמים על הבמה, ולכן התאמתה אליכם ולעבודה שלכם הכרחית ומשמעותית. ניתן כמה דוגמאות נפוצות שאנחנו נתקלים בהן מבחינת סוגי עבודות ודרישות:

סוג העבודה דרישות מיוחדות מהבמה
עבודה במבנה פנימי משטח הבמה צריך להיות מותאם ליציבה על רצפה חלקה
עבודה בגובה מעל קרקע חסומה במה אשר מאפשרת הגעה של העובד למקום מרוחק מהחנייה שלה על הקרקע
עבודה שדורשת ציוד כבד בגובה במה שמסוגלת לשאת משקל רב מעבר למשקל של אדם אחד או שניים אלא גם של ציוד כבד
עבודה שדורשת יותר מעובד אחד במה שמסוגלת לשאת משקל של יותר מעובד אחד וגם שיש בה מקום בנוחות ליותר מעובד אחד
עבודה בשטח במה שמסוגלת לנוע בשטח וגם להתייצב עליו, במת 4X4

נראה שיש לסוג העבודה שאתם עתידים לבצע דרישות אחרות ממה שהצגנו?  אין בעיה, במות הרמה באלעד יכולות לסייע למגוון רחב של עבודות בגובה. צרו איתנו קשר – ליפטר במות הרמה, נאפיין את הצרכים שלכם ונתאים לכם את הבמה המושלמת במחיר הוגן ותחרותי!

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?