במות הרמה

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו כל יום לקוחות רבים, שמתייעצים איתנו אודות סוג במת ההרמה הטוב ביותר לפרויקט שלהם. תהליך ההתאמה של במת ההרמה, יחד עם טווח הגובה המתאים וסוג הבמה, הוא תהליך מורכב, אך לאחר העבודה הרבה שאנו משקיעים בכל לקוח, אנחנו זוכים לשבחים ולהכרת תודה מכל אחד מהם. לכן, רצינו להציג בפניכם כמה סיפורים של לקוחות שלנו, שרכשו במות הרמה ומרוצים מכך עד היום.

 

סיפור מקרה 1 – ארגון מחסן סחורות בגובה באמצעות במות הרמה

יוסי, מנהל עבודה ראשי של מחסן סחורות באזור נמל חיפה, אחראי על מחסן בו עוברות כל יום מאות ואלפי סחורות, הוא צריך לתפעל ולנהל האנגר ענק, בו מאוחסנות הסחורות, לעקוב אחרי כל סחורה, להגיע אליה במהירות האפשרית כאשר יוצאת הזמנה של אותה סחורה, ולדאוג שהסדר והארגון של המחסן יישמר למרות כל העבודה הקדחתנית שמתנהלת בו לאורך כל שעות היממה.

עד לאותה הזדמנות בה יוסי פנה אלינו, הוא התקשה מאוד לבצע את כלל המשימות הללו במקביל. הוא השתמש במלגזות ובסולמות על מנת להגיע לסחורות שאוחסנו במדפים הגבוהים של מחסן הסחורות, מה שהקשה עליו לנהל הליכים של ספירת מלאי, ביקורות וסריקות של הסחורות בחיפושים אחר תקלות או בלאי של סחורות.

לאורך השנים, יוסי הרגיש שהוא שהוא צריך פתרון אמיתי ויעיל לניהול הסחורות שנמצאות במקומות הגבוהים במדפי האחסון, והוא חקר ושאל את אנשי המקצוע המקבילים אליו אודות הפתרונות שלהם לבעיה הזו. אחד מהם הפנה אותו אלינו, לליפטר.

במות הרמה מספריים חשמליות כפתרון לניהול מחסן הסחורות

הקשבנו בקשב רב לבעיה של יוסי, ביקשנו מיוסי לספק לנו את הנתונים הטכניים אודות הגבהים של המדפים שלו והמשקלים של הסחורות אותן הוא צריך לסדר ולשנע למקומות האחסון בגובה. לאחר איסוף הבדיקות וניתוח הנתונים, הצענו ליוסי לרכוש מאיתנו לשימוש קבוע את במות ההרמה בסגנון מספריים של ליפטר.

מדובר, בבמות הרמה בעלות בסיס אותו ניתן לנייד הישר מתחת למקום האחסון של הסחרוה, שמחובר למנוף בעל מבנה מפרקי אלכסוני, שכאשר הוא נמתח ומרים את המשטח של במת ההרמה, הוא מזכיר בצורה שלו מספריים ענקיות. במות הרמה מסוג כזה מתאימות לשימוש במקומות כמו מפעלים גדולים ומחסנים, בהם ניתן להגיע הישר אל מתחת למקום העבודה בגובה.

אכן, יוסי קנה מאיתנו מספר במות ההרמה מספריים חשמליות והתחיל להשתמש בהן באפן קבוע במחסן שלו. השימוש בבמות ההרמה הללו, לא רק שסיפק ליוסי את הפתרון המיועד לו הוא ייחל כל כך, אלא גם סיפק לו את האפשרות לאחסן יותר סחורות במחסן, מכיוון שכעת, ניהול וארגון הסחורה בגובה נהפכה למשימה קלה לשליטה, ובמקום בו הייתה מאוחסנת סחורה אחת, היה כעת ניתן לאחסן שתי סחורות ואף יותר.

עד היום, יוסי בקשר הדוק איתנו, על מנת לקבל ייעוץ מקצועי כיצד לתחזק ולנהל את במות ההרמה שלו.

 

סיפור מקרה 2 – צביעת מבנים באמצעות במות הרמה מספריים

אחיה, אחד מקבלני הצבע המוכרים ביותר באזור הצפון, חיפש בשנתיים האחרונות פתרון לבעיה איתה הוא התמודד כבר באופן קבוע לאורך פרוייקטי צביעה רבים, הוא לא הצליח להגיע בצורה נוחה ויעילה לקירות גבוהים בבנייני מגורים.

כל פעם שהוא היה מקבל עבודת צביעה של מבנה עם קירות פנימיים גבוהים, הוא היה צריך להביא אתו מגוון מכשירים וסולמות על מנת להגיע בצורה מסוימת אל מקום הצביע המיועד, כאשר גם אז, איכות הצביעה לא הייתה מיטבית, מכיוון שהוא לא היה יכול לעבוד בצורה מרוכזת כאשר מאיימת עליו סכנה של נפילה ואובדן שיווי משקל.

לאחר חיפושים ומחקר, הוא הופנה אלינו, לליפטר.

הפתרון- במות הרמה מספריים

ישבנו עם אחיה, והגענו למסקנה כי הפתרון הטוב ביותר עבורו, יהיה לרכוש מאיתנו במות הרמה בסגנון מספריים, שמתאימות כמובן לעבודות פנים כמו צביעה, וכך הוא יוכל להגיע למקומות הגבוהים אותם הוא צריך לצבוע יחד עם הציוד שלו בצורה נוחה וקלה. אחיה רכש מאיתו שלוש במות הרמה מספריים, עם טווחי גובה שונים, ועד היום הוא מתקשר אלינו מדי פעם לספר לנו כמה במות ההרמה שלנו הן אלה שהצילו אותו וסיפקו לו את הפיתרון הנח ביותר לעבודות צביעה בגובה.

למידע נוסף על במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

 

סיפור מקרה 3 – לקוח שחיפש פתרון לגיזום עצים בגובה

יונה, גנן מוכר באזור עמק יזרעאל, היה תמיד מנסה לחפש איפה הוא יכול ליעל את העבודה שלו. הוא שם לב, שכאשר הוא עובד בגינות עם עצי נוי גבוהים, לוקח לו הרבה יותר זמן מגינות אחרות לסיים את העבודה, ובנוסף הוא שם לב שאיכות העבודה שלו בגינות מסוג כזה היא נמוכה באופן יחסי.

הוא חיפש פתרון יעיל וטוב, שיוכל לשדרג את איכות הגיזום של הצמרות הגבוהות של עצי הנוי בגינות הללו, ושייתן לו לבצע את העבודה באותו קצב אותו הוא רגיל לבצע עבודות גינון בגינות דומות ללא עצי נוי. לאחר שיטוט באתרי אינטרנט, הוא הגיע לאתר שלנו, ליפטר, ופנה אלינו על מנת שנספק לנו במת הרמה מתאימה.

 

במות הרמה מפרקיות- פתרון יעיל ובטיחותי לגיזום

לאחר ששוחחנו שיחה ארוכה עם יונה, הגענו לתובנה כי אכן יונה יוכל להשתמש בבמות ההרמה המפרקיות שלנו, שיקלו עליו את העבודה בצורה משמעותית. הסברנו ליונה, כי במות הרמה מפרקיות, הן במות הרמה אותן ניתן לקרב אל מקום העבודה בגובה, אך ללא צורך לקרב את בסיס הבמה בצורה משמעותית אל מתח למקום העבודה.

כך לדוגמה, יוכל יונה להעמיד את במת ההרמה מחוץ לגדר החיצונית של הגינה, ולהרים את עצמו ואת העובדים שלו למקום אותו הוא רוצה לגזום בצורה נוחה ובטיחותית. אכן, יונה רכש מאיתנו את במות ההרמה המפרקיות, והוא התקשר אלינו עוד באותו שבוע על מנת להודות לנו על הפתרון ההנדסי היעיל אותו סיפקנו לו.

 

סיפור מקרה 4 – לקוח שחיפש פתרון לניקוי מבנים בגובה

סיפור מעניין נוסף, בו השימוש בבמות הרמה מפרקיות סיפק פתרון נוח לקבלן, הוא המקרה בו פנה אלינו אורי, קבלן עבודות ניקיון, שההתמחות שלו היא בניקוי חיצוני של חלונות ומבנים. אורי, היה מעסיק צוות של עובדים שהתמחו בגלישת סנפלינג ובניקוי חלונות על ידי השתלשלות מגגות המבנים באמצעות רתמות וחבלים.

לאחרונה, הוא הגיע למסקנה שצורת העבודה הזו לא נוחה ולא יעילה, והוא חיפש פתרון חלופי בו הוא יוכל להשתמש במקרים מסוימים בהם השימוש בגלישת סנפלינג מורכב מבחינה טכנית ובטיחותית. בעקבות שיחה עם חבר, הוא פנה אלינו וביקש את עצתנו.

למידע נוסף אודות במות הרמה למכירה, לחצו כאן >>> 

 

הפתרון לניקיון חיצוני- במות הרמה מפרקיות

המלצנו לאורי על רכישה של מספר במות הרמה מפרקיות, שיוכלו לשנע את צוות העובדים שלו יחד עם כלי הניקיון שלהם הישר על מקום העבודה המיועד. אורי אכן רכש מאיתנו את במות ההרמה המפרקיות, ולאט לאט הוא החליף את השימוש בחבלים וברתמות בשימוש בבמות הרמה מפרקיות בלבד.

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה
4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

לסיכום

מוזמנים להצטרף ללקוחות הרבים והמרוצים שלנו ולרכוש גם אתם במות הרמה. צרו קשר גם אתם – ואנו נמצא לכם פתרון בטיחותי ויעיל לעבודות בגובה כולל: ניקיון מבנים, גיזום, צביעת מבנים ועוד.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?