במות הרמה

סיפורים מהשטח – לעבוד על הגג בקלות

בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל התפקיד של ליפטר הוא להתאים פתרונות איכותיים עבור מגוון רחב מאוד של עבודות בגובה. במאמר הבא, נציג לכם כמה סיפורים מעניינים מהשטח שמראים איך במות ההרמה שלנו מייעלות כמה סוגים שונים של עבודות בגובה, וגם נראה לכם מה הלקוחות מספרים.

לפני הכל למה כדאי לעבוד עם במות הרמה?

עבודה עם במות הרמה היא הרבה יותר נוחה, יעילה וכמובן בטיחותית. פתרונות אחרים של עבודות בגובה כמו סולמות ופיגומים מסורבלות יותר ותורמים לעבודה איטית, לעומת זאת, במות ההרמה של ליפטר מסוגלות להגיע בקלות מנקודה לנקודה באזור סביבת העבודה, לעיתים בלי שיהיה כלל צורך לרדת מהכלי,  עם במות הרמה אפשר להסתפק בעובד או שניים, והמנגנון שלהן בטיחותי הרבה יותר מפתרונות אחרים של עבודה בגובה.

מי יכול לעבוד בגובה עם במות הרמה?

בגלל שבאופן כללי עבודות בגובה אלו עבודות יחסית מסוכנות, ישנן תקנות בטיחות ברורות ומחמירות מטעם משרד העבודה, וכך גם בנוגע לעבודה עם במות הרמה. חשוב להדגיש בתור התחלה כי כל אדם שמבצע עבודה עם במות הרמה מחויב לעבור הדרכה מקיפה על עבודות בגובה עם הסמכה ספציפית על במות הרמה כמו כן, כדאי לקחת בחשבון כי בכל פרויקט שבו נעזרים בבמות הרמה נדרש בליווי ממונה על תקנות הבטיחות שעבר הדרכה בנושא.

איך אפשר לשמור על בטיחות מקסימלית?

נכון, במות הרמה הן הפתרון הבטיחותי ביותר שקיים היום אך עדיין מדובר בעבודות בגובה, שיכולות להיות מסוכנות ולכן חשוב מאוד לשמור על בטיחות מקסימלית בזמן הפרויקט. תחילה, חשוב מאוד לא לשכוח להשתמש בציוד המיגון, ולוודא כי לכל עובד יש אותו נעלי עבודה, רתמת בטיחות, קסדה וחבל קשירה,  חשוב גם להקפיד לעבוד אך ורק תחת תנאי מזג אוויר סבירים, ולהימנע מתנאים קיצוניים כמו סופות או שרב כבד מאוד שרק מקשים על העבודה והופכים אותה להרבה יותר מסוכנת.

למידע נוסף אודות הוראות בטיחות בעבודה עם במות הרמה, לחצו כאן >>>

עבודה תחת תנאי שטח קשים

לעיתים, ניתקל בסביבות עבודה מאתגרות במיוחד עם תנאי שטח קשים כמו חפירות, בורות וכיוצא בכך. ההמלצה שלנו היא כמובן להימנע מסביבות כאלו, אך לא תמיד מתאפשר. במקרים אלו, הפתרון יהיה כמובן להתאים במת הרמה שתוכל לתפקד גם תחת סביבה כזו, כמו למשל במת הרמה זרוע מפרקית שפועלת על מנוע דיזל שלנו. כמובן שלאחר שיחת בירור עם הנציגים של ליפטר, תקבלו המלצה אודות במת הרמה שתתאים לצרכי העבודה שלכם. 

סיפורים מהשטח הכירו את רונן

אחד האנשים המעניינים ביותר איתם זכינו לעבוד הוא רונן, מתקין מערכות סולאריות עם ניסיון מעמיק בתחום. לאחרונה, המשרד של רונן קיבל פרויקט רחב היקף של התקנת מערכות סולאריות על רחוב שלם של פרויקט חדש שנבנה ברמתגן, אמנם היה מדובר בפרויקט הכולל בניינים מאוד גבוהים ולכן רונן והצוות שלו חיפשו אחר פתרון לעבודות בגובה. אחרי בירור קצר, רונן הגיע אלינו ומיד התאמנו לו במת הרמה חשמלית שתשמש אותו לכל אורך הפרויקט. רונן סיפר לנו כי העבודה זרמה בצורה חלקה, וכי הוא הרגיש בטוח ולא חשש כלל לאורך כל ההתקנות.

סיפורים מהשטח בניית סככות עם אלכס

עוד סיפור מעניין מהשטח הוא סיפור העבודה שלנו עם אלכס, שהוא כבר לקוח הרבה יותר ותיק. אלכס עוסק במגוון תחומים של בנייה ותיקון, אך בעיקר בבניית סככות. בהתאם לאופי עבודתו, כמובן שאלכס והצוות שלו יצטרכו מעת לעת פתרון בטיחותי עבור עבודות בגובה ולכן הם כל הזמן מזמינים מאיתנו במת הרמה מספריים חשמלית, שמאפשרת להם לבנות את הסככות בקלות וביעילות. בזכות המנגנון של במת ההרמה החשמלית, אלכס וצוות העובדים שלו יוכלו להתקין את הסככות שלהם ללא שום בעיה, ולהגיע מנקודה לנקודה במהירות, ללא עצירות מיותרות!

סיפורים מהשטח שיפוץ גגות יעיל בצורה יוצאת דופן

עוד לקוח ותיק שלנו הוא תומר מאשדוד, קבלן שיפוצים מוכר ומכובד בכל רחבי העיר. לאחרונה, תומר והצוות שלו קיבלו פרויקט רחב היקף של שיפוץ גגות בשכונת מגורים ותיקה, ואילו תומר מיד הרים אלינו צלצול על מנת שנתאים לו במיוחד במת הרמה מקצועית שתוכל לענות על כל הדרישות שלו. לאחר שיחת אפיון, המלצנו לו להזמין במת הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל, שאפשרה לו להתגבר על כל המכשולים הטמונים בעבודה בתנאי שטח קשים. תומר והצוות שלו הצליחו להשלים את הפרויקט ביעילות, בקצב הרבה יותר מהיר מכפי שחשבו, והכי חשוב תוך כדי שמירה על רמת בטיחות מקסימלית!

סיפורים מהשטח - לעלות על הגג בקלות
סיפורים מהשטח – לעלות על הגג בקלות

 

ולסיכום במות הרמה של ליפטר

במות הרמה הן ללא כל ספק הפתרון היעיל ביותר בימינו עבור עבודות בגובה. הן מהירות, בטוחות ונוחות מאוד לשימוש. אצל ליפטר במות הרמה, תוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר שידאג להתאים לכם במות הרמה לפי צרכי העבודה שלכם, ולאפשר לכם להשכיר אותן במחירים המשתלמים ביותר ותחת תנאי האספקה הנוחים ביותר שניתן למצוא היום. אז אם אתם קבלנים, שיפוצניקים, עובדי עירייה או אנשים שעורכים עבודות בגובה מכל סוג אחר ורוצים לקחת את המקצועיות שלהם לשלב הבא צרו איתנו קשר ונדאג לחזור אליכם עבור שיחת אפיון מקיפה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?